فروش قسطی ساندرو

تاریخ انتشار:
1403/2/16 02:07:34

یکی از خودروهای جذاب و دوستداشتنی کمپانی رنو، ساندرو نام دارد. برای خرید اقساطی ساندرو به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی ساندرو


معرفی خودروی ساندرو

خودروی ساندرو محصول مشترک کمپانی رنو و داچیا می‌باشد که بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت طراحی و تولید شده است. خودروی ساندرو یکی از بهترین خودروهای رنو می‌باشد که در کشورهای آمریکای جنوبی، ایران، آفریقای جنوبی، مکزیک، روسیه و بزریل طراحی و تولید می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. 

به طور حتم خودروی ساندرو از لحاظ ظاهری به خودروهای 207 و برلیانس نمی‌رسد، ولی از لحاظ مشخصات فنی بسیار قدرتمندتر طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی ساندرو با تخفیف عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به طور کلی کمپانی رنو به جای وقت گذاشتن و ایده دادن برای ظاهر زیبای خودروها تمام تمرکز خود را بر روی مشخصات فنی خودرو می‌گذارد. این حساسیت به اندازه‌ای بالا است تا جایی که افرادی که از کمپانی رنو ماشین خریداری کرده‌اند، به ندرت به تعمیرگاه می‌روند، زیرا هیچ مشکلی متوجه خودرو آن‌ها نخواهد شد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد خودرو ساندرو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی ساندرو دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی رنو ساندرو

رنو ساندرو در دسته خودروهای هاچبک تعریف شده است و بسیار پر طرفدار است، با وجود اینکه از طراحی ظاهری معمولی برخوردار است، ولی طرفداران بسیار زیادی دارد. علت این موضوع مشخصات فنی ساندرو است که به اندازه‌ای عالی می‌باشد که نظر هر فرد سختگیری را به خود جلب می‌کند.

خودرو ساندرو دارای موتور قدرتمند 8 سیلندر و 16 سوپاپه می‌باشد و 1598 سی سی ظرفیت دارد. همچنین دارای 105 اسب بخار می‎‌باشد و شتاب صفر تا 100 آن برابر با 11 ثانیه است. از دیگر مشخصات فنی خودرو ساندور می‌توان به حداکثر سرعت معادل با 170 کیلومتر بر ساعت نام برد.

خودوری ساندور دارای دیفرانسیل جلو برای انتقال نیرو است و حداکثر گشتاوردی برابر با 140 نیوتن بر متر دارد. وزن این خودرو دوستداشتی معادل با 1146 کیلوگرم است و سبب می‌شود که احتمال واژگون شدن خودرو به شدت کاهش پیدا کند. 

خودرو ساندرو دارای گیربکس اتومات با 4 دنده است و تنفس موتور آن طبیعی می‌باشد. ناگفته نماند که حجم باک خودرو ساندرو 50 لیتر می‌باشد و از سازمان امنیت خودرو 4 ستاره دریافت کرده است. برای خرید قسطی ساندرو با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی تجهیزات و امکانات خودرو ساندرو

خودور ساندرو دارای سیستم ترمز بسیار قدرتمندی می‌باشد. این خودرو دارای ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای می‌باشد و از ترمز ضد قفل ABS بهره‌مند است. از دیگر امکانات این خودرو استثنایی می‌توان به کیسه هوا راننده و سرنشین جلو اشاره کرد. 

سیستم صوتی خودروی ساندرو بسیار قدرتمند است و کنترل سیستم صوتی آن در زیر فرمان است. این خودرو قدرتمند دارای رینگ 15 اینچی آلومینیومی و سیستم تهویه مطبوع به همراه کنترل دستی می‌باشد و چراغ مه شکن جلو و آینه‌های جانبی هم رنگ را دارا است. 

ناگفته نماند که نمایندگی فروش ساندور در ایران متعلق به شرکت پارس خودرو است. برای خرید اقساطی ساندرو با شرایطی آسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب و امکان خرید قسطی ساندرو

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمامی محصولات جدید و به روز را با شرایطی عالی به فروش می‌رساند. 

نحوه خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. به تازگی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط فروش خودرو را به صورت قسطی فراهم ساخته است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری لیزینگ‌های معتبر شرایط خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان عزیز خود فراهم ساخته است. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید اقساطی ساندرو از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ام وی ام

خرید اقساطی ام وی ام
کمپانی مدیران خودرو یکی از بهترین برندهای مونتاژ و تولید کننده خودرو در ایران است که با شرکت‌های کره‌ای همکاری مستقیم دارد. برای خرید...

خرید قسطی خودرو پرشیا

خرید قسطی خودرو پرشیا
یکی از خودروهای مورد علاقه ایرانیان بی شک مدل پژو پارس می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پرشیا به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...