فروش قسطی گوشی a54 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:33:46

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


فروش قسطی گوشی a54 سامسونگ


گوشی a54 سامسونگ

کمپانی سامسونگ، مدل‌‌های متنوع گوشی‌های خود را با اهداف کاربری گوناگون طراحی و به بازار عرضه می‌‌کند. در این میان گوشی‌های میان رده یا سری A این شرکت، دارای مشخصات فنی مناسبی بوده که همه افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند از مدل‌های گوناگون آن انتخاب کنند. در بین گوشی‌های میان رده سامسونگ محصولات سری 50 علاوه بر قیمت مناسب از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار مناسبی برخوردار می‌باشند و به همین جهت با استقبال بالایی مواجه هستند. در همین راستا قصد داریم در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی‌های گوشی Galaxy A54 Samsung به عنوان یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط این کمپانی و روش خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ بپردازیم.  

صفحه ‌نمایش Galaxy A54 Samsung

سامسونگ صفحه نمایش گوشی a54 خود را مانند گوشی پرچمدار s23 طراحی کرده است. این کالای دیجیتال صفحه نمایش 6.4 اینچی با ابعاد 158×76.7×8.2 میلی ‌متر و وزنی معادل 202 گرم دارد. این صفحه نمایش مجهز به نسخه AMOLED Super و فناوری HDR10 با نرخ به روز رسانی 120 هرتز می‌باشد. همچنین این کالای دیجیتال دارای وضوح تصویری معادل 1080×  2340 پیکسل با تراکم 403 پیکسل بر اینچ و روشنایی معادل 1000 نیت است.

مشخصات سخت‌افزاری A54 سامسونگ

گوشی Galaxy A54 Samsung به تراشه اگزینوس 1380 مجهز می‌باشد. این کالای دیجیتال دارای CPU پر قدرت هشت هسته‌ای بوده که شامل چهار هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز می‌شود. همچنین روی این گوشی پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 قرار داده شده است. این محصول دارای حافظه داخلی 256 یا 128 گیگابایت به همراه رم 8 گیگابایت می‌باشد. رابط کاربری این کالای دیجیتال One UI بوده که در کنار مشخصات سخت افزاری آن، نوید قدرت بالای پردازنده برای اجرای نرم ‌افزارهای مختلف به صورت همزمان، برنامه‌هایی با گرافیک بالا و بازی‌‌های ویدئویی را می‌‌دهد.

مشخصات دوربین کالای دیجیتال A54 سامسونگ

سامسونگ یکی از بهترین دوربین‌های میان‌رده خود را بر روی این کالای دیجیتال قرار داده است. دوربین اصلی عریض 50 مگاپیکسلی با دریچه‌ دیافراگم 1.8f/، دارای مشخصاتی مانند فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال و تشخیص فاز استفاده می‌باشد. این دوربین می‌تواند تصاویری با کیفیت 4K، سرعت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080× 1920 ضبط کند.

در کنار این دوربین یک لنز اولترا واید یا فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دریچه‌ دیافراگم 2.2f/ و زاویه دید 123 درجه قرار دارد. دوربین سوم ماکرو این کالای دیجیتال دارای رزولوشن معادل 5 مگاپیکسل، دریچه‌ دیافراگم 2.4f/، قابلیت عکاسی پانوراما و تنظیمات HDR خودکار است. دوربین سلفی این کالای دیجیتال سامسونگ دارای رزولوشن 32 مگاپیکسل از نوع عریض با دریچه‌ی دیافراگم 2.2f/ می‌باشد. این دوربین می‌تواند تصاویری با رزولوشن 1080× 1920، سرعت 30 فریم بر ثانیه و با کیفیت 4K را ضبط نماید.

مشخصات گوشی A54 سامسونگ

از دیگر مشخصات این کالای دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

•برخورداری از بلندگوهای استریو با حجم صدای بسیار مناسب
•قرار گرفتن اسپیکرها در دو قسمت لبه بالا و پایینی گوشی
•استفاده از خروجی صدا از نوع تایپ سی
•دارای حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه
•باتری 5000 میلی‌آمپری با سرعت شارژ 25 وات در مدت زمان یک ساعت
•دارای سیستم عامل اندروید 13 با پشتیبانی از آپدیت چند ساله
•قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه
•دارای شیار مشترک محل قرار گیری سیم کارت و کارت حافظه
•مجهز به دو عدد سیم کارت
•دارای قطب ‌نما (Compass)، شتاب ‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyro)
•مناسب اجرای بازی‌های مختلف 

شرایط خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ

گوشی a54 سامسونگ نسبت به ویژگی‌‌هایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود، برخی از افراد تمایل به خرید اقساطی این کالای دیجیتال دارند. در همین راستا می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Galaxy A54 Samsung به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نموده و پس از مشورت با مشاورین فروش این مجموعه، از بین طرح‌های مختلف فروش قسطی، گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی A53 سامسونگ

فروش اقساطی گوشی A53 سامسونگ
جشنواره خرید قسطی گوشی A53 سامسونگ در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب را از دست ندهید و از مزایای فروش اقساطی آن بهره مند شوید! همین...

خرید قسطی مک بوک2020

خرید قسطی مک بوک2020
برای خرید قسطی مک بوک2020 با شرایطی عالی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...