خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/25 21:46:42

یکی از جدیدترین گوشی‌های برند Honor با نام آنر 70 پرو پلاس به زودی روانه بازار خواهد شد. برای خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس


رونمایی از جدیدترین گوشی همراه برند Honor

کمپانی آنر یا همان هونور یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه و کالای دیجیتال در دنیا است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. اگر شما هم جز علاقه مندان به محصولات این برند محبوب هستید، با ما همراه باشید تا از جدیدترین امکانات گوشی هوشمند رونمایی شده توسط این برند مطلع گردید. شرکت آنر اعلام کرده است که در تاریخ 17 ژوئن 2022 این گوشی جذاب را روانه بازار خواهد کرد، همچنین رونمایی از این گوشی در تاریخ 30 مه 2022 انجام شده است.

حدود قیمتی این موبایل استثنایی نزدیک به 600 یورو در نظر گرفته شده که به طور حتم جز محصولات لوکس این برند محسوب خواهد شد. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز به زودی شرایط خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس را امکان پذیر خواهد کرد. از همراهی شما بزرگواران سپاسگزاریم.

بررسی ویژگی‌های گوشی Honor 70 Pro Plus

نمایشگر

اولین چیزی که در هنگام مواجه با تلفن همراه می‌بینیم، نمایشگر آن است. نمایشگر گوشی آنر 70 پرو پلاس از نوع OLED است. این نمایشگر دارای ابعاد 6.78 اینچ (~91.1% نسبت نمایشگر به بدنه) و رزولوشن 1200 در 2652 پیکسل (~429 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) می‌باشد. شما می‌توانید با نگاه کردن به این نمایشگر، نمایش 1 میلیارد رنگ را مشاهده نمایید و با نرخ نوسازی 120 هرتزی از سرعت العمل این تلفن همراه لذت ببرید. با خرید قسطی گوشی آنر 70 پرو پلاس از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بدنه

گوشی جدید آنر دارای ابعادی معادل با 163.9 در 74.6 در 8.2 میلی‌متر می‌باشد. این گوشی جذاب وزنی برابر با 192 گرم دارد و دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by)) می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

رنگبندی

گوشی آنر 70 پرو پلاس دارای رنگ بندی جذاب و متنوعی می‌باشد که برای هر فرد با هر سلیقه‌ای در نظر گرفته شده است. رنگبندی به کار رفته در ساخت این تلفن همراه شامل مشکی، طلایی و سبز می‌باشد که نمای بسیار لوکسی به آن بخشیده است. با خرید قسطی گوشی آنر 70 پرو پلاس از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

پلتفرم

سیستم عامل یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها موقع خرید تلفن همراه است. گوشی آنر 70 پرو پلاس دارای سیستم عامل Magic UI 6.1 و اندروید 12 است، همچنین از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

تراشه به کار در این تلفن همراه MediaTek Dimensity 9000 (چهار نانومتر) می‌باشد که یکی از قدرتمندترین تراشه‌های تولید شده است. پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند 8 هسته‌ای (یک هسته‌ 3.05 گیگاهرتز Cortex-A78 و سه هسته‌ 2.6 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته‌ 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55) می‌باشد و پردازنده گرافیکی آن Mali-G710 MC10 است. شما با خرید قسطی گوشی آنر 70 پرو پلاس یکی از بهترین موبایل‌ها را در دست خواهید داشت.

حافظه

گوشی HONOR 70 PRO PLUS دارای درگاه حافظه نمی‌باشد، همچنین در دو مدل با حافظه‌های 256 با RAM8 و 256 با RAM16 طراحی و تولید شده است که شما طبق نیازی که دارید، می‌توانید از بین این دو مدل حافظه گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید. با خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس از قسطی کلاب یک خرید قسطی بدون ضامن را تجربه کنید.

دوربین

گوشی آنر 70 پرو پلاس دارای لنز اصلی 54،50 و 8 مپاپیکسل است که به صورت ترکیبی عکس برداری می‌کنند، همچنین دارای فلش دوگانه LED است و با دوربین سلفی 50 مگاپیکسل دیگر حرفی برای زدن باقی نمی‌گذارد.

باتری

باتری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی هوشمند است که هر چه قدر طرفیت بالاتری داشته باشد، بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری این گوشی برابر با 4500 میلی آمپر بر ساعت است و یک شارژر فوق سریع با توانایی 60 درصد در 15 دقیقه را دارد.

با قسطی کلاب موبایل مورد علاقه‌ات را قسطی بخر!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی در ایران می‌باشد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و به سادگی و بدون ضامن خرید کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ
لپتاپ‌های گیمینگ یکی از بهترین و دوستداشتنی‌ترین محصولات روز دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. برای خرید اقساطی لپتاپ...

سرمایه گذاری هوشمند

سرمایه گذاری هوشمند
سرمایه گذاری فعالیتی است که در آن از طریق تجزیه و تحلیل ارزش سهام شما افزایش پیدا می کند در واقع در سرمایه گذاری شما باید میزان سود خود را نه فقط...