خرید قسطی کولر گازی هایسنس از دم قسط

تاریخ انتشار:
1403/2/16 09:19:17

برای خرید قسطی کولر گازی هایسنس از دم قسط به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کولر گازی هایسنس از دم قسط


کولر گازی هایسنس

خرید قسطی کولر گازی هایسنس باعث لذت بردن از فضای خنک در تابستان می‌شود. شرکت چینی هایسنس در زمینه آماده سازی کولر گازی خیلی پیشتاز بوده است. چون این روزها همه جا حرف از خرید اقساطی کولر گازی هایسنس است. مزیت‌های کولر گازی تولید شده توسط برند هایسنس باعث شده استقبال زیادی از این محصول به وجود آید. کولر گازی هایسنس در مدل‌ها و ظرفیت‌های متنوع می‌تواند مهم ترین لوازم خانگی مورد استفاده در فصل تابستان محسوب شود. 

با خرید کولر گازی هایسنس می توانید از جدیدترین و حرفه‌ای ترین تجهیزات سرمایشی موجود در ایران استفاده کنید. برند هایسنس در اوایل شروع به کار خود، فقط محدود به یک کارگاه کوچک در کشور چین بود. اما با گذشت زمان و بهره گیری از علم نوین، این شرکت رشد چشمگیری را در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی تجربه کرد. در حال حاضر کولر گازی یکی از پر طرفدارترین محصولات هایسنس در ایران و سایر کشورها محسوب می‌‍شود. 

مزایای خرید اقساطی کولر گازی هایسنس

اگر نمی‌دانید کولر گازی از کدام برند تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به بررسی مزایا و برتری‌های کولر گازی هایسنس بپردازید. در ادامه به معرفی مهم‌ترین فواید خرید این مدل از کولرهای گازی می‌پردازیم.

کولرگازی هایسنس در ظرفیت دلخواه

اگر می‌خواهید متناسب با فضای منزل یا محیط کار کولر تهیه کنید، خرید قسطی کولر گازی هایسنس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برند هایسنس تلاش کرده تا کولر گازی را در مدل‌های متنوع عرضه کند. هر کدام از این مدل‌ها در ظرفیت‌های مختلفی موجود هستند. بکار بردن دو نوع کمپرسور روتاری و پیستونی در طراحی این کولر گازی‌ها باعث شده بتوانند ظرفیت دستگاه را تنظیم کنند. هر کدام از مدل‌های تولید شده با توجه به ویژگی‌های خاص خود برای قرار گرفتن در برخی از محیط‌ها طراحی شده‌اند. 

با کولر گازی هایسنس زمستان را به خانه ببرید!

با خرید اقساطی کولر گازی هایسنس می‌توانید هوای بسیار مطبوع در محیط مورد نظر پخش کنید. گفته شده میزان هوای سرد تولید شده توسط این مدل از کولرها به قدری زیاد است که گویی فضای خانه زمستانی می‌شود. قدرت موتور کولر گازی‌های هایسنس بین 9 هزار، 18 هزار، 12 هزار، 24 هزار و 30 هزار است. کمپرسور آن‌ها به شکل روتاتوری است. در ضمن با برق 220 ولت کار می‌کنند. 

حرارت و برودت را به کولر گازی هایسنس بسپارید!

یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های خرید این مدل از لوازم خانگی، دوکاره بودن آن است. یعنی در هر دو فصل سرد و گرم می‌توان از کولر گازی هایسنس استفاده کرد. تبدیل شدن کولر گازی به بخاری در فصل زمستان باعث صرفه اقتصادی هم می‌شود. یعنی نیاز نیست کولر و بخاری را به صورت جداگانه تهیه کنید. 

پول برق کمتر با خرید کولر گازی هایسنس!

بسیاری از مردم تصور می‌کنند تمام کولرهای گازی مصرف برق بالایی دارند. به همین دلیل هم از خریدن این لوازم خانگی صرفه نظر می‌کنند. شایان ذکر است یکی دیگر از دلایل تشویق ما به خرید اقساطی کولر گازی هایسنس، کم مصرف بودن آن است. مصرف پایین برق یک ویژگی بسیار مناسب از کولر گازی‌های هایسنس است. چون هوای خنک را در ازای هزینه کم در اختیار شما قرار می‌دهد. 

فروش قسطی کولر گازی هایسنس در قسطی کلاب

به دنبال خرید اقساطی کولر گازی هستید؟ توانایی خرید نقدی کولر گازی ندارید؟ فروشگاه معتبر قسطی کلاب تلاش کرده تا همه مردم بتوانند از باکیفیت ترین کولر گازی‌ها استفاده کنند. به همین دلیل طرح خرید قسطی کولر گازی هایسنس را در سایت وارد کرده است. یعنی شما باید فقط مدل مد نظر و میزان ظرفیت مورد نیاز خود را تعیین کنید. ارسال کولر گازی هایسنس در زمان کوتاهی به آدرس شما انجام می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کولر آبی آبسال قسطی

خرید کولر آبی آبسال قسطی
نام آبسال یکی از نام آشناترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوع و گوناگونی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی کولر آبی آبسال...

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55اینچ

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55اینچ
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی برند TCL است. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...