خرید قسطی نئوشف ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 20:20:28

برند ال جی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی نئوشف ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی نئوشف ال جی


نئوشف ال جی

برند ال جی هر ساله به طراحی و تولیدات متنوعی در لوازم خانگی می‌پردازد. نئوشف یا نئوچف‌ها یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط این کارخانه هستند که دارای یک موتور هوشمند و قدرتمند می‌باشند و می‌توانند با برقراری حرارت یکنواخت و امکاناتی مثل یخ زدایی، پخت و پز را برای شما سریع و آسان کنند. 

غذای شما به صورت یکنواخت و با حداقل توان ممکن پخته می‌شود. این محصول در رنگ‌های شیک و همه‌پسندی مانند سفید، مشکی و نقره‌ای تولید می‌شوند تا بتوانند با بقیه لوازم داخل آشپزخانه شما ست شوند. قابلیت خرید قسطی نئوشف ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است.

موتور هوشمند اینورتر

فناوری اینورتر هوشمند کمک می‌کند تا با یک کنترل دقیق و نیرومند بتوانید پختی یکنواخت در غذای خود داشته باشید. دما را به دقت کنترل کنید.  کاری که نمی‌توانید با یک مایکروویو معمولی انجام دهید. با قدرت کنترل دما می‌توانید تمام غذای خود را به صورت یکنواختی تهیه کنید. از این محصول بهره‌مند شوید و تجربه‌ای متفاوت داشته باشید.

یخ زدایی 90 درصدی در کل ماده غذایی

با داشتن یک نئوشف می‌توانید یک قطعه گوشت یخ زده را به راحتی یخ زدایی کنید. یخ زدایی به صورت یک نواختی انجام می‌شود و این چیزی است که فراتر از آنچه تجربه کرده‌اید، می‌باشد. با خرید اقساطی نئوشف ال جی تمام ماده غذایی را به طور یکسان یخ زدایی کنید!

کاهش زمان در پخت و پز

توان موجود در یک دستگاه نئوشف بالای 1000 وات است. با وجود این قدرت می‌توانید زمان پخت را نیز کاهش دهید. شیر خود را گرم کنید، پاپ کورن خود را تهیه نمایید و یک مرغ برشته نوش جان کنید. با خرید قسطی نئوشف ال جی سریع پخت و پز کنید! حتی می‌توانید ماست خانگی بپزید!

این دستگاه همان چیزی است که شما نیاز دارید. به جای یک مایکروویو، یک گرم کننده، یک سرخ کن و یک دستگاه ماست ساز، این محصول چهارکاره و معجزه سال را تجربه کنید!

تطبیق پذیری با حداکثر و حداقل توان

در تمام نقاط ایران با ولتاژ برق بالا و پایین می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. حتی با 300 وات نیز می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را بپزید و نوش جان کنید. زیرا این دستگاه قادر است، حتی با حداقل توان 300 واتی نیز، خود را تطبیق دهد.

داشتن گریل برشته و خوشمزه!

در نئوشف، قابلیت گریل هم به صورتی برشته و ترد انجام می‌شود. حتی مجبور نیستید که دچار خطرهایی مثل سوختگی شدید و با یک اجاق پرحرارت، دست و پنجه نرم کنید! 

علاوه بر این، قابلیت‌هایی مثل داشتن هیتر ذغالی و نوری برای شما فراهم می‌آید. غذاها لذیذتر و خوشمزه تر می‌شود. جذب گرما افزایش می‌یابد و طعم خوشمزه‌تر می‌شود.

چربی کم‌تر، غذای سالم‌تر

لازم نیست تا چربی زیادی را در غذاها تجربه کنید! زیرا طبخ سالمی با این دستگاه انجام می‌شود. با نئوشف، روغن و چربی کمی مصرف می‌شود و در عین حال غذاهای شما برشته و سرخ می‌شوند. با خرید اقساطی نئوشف ال جی غذایی سالم نوش جان کنید!

سلامت و راحتی با نئوشف

دستگاه‌های نئوشف به خوبی تمیز می‌شوند. این دستگاها، ضد باکتری هستند. محیط سالمی دارند و به راحتی تمیز می‌شوند. همچنین دارای یک چراغ زیبای ال ای دی هستند که هم نور بیشتری تولید می‌کند و هم کم مصرف‌تر است. 

در این دستگاه‌ها از یک سینی و چند رینگ در زیر سینی بهره‌مندید. این باعث می‌شود تا نسبت به واژگون شدن و ریختن غذا در حین پخت ایمن باشید. همچنین با وجود سایز کم، حجم غذای بیشتری خواهید داشت. با خرید اقساطی نئوشف ال جی به آسانی پاکیزه سازید!

خرید نئوشف ال جی

توصیه می‌کنیم به جای داشتن چهار وسیله مختلف، این محصول چهار کاره را خریداری نمایید. همچنین به شما پیشنهاد می‌دهیم که خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. 

در این سایت خدماتی برای خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی نئوشف ال جی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو با چک

خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران برند دوو الکترونیک می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو با چک به بخش...

خرید اقساطی جارو برقی Prince 2

خرید اقساطی جارو برقی Prince 2
یکی از بهترین جاروبرقی‌های سامسونگ با اختلاف Prince 2 می‌باشد. برای خرید اقساطی جارو برقی Prince 2 به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم...