فروش لپتاپ ایسوس اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/7 10:48:26

خرید لپتاپ برای اغلب دانشجویان و افراد مشغول به شغل های مختلف ضروری است، اما معمولا قیمت بالای این محصول اجازه خرید یک لپتاپ با کیفیت مانند ایسوس را به عموم مردم نمی دهد. برای مشاهده و خرید بهترین لپتاپ های ایسوس می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش لپتاپ ایسوس اقساطی

معرفی کلی لپتاپ های ایسوس

لپتاپ های ایسوس در مدل ها و با امکانات متفاوتی به فروش می رسند که هر کاربر با توجه نیاز خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند. قسطی کلاب نیز با ارائه امکان خرید قسطی لپتاپ ایسوس این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار داده است که با آسودگی خاطر بیشتری لپتاپ مورد علاقه خود را خریداری کنند.

به طور کلی لپتاپ ایسوس قسطی موجود در قسطی کلاب تمام سری های لپتاپ ایسوس یعنی سری های N ،K ،U ،G ،X، و S را شامل می شود که هر کدام را به اختصار در پایین توضیح داده ایم.

لپتاپ های سری N، لپتاپ هایی بسیار قدرتمند هستند که برای هر کاری به جز بازی های سنگین بسیار مناسبند. در میان لپتاپ های ایسوس قسطی این سری از لپتاپ ها، محصولاتی وجود دارند که از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می برند. به عنوان مثال حافظه اصلی ۱۶ گیگیابایی، حافظه داخلی چند ترابایتب و دارا بودن حافظه اس اس دی را می توان جزء قابلیت های آن نام برد.

یکی دیگر از سری لپتاپ های ایسوس قسطی بسیار قدرتمند، سری G‌ است که برای گیمینگ بسیار مناسب است. معمولا سری های گیمینگ لپتاپ ها از بهترین و قدرتمند ترین سخت افزار ها بهره می برند و گران ترین محصول نیز هستند. این سری از لپتاپ ایسوس قسطی از پردازنده های قوی، صفحه نمایش با کیفیت، فن های قدرتمند و به طور کلی از بهترین ویژگی های ممکن بهره می برد.

دو سری لپتاپ ایسوس قسطی که در بالا نام برده شد، گران قیمت ترین سری های لپتاپ ایسوس هستند؛ در پایین چند نمونه از لپتاپ های با قابلیت های معمولی تر و قیمت های پایین تر معرفی شده است.

لپتاپ های قسطی ایسوس سری U و سری S‌ از خانواده لپتاپ های باریک و سبک هستند. ایسوس در این سری از لپتاپ ها تمام تلاش خود را می کند تا لپ تاپ هایی با اندازه کوچک تولید کند که وزن کمی داشته باشند. در برخی از این مدل های لپتاپ ایسوس اقساطی کارت گرافیم حذفش شده است تا سیاست اصلی در رابطه با این محصولات حفظ شود.

اگر هیچ کار تخصصی با لپتاپ ندارید، و به دنبال انجام کار های روزمره خود با لپتاپ ایسوس اقساطی هستید، بهتر است به شراغ سری های K و X‌ بروید. این سری از لپتاپ های قسطی از سخت افزار های معمولی تری مانند حافظه رم ۴ گیگابایتی و پردازنده های معمولی تر برخوردارند که باعث می شود در عین کاربردی بودن، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار باشند.

به طور کلی امکان خرید قسطی کالای دیجیتال و در میان آن ها امکان خرید لپتاپ قسطی این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند لپتاپ مورد علاقه خود را با شرایط ویژه به صورت آنلاین و قسطی خریداری کنند.

شرایط خرید اقساطی لپتاپ از قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شرایط ویژه ای را برای خرید قسطی انواع لپتاپ ارائه کرده است. به عنوان مثال کاربران با توجه به شرایط اقتصادی خود تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کنند.

همچنین هر کاربر می  تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهند و برای خرید های زیر هفت میلیون تومان لزومی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از جزئیات شرایط اقساطی می توانید به بخش «سوالی دارید؟» صفحه اصلی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو

خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو
اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ باکیفیت با قیمتی عالی هستید، برند لنوو لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو به بخش...

خرید گوشی اپل se

خرید گوشی اپل se
یکی از مزیت های اصلی در زمان خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل se را می‌توان دوربین با کیفیت آن دانست. نکته قابل توجه در دوربین گوشی...