خرید قسطی ایر پاد پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/3 21:28:47

اگر به دنبال خرید قسطی ایر پاد پرو با قیمتی عالی هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.


خرید قسطی ایر پاد پرو


برند نام آشنای اپل و ویژگی‌های آن

پیش از آشنایی با شرایط خرید قسطی ایر پاد پرو، باید بگوییم که این محصول متعلق به شرکت اپل است. شرکت اپل در سال‌های اخیر در حوزه کالای دیجیتال کاملا پیشتاز است. اما این پیشتازی و شهرت مدیون ویژگی‌های خاص این شرکت است. در وهله اول آن چه سبب پیشرفت و محبوبیت تولیدات اپل شده، سطح کیفی بسیار بالای آن است.

کیفیت به عنوان یک اصل در همه مراحل طراحی تا تولید محصولات شرکت اپل در نظر گرفته می‌شود. اما در کنار این امر، قیمت تمام شده محصولات اپل نیز افزایش می‌یابد. البته این امر هرگز سبب کاهش تقاضا برای خرید این محصولات در سطح جهانی نشده است. چرا که مشتریان، پرداخت پول بابت خرید یک کالای با کیفیت و خرید نقدی آن را نه تنها هزینه نمی‌دانند بلکه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می‌کنند. 

دیگر ویژگی انواع کالای دیجیتال شرکت اپل تنوع می‌باشد. شرکت اپل نه تنها در حوزه کالای دیجیتال به طراحی و تولید انواع لپ تاپ، گوشی هوشمند، ایرپاد و سایر وسایل جانبی اقدام کرده است، بلکه هر دسته از تولیدات خود را نیز در انواع و اقسام گوناگونی به تولید رسانده است. نکته بسیار مهم دیگری که در مورد محصولات این برند به چشم می‌خورد، زیبایی ظاهری بسیار چشم نواز آن‌ها است که به عنوان وجه تمایز با سایر محصولات مشابه به حساب می‌آید. 

ایرپاد پرو چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایرپاد پرو یکی از انواع کالای دیجیتال است که شرکت اپل آن را تولید می‌کند. این وسیله در واقع نوعی هدفون از نوع تو گوشی می‌باشد. وزن آن بسیار سبک بوده و حدود 4/5 گرم است. نسخه بلوتوث آن 5 بوده و از باتری بسیار با کیفیتی بهره مند است. این باتری قادر به چهار و نیم ساعت پخش موسیقی می‌باشد. اما با احتساب ظرفیت محفظه باتری می‌تواند تا 24 ساعت موسیقی پخش کند.

این باتری پس از 5 دقیقه اتصال به شارژر قادر است تا یک ساعت پخش موسیقی یا مکالمه را ساپورت کند. نوع اتصال آن بی سیم بوده و حتی مرحله شارژ آن نیز به صورت بی سیم صورت می‌گیرد. این وسیله مجهز به میکروفون نیز می‌باشد. علاوه بر این‌ها این محصول دارای شتاب سنج و قابلیت تشخیص حرکت بوده و از دستیار صوتی نیز بهره مند می‌باشد.

لوازم جانبی که به همراه این هدفون ارائه می‌شوند، کیس شارژر بی‌سیم، سه عدد سرگوشی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ، کابل تبدیل تایپ سی به لایتنینگ و دفترچه راهنما می‌باشد. لبه‌های سیلیکونی این هدفون سبب کاهش آسیب‌های احتمالی به گوش و خستگی حین استفاده از آن می‌شوند. در ضمن این لبه‌ها سبب عدم نفوذ رطوبت (قطرات آب یا عرق) به داخل گوشی‌ها می‌شوند. 

آیا می‌توان نسبت به خرید قسطی ایرپاد پرو اقدام کرد؟

در همین ابتدا به شما این مژده را می‌دهیم که امکان خرید قسطی ایرپاد پرو وجود دارد. قیمت این هدفون در مقایسه با محصولات مشابه آن بسیار بالا است، اما به دلیل کیفیتی که دارد افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. در همین راستا قسطی کلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با فروش قسطی ایرپاد پرو مشتریان خود را راضی نگه دارد. 

در واقع خرید اقساطی یک راهکار مناسب برای خرید یک محصول گران اما با کیفیت خواهد بود. در صورتی که به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید با شرایط خرید قسطی ایرپاد پرو و جزئیات آن آشنا خواهید شد. امیدواریم از خرید خود و ویژگی‌های خاص ایرپاد پرو لذت ببرید!

سایر بلاگ های مرتبط

جدیدترین گوشي سامسونگ

جدیدترین گوشي سامسونگ
کمپانی سامسونگ هر ساله گوشی‌های هوشمند بسیاری را طراحی و تولیدی می‌کند و تاکنون محصولات فراوانی را تولید کرده است. جدیدترین گوشی ...

فروش قسطی لپتاپ ایسوس

فروش قسطی لپتاپ ایسوس
فروش قسطی لپتاپ ایسوس، یک فرصت ویژه و مناسب برای تهیه این محصول باکیفیت و مرغوب به شمار می رود. از آنجایی که امروزه کالاهای ...