خرید گوشی سامسونگ a80

تاریخ انتشار:
1403/2/19 18:38:24

گوشی سامسونگ a80 جز یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a80 به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید گوشی سامسونگ a80


کمپانی قدرتمند سامسونگ

برند سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برند سامسونگ یکی از رقبای اصلی شرکت اپل می‌باشد و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین تلفن‌های همراه سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. 

گوشی سامسونگ a80 جز جدیدترین گوشی‌های سامسونگ می‌باشد و محبوبیت ویژه‌ای بین مردم دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a80 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از یک خرید مقرون به صرفه نهایت لذت را ببرید.

معرفی گوشی سامسونگ a80

گوشی سامسونگ a80 جز گران قیمت‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که در سال 2019 از آن رونمایی شده است. گوشی a80 سامسونگ بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است و توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. گوشی سامسونگ a80 از لحاظ زیبایی با گوشی‌های سامسونگ دیگر بسیار متفاوت است.

حاشیه کم در اطراف صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ a80 و نبود دوربین سلفی بر روی صفحه نمایشگر، سبب زیبایی دو چندان گوشی سامسونگ a80 شده است. دوربین سلفی گوشی سامسونگ a80 به صورت کشویی در پشت گوشی تعبیه شده است و با بالا دادن صفحه پشت گوشی a80، دوربین سلفی آن نمایان می‌شود.

قرار گرفتن دوربین سلفی بدین صورت، طرفداران و منتقدان زیادی دارد و به طور کامل بستگی به سلیقه افراد دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a80 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید اینترنتی خود نهایت لذت را ببرید.

ویژگی های جذاب گوشی سامسونگ a80

جالب است بدانید که مواد سازنده گوشی سامسونگ a80 بسیار منحصر به فرد است و ساخت بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. وزن گوشی سامسونگ a80 به طور تقریبی نزدیک به 220 گرم است و به طور قطع قابلیت استفاده فقط در یک دست را ندارد. 

گوشی سامسونگ a80 جز سنگین‌ترین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود و در طولانی مدت ممکن است که برای شما آزار دهنده باشد. تمامی موبایل‌های ارائه شده در سال 2019 دارای نمایشگر OLED می‌باشند و گوشی سامسونگ a80 از این قاعده مستثنی نیست. 

ناگفته نماند که به دلیل جای گذاری دوربین سلفی در پشت تلفن همراه و خاصیت کشویی بودن گوشی سامسونگ a80، قاب‌ها و محافظ‌های این تلفن همراه، بخش بالایی گوشی سامسونگ a80 را ساپورت نمی‌کند و شما باید خیلی احتیاط کنید که گوشی شما ضربه نبیند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a80 دارید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید اینترنتی خود نهایت لذت را ببرید.

ویژگی‌های نمایشگر گوشی سامسونگ a80

اندازه نمایشگر گوشی سامسونگ a80 به طور تقریبی 6.7 اینچ می‌باشد و برای افرادی که صفحه نمایشگر بزرگ دوست دارند، بسیار مناسب است. گوشی سامسونگ a80 دارای نمایشگر Super AMOLED می‌باشد و رزولوشن آن برابر با ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل است. 

حالت خودکار تنظیم نور در نمایشگر گوشی سامسونگ a80 عملکرد بسیار خوبی دارد، همچنین خوانایی متن‌ها و کلمات در زیر نور آفتاب به خوبی امکان پذیر می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a80 یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را به زندگی خود دعوت کنید.

خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a80 از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید خرید کالاهای مدنظر خود را به صورت قسطی یا نقدی انجام دهید.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شرایطی وجود دارد که باید توسط خریدار انجام شود. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب، شما ابتدا باید فرآیند اعتبار سنجی سایت را تکمیل کنید و سپس با ارائه چک یا سفته خرید قسطی خود را کامل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a80 یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ ایسر

خرید اقساطی لپتاپ ایسر
برند ایسر از موفق‌ترین برندهای دنیا است که در ایران محصولات آن به آسانی قابل خرید می‌باشند. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی لپتاپ ایسر ...

خرید اقساطی تبلت tab s6 سامسونگ

خرید اقساطی تبلت tab s6 سامسونگ
اگر به دنبال تهیه یک تبلت مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و..