خرید اقساطی مچ بند شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 05:29:25

مچ‌ بندهای شیائومی بسیار عالی و هوشمند طراحی و تولید شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مچ بند شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی مچ بند شیائومی
بررسی mi band 6

مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند به تازگی به یکی از رایج‌ترین محصولات در حوزه تکنولوژی محسوب شده و به واسطه امکانات بی‌نظیر به یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار تبدیل‌شده‌اند. به همین دلیل اکثر شرکت‌های معتبر به طور جدی وارد این عرصه شده و سعی می‌کنند با تولید و عرضه محصولات با کیفیت، گوی رقابت را از باقی رقبا بربایند.

 برند شیائومی نیز یکی از مجموعه‌های مشهور در این حوزه بوده که مچ‌بندهای هوشمند آن موسوم به می بند طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند. اگر شما هم قصد خرید قسطی مچ بند شیائومی می بند 6، جدیدترین نسل مچ‌بندهای شیائومی را دارید، گفتنی است که مجموعه قسطی کلاب یکی از وبسایت های بسیار معتبر در حوزه فروش اقساطی و نقدی هر گونه کالای دیجیتال بوده و می‌توانید برای آگاهی از شرایط آن به وبسایت مجموعه مراجعه کنید. 

مچ بند شیائومی می بند 6

همان طور که گفته شد، این مچ بند توسط برند شیائومی عرضه شده و در حال حاضر جدیدترین مدل مچ‌بندهای این شرکت می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که می بند 6 نسبت به نسل‌های قبلی خود تغییراتی داشته که در ادامه به آنها نیز اشاره خواهد شد. در ادامه به بررسی مشخصات ظاهری و فنی این محصول محبوب خواهیم پرداخت. برای خرید اقساطی مچ بند شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات ظاهری

شیائومی در این سری از مچ‌بندهای خود هم فرم بیضی شکل مخصوص را حفظ کرده و از این بسیار شبیه به نسل قبل می‌باشد. از طرفی، اندازه صفحه نمایش آن 1.56 اینچ بوده و دیگر در آن خبری از دکمه مجازی نیست. نوع این صفحه نمایش نیز AMOLED می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که جنس بند آن هم تغییر نکرده و از جنس سیلیکون است. به طور کلی می‌توان ظاهر و طراحی این محصول را بسیار شبیه به می بند 5 دانست. 

مشخصات فنی

در ابتدا لازم به ذکر است که این مچ بند با اندروید 5 به بالا و همچنین آی او اس 10 و بالاتر سازگار می‌باشد. بنابراین اگرگوشی شما از این سیستم عامل‌ها پشتیبانی نمی‌کند می‌توانید محصولات دیگر در این زمینه را بررسی کنید. با خرید قسطی مچ بند شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

از بین حسگرهای این مچ بند می‌توان به شمارشگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ اشاره کرد. شاید مهم‌ترین تغییر در حسگرها را بتوان مربوط به حسگر سنجش اکسیژن خون دانست. این حسگر در نسل قبل وجود نداشت و در مچ بند 6 جزو معدود تغییرات انجام شده محسوب می‌شود. با خرید اقساطی مچ بند شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویژگی‌ها و مشخصه‌های بی‌نظیر ساعت هوشمند شیائومی

• سنسور 6 محوره به صورت شتاب سنج 3 محوره کم مصرف و همچنین ژیروسکوپ سه محوره

• پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت

• سنسور ضربان قلب PPG

• عمر باتری در حالت عادی 14 روز

• مقاومت در  برابر آب تا عمق 50 متر

• مقاومت در برابر گرد و خاک

• پایش سلامت و کیفیت خواب

در این مچ بند از یک حافظه ی داخلی به میزان 32 مگابایت نیز استفاده شده است. همچنین دو مگابایت دم در این دستگاه وجود داشته که سبب افزایش سرعت و امور پردازشی مچ بند می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های بارز این محصول با نسل‌های قبلی خود، پشتیبانی از 30 حرکت ورزشی می‌باشد. ورزش‌هایی مانند تردمیل ، سبک آزاد ، دویدن در فضای باز ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، شنای استخر و موارد دیگر اشاره کرد.

خرید قسطی مچ بند شیائومی می بند 6 

در نهایت گفتنی است که شما می‌توانید برای خرید اقساطی مچ بند شیائومی می بند 6 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. همچنین، در این مجموعه، در کنار فروش اقساطی ساعت هوشمند شیائومی، شما می‌توانید برای خرید قسطی مچ بند برندهای دیگر هم اقدام کنید. لازم به توضیح است که می‌توانید در صورت نیاز، تمامی هزینه محصول مورد نظر را به صورت نقدی نیز پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO

خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی لپ تاپ در تهران

خرید قسطی لپ تاپ در تهران
همه ما در طول روز از وسایل دیجیتال استفاده می کنیم در واقع می توان گفت که زندگی همه ما تحت تاثیر این.....