فروش قسطی خودرو دنا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:58:11

اگر به دنبال خرید یک خودرو ایرانی و باکیفیت هستید، توصیه ما به خرید قسطی خودرو دنا از بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب است. خودرو دنا یکی از بهترین و پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی می‌باشد.


فروش قسطی خودرو دنا


بررسی خودرو دنا

خودروی دنا، یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. بعد از تولید خودروهای سمند و سمند سورن، دنا به عنوان جایگزین و نسل بعدی آنها روانه بازار شد. اگر شما هم قصد خرید خودروی دنا را دارید، می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو دنا، به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. ابتدا، با برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار بر آن شد که این محصول در سال 1391 عرضه شود. 

اما به علت مسائل مختلف و اختلافاتی بر سر قیمت این خودرو، در نهایت این محصول در سال 1393 به طور رسمی تولید و عرضه شد. این خودرو به کشور جمهوری آذربایجان هم صادر می‌شود و در این کشور، به نام خودروی خزر معروف است. موتور این محصول 1700 سی‌سی EF7 می‌باشد، البته نسخه دیگری از این محصول موجود است که علاوه بر این موارد، شامل توربو شارژ می‌باشد. با خرید قسطی خودرو دنا از قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

خودروی دنا در دو نوع جعبه دنده دستی و خودکار تولید می‌شود. امکانات ایمنی این خودرو شامل: مطابقت با استانداردهای ایمنی تصادف از پهلو و جلو، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب به همراه چراغ‌های ایمنی درها، ستون فرمان جمع شونده در تصادف، مجهز به سامانه ترمز ضد قفل (ترمز ای‌بی‌اس) و بوستر MBA به همراه توزیع الکترونیکی نیرو (EBD) و مجهز به کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای جلو و عقب با پیش کشنده و محدودکننده نیرو جلو می‌باشد.

امکانات رفاهی و آپشن‌های دیگر این محصول نیز شامل: مجهز به کروزکنترل، مجهز به سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه کمک پارک عقب (سنسور دنده عقب و قابلیت نصب دوربین دنده عقب)، مولتی مدیای لمسی CD/DVD/MP3/USB/Micro SD/Bluetooth، قابلیت تماس/پاسخگویی به تماس با بلوتوث، قابلیت دسترسی به صندوق عقب از داخل اتاق و شیشه‌های سولار (ضد اشعه UV) می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو دنا به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

در ادامه، می‌توان به امکانات عملکردی این خودرو اشاره کرد: برخورداری از سامانه الکترونیکی مالتی پلکس، دارای سامانه ناوبری ماهواره ای، رینگ اسپورت آلومینیومی، سامانه ضد سرقت (immobilizer) و قابلیت تنظیم زاویه نور چراغ‌های جلو، از دیگر امکانات این محصول ایران خودرو است.

یکی از مهمترین شاخصه‌های این محصول، مطابقت با استاندارد آلایندگی یورو 4 است که از لحاظ زیست محیطی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. البته لازم به ذکر است که این استاندارد، قابل ارتقا به یورو 5 است. اگر با توجه به اطلاعات داده شده، شما هم به خرید این خودرو علاقه مند شده‌اید، می‌توانید برای خرید قسطی خودرو دنا وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی خودرو

زندگی امروزی بشر بسیار وابسته به خودروهای مختلف است. بسیاری از مردم، برای امور زندگی و کار های مختلف خود، نیاز دارند که بتوانند به وسیله خودرو رفت و آمد کنند.. یکی از مواردی که می‌تواند در خرید این محصول بسیار کاربردی باشد، خرید اقساطی آن است. اگر شما بتوانید هزینه مورد نیاز برای خودرو را به صورت اقساطی و با شرایط مناسبی بپردازید، اکثر اوقات می‌تواند برای خریدار بهتر و مناسب‌تر باشد. برای خرید قسطی خودرو با تسهیلات مناسب، می‌توانید از وبسایت قسطی کلاب بازدید کنید. برای خرید اقساطی خودرو دنا با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی خودرو دنا

وسایل نقلیه، از موتور سیکلت‌های مختلف تا خودروهای جدید و پیشرفته، یکی از نیازهای جامعه امروزی می‌باشد. هرساله افراد بسیاری در تلاش برای خرید اینگونه محصولات هستند تا بتوانند برای خانواده خود آرامش و رفاه به ارمغان بیاورند. 

اگر شما هم در بین علاقه مندان به خرید خودرو های مختلف هستید، وبسایت قسطی کلاب می‌تواند راهکار مناسبی به شما ارائه کند. یکی از امکانات باارزش این مجموعه، داشتن شرایط فروش انواع وسایل نقلیه به صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. به این صورت که شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب، از شرایط فروش به صورت قسطی به طور کامل آگاه شوید و سپس اقدام به خرید محصول خود کنید. برای خرید قسطی خودرو دنا به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین آریو

خرید قسطی ماشین آریو
زوتی آریو یکی از ماشین‌های معروف چینی است که در ایران توسط شرکت سایپا مونتاژ می‌شود. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین آریو دارید به ...

خرید قسطی پژو 405

خرید قسطی پژو 405
خودرو 405 یکی از پژوهای پرفروش در داخل کشور است که تاکنون خط تولید آن فعال می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی پژو 405 به بخش...