خرید گوشی سامسونگ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:50:43

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای دنیا است که گوشی‌های بی‌نظیری طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی سامسونگ قسطی


با سری گلکسی S کهکشان را کاوش کنید! 

گلکسی s یک محصول خلاقانه است. دوربین‌های انقلابی دارد. صفحه نمایش گسترده‌ای دارد که راه را برای بینایی خلاقانه شما باز نگه می‌دارد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ در کهکشان‌ها کاوش کنید! 

سری گلکسی A 

این گوشی به مانند هر چیزی است که می‌خواهید در یک تلفن هوشمند آن را داشته باشید! باتری بی نهایت و ماندگار که خیلی سریع شارژ می‌شود. دوربین‌های آن لنزهای چندگانه دارند و در نهایت نمایش هستند. ارزش غیر قابل غیر قابل باوری را با این گوشی به دست می‌آورید که شایسته شما است. 

گلکسی زد فیلیپ 

این گوشی، از یک نمایشگر شیشه‌ای فوق‌العاده نازک ساخته شده است و این قابلیت را دارد تا خم شود و در جیب شما جای گیرد. به شما امکان می‌دهد تا از هندزفری‌ و چت‌های ویدیوی لذت ببرید. در یک کلام، تمامی قوانین قبلی را در خود خم می‌کند! 

سری گلکسی نوت 

سرعت چشمگیر یک قلم جادویی که گوشی شما را کنترل می‌کند! اجازه می‌دهد که سری نوت گلکسی خود را ارتقا دهید. خلاقیت را به واقعیت تبدیل نمایید. در این سیستم از دوربین‌های درجه یک استفاده شده است. با خرید اقساطی گوشی سامسونگ ایده‌‌آل زندگی کنید! 

گوشی‌های گلکسی فولد 

چیزی شگفت انگیز که در حال آشکار شدن است! نمایشگری برای دستیابی به موفقیت شما، یک باتری که برخلاف سایر دستگاه‌ها یک انقلاب دوتایی را فراهم می‌آورد! 

یک گلکسی پر از تکنولوژی 5G 

تکنولوژی 5G با سرعت رعد و برق‌آسا، بارگیری، مرور و انجام کارهای بیشتری را به شما هدیه می‌دهد. گلکسی اس ۲۰ اولترا 5G یک گوشی تلفن است که به شما اجازه می‌دهد تا در مورد مورد علاقه خود در وب، گشت و گذار کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ با سرعت رویایی به جلو حرکت نمایید! 

تنوع مدل‌های سامسونگ 

با داشتن ۵ مدل پویا و طراحی شده برای همه، از ایجاد و بهره‌وری گرفته تا زندگی و بازی، تلفنی وجود دارد که مناسب هر شخصی است. قابلیت خرید اقساطی گوشی سامسونگ در قسطی کلاب برای هم‌وطنان عزیز فراهم آمده است. 

خدمات پس از فروش 

سامسونگ مراقب مشتری است! دستگاه همیشه برای مشتریان وجود دارد، پشتیبانی همیشگی هم فراهم است. گلکسی را در عمل مشاهده کنید. گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت 10 را تست کنید. 

سامسونگ پیشنهاد جدیدی برای صفحه‌های ترک خورده دارد که تا حداکثر ۴۰۰ دلار اعتبار فوری را هدیه می‌دهد. به جای تعمیر، تجارت با یک دستگاه حاوی صفحه نمایش ترک خورده را در محصولات خود اضافه کرده است!

گارانتی گسترده و هم‌چنین پوشش سامسونگ، ایجاد یک راه اندازی شخصی را برای آسیب‌های تصادفی و خرابی های مکانیکی ارائه می‌دهد.

محافظت از خسارت تصادفی مانند لکه‌های مایع و صفحه‌های ترک خورده که برای شما جایگزینی ارسال می‌کند، گویی که تلفنی جدید خریده‌اید، خط پشتیبانی اختصاصی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، از مشکلات عیب یابی گرفته تا آموزش نحوه انتقال داده‌ها و تنظیمات، به شما کمک می‌کند. 

تمامی این خدمات برای بهبودی زندگی متصل به شما، در هر کجا که هستید، طراحی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ در کارهایتان بهترین باشید! 

خرید گوشی سامسونگ قسطی

شما می‌توانید یک گوشی سامسونگ فوق العاده را قسطی‌کلاب خریداری نمایید. برای خرید می‌توانید از روش‌های پرداخت به صورت نقدی و اقساط استفاده نمایید. 

در خرید گوشی سامسونگ به روش قسطی از دو قابلیت خرید اقساطی از بای‌چک و خرید اقساطی از لیزینگ استفاده کنید. در روش بای چک، باید اطلاعات فردی که در بای‌چک ثبت نام می‌نماید با اطلاعات صاحب دسته چک یکی باشد.

اعلام میزان اعتبار دریافتی ظرف ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم تا همین حالا نسبت به خرید اقساطی گوشی سامسونگ از قسطی کلاب اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ در سال 2021 مدل A52 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت...

جدیدترین گوشی سامسونگ

جدیدترین گوشی سامسونگ
سامسونگ در حال ساخت نسل جدیدی از گوشی های خود می باشد خبرهای منتشر شده نشان می دهد که این کمپانی در تلاش است با عرضه نسل جدید گوشی های خود موقعیت...