خرید قسطی یخچال بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/16 10:59:39

برند بوش یکی از معروف‌ترین برندهای آلمانی است که از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال بوش دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال بوش


شرکت بوش 

شرکت بوش یک شرکت آلمانی می‌باشد. در سال ۱۸۸۶ آقای روبرت بوش، شرکتی بر مبنای ساخت لوازم خانگی خودکار احداث کرد. این شرکت آلمانی تبدیل به بزرگترین شرکت ساخت وسیله‌های خودکار در دنیا شد.

شرکت بوش که عمده شهرت آن به سبب طراحی و ساخت لوازم خانگی باکیفیت است، در حوزه فناوری‌های صنعتی خودکار، همچنین طراحی و ساخت لوازم و تجهیزات ساختمانی، توانست رشدی بسیار سریع را در طول سال‌های فعالیت خود به دست آورد. در ادامه همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال بوش مطلع گردید. 

تاریخچه شکل گیری شرکت بوش 

شرکت آقای روبرت بوش، در سال ۱۸۸۶ در آلمان احداث شد و با سرمایه شخصی اندکی فعالیت خود را آغاز کرد. واقعیت این است که این شرکت تا ده سال اول فعالیت خود نتوانست موفقیت قابل توجهی جلب کند و تا مرز ورشکستگی پیش رفت. 

بعد از طی شدن ده سال اول، توانست با در پیش گرفتن استراتژی‌هایی جدید و بروز، خود را از مرز ورشکستگی نجات دهد. آقای بوش فعالیت خود را با این هدف آغاز کرد که تعداد ۲۰۰ نفر در کارخانه او شروع به کار کنند، اما تنها ۳۰ نفر در ابتدای کار شرکت به فعالیت در کارخانه پرداختند. 

آقای بوش فردی خوشبین بود. با وجود تمام سختی‌هایی که در این سال‌های فعالیت شرکت خود متحمل شد، پا پس نکشیده و به راه خود ادامه داد. در ادامه این مقاله همراه سایت قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید اقساطی یخچال بوش مطلع گردید. 

محصولات شرکت بوش 

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به به سه دسته لوازم خانگی بزرگ، لوازم آشپزخانه کوچک و لوازم خانگی توکار بوش اشاره کرد. شرکت بوش در دسته لوازم خانگی بزرگ به طراحی و ساخت محصولاتی چون ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز مبله، جارو برقی و آبسرد کن پرداخت. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال بوش، همراه ما بمانید. 

در گروه لوازم آشپزخانه کوچک نیز می‌شود به کتری برقی، چای ساز، قهوه ساز، عصاره گیری بوش، مخلوط کن، آسیاب، آبمیوه گیری، گوشکوب برقی، چرخ گوشت، اتو بخار، سشوار، گریل، توستر، غذاساز و ترازوی بوش اشاره کرد. در ادامه این مقاله همراه باشید تا از شرایط نقدی یا اقساطی یخچال بوش مطلع گردید. 

لوازم خانگی توکار بوش 

برای خرید اقساطی یخچال بوش بایستی بدانید که شرکت بوش نه تنها در زمینه طراحی و ساخت محصولات خانگی کوچک و بزرگ فعالیت می‌کند، بلکه در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی توکار نیز فعالیت‌هایی دارد. 

از جمله محصولات تولیدی این شرکت در زمینه لوازم خانگی توکار می‌شود به ماشین ظرفشویی توکار، ماشین لباسشویی توکار، فر و مایکروویو توکار، صفحه برقی و گازی توکار، هود توکار و کشو گرمکن توکار بوش اشاره کرد.   

یخچال بوش 

از جدیدترین یخچال‌های ساخته شده توسط کمپانی بوش می‌توان به یخچال فریزر سایدبای‌ساید بوش مدل ۳۲ فوتی KAD80A404 اشاره کرد. این یخچال فریزر سایدبای‌ساید بسیار جا دار بوده و مناسب به جهت استفاده خانواده‌هایی با جمعیت متوسط تا پرجمعیت می‌باشد. 

در ادامه این مقاله برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی یخچال بوش همراه قسطی کلاب بمانید. این یخچال ساخت کشور کره جنوبی بوده و تحت لیسانس شرکت بوش قرار دارد، موتور این یخچال تا ده سال گارانتی و قطعات آن تا سه سال ضمانت دارد. 

خرید اقساطی یخچال بوش 

شرکت اینترنتی قسطی کلاب، شرایطی را فراهم کرده ‌است تا تمام مردم با هر سطح از درآمدی که دارند بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را در زمینه‌ محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی خریداری نمایند.

برای خرید از این وب سایت، تنها کافی است به آدرس اصلی سایت مراجعه کرده و پس از درخواست اعتبار، به دو صورت بای چک و لیزینگ، به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اتو بخار فیلیپس

خرید قسطی اتو بخار فیلیپس
برای داشتن لباس هایی مرتب و شیک استفاده از یک اتوی خوب مانند فیلیپس بسیار مهم است. برای خرید اقساطی انواع اتوهای فیلیپس می توانید به بخش....

خرید اقساطی لباس شویی snowa

خرید اقساطی لباس شویی snowa
برند اسنوا در سال‌های اخیر محصولات با کیفیت و مدرنی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی لباس شویی snowa به بخش ماشین لباسشویی...