خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/18 19:24:35

جدیدترین محصول برند اپل با ظاهری فریبنده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک


ستاره نو ظهر کمپانی اپل!

مدتی است که شرکت اپل اقدام به عرضه جدیدترین نسخه گوشی تلفن همراه این شرکت یعنی آیفون 15 کرده است. شرکت اپل همه ساله در محصول اصلی خود یعنی گوشی‌های آیفون، سر و صدای زیادی را در بازار تلفن همراه به راه می‌اندازد. در کشور ما معمولاً به دلیل قیمت بالاتر این گوشی نسبت به بازارهای جهانی، مشتریان زیادی وجود دارند که می‌خواهند تا این گوشی را به صورت اقساطی خریداری کنند. با ما همراه باشید تا با شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 15 در یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور آشنا شوید. 

مشخصات ظاهری آیفون 15

آیفون 15 ای که قصد خرید اقساطی آن را دارید، دارای قاب شیشه‌ای در بخش پشتی است که همانند مدل‌های قبلی از زیبایی ظاهری قابل قبولی برخوردار است. همچنین اپل در این گوشی از یک فریم آلومینیومی نیز استفاده کرده است. در جلو یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی را داریم که اندازه کاملا مناسبی برای این گوشی است. این گوشی با وزن ۱۷۱ گرمی خود خوشدست بوده و حس خوبی را با در دست گرفتن گوشی القا می‌کند. خریداران این نسخه از گوشی‌های اپل قادر خواهند بود تا تلفن خود را در رنگ‌های آبی روشن، سبز روشن، زرد روشن، صورتی و مشکی خریداری کنند. تمامی این رنگ‌ها برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 در وب سایت ما موجود خواهند شد. 

مشخصات فنی گوشی آیفون 15

گوشی آیفون 15 در بخش مشخصات فنی همانند نسل‌های قبلی خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. چیپست استفاده شده در این گوشی از نوع A16 است که معماری 4 نانومتری دارد. این چیپست سرعت بسیار بالایی را در پردازش این گوشی فراهم ساخته است. پردازنده مرکزی گوشی آیفون 15 از نوع شش هسته‌ای است که دو هسته آن بسیار پرقدرت و برای کاربری‌های سنگین به کار می‌رود. چهار هسته دیگر نیز از تراشه‌های کم مصرف دو گیگاهرتزی تشکیل شده است که برای امور سبک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پردازنده گرافیکی استفاده شده در این گوشی نیز از نوع 5 هسته‌ای بوده و ساخت شرکت اپل است. سیستم عامل استفاده شده در گوشی آیفون 15، از نوع ‏17 ios می‌باشد. با خرید قسطی گوشی آیفون 15 از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجریه کنید.

درباره رم گوشی آیفون 15 نیز باید گفت که این گوشی با یک رم 6 گیگابایتی تولید و عرضه می‌شود‌. از بابت حافظه دستگاه نیز این گوشی با حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت اپل در گوشی آیفون 15 به جای استفاده از دستگاه لایتنینگ، به استفاده از‏usb  تایپ سی روی آورده است. 

باتری iPhone 15

شرکت اپل برای باتری آیفون 15 از یک باتری 3280 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. همچنین شارژ باتری با یک آداپتور شارژ سریع 20 واتی انجام خواهد گرفت. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین iPhone 15

شرکت اپل تغییرات بسیار زیادی را در بخش دوربین آیفون 15 اعمال کرده است. به گونه‌ای که آن را به یکی از پرقدرت‌ترین دوربین‌های نصب شده بر روی تلفن همراه جهان تبدیل کرده است. دوربین اصلی این گوشی از نوع ۴۸ مگاپیکسلی است و لرزشگیر اپتیکال و قابلیت فوکوس خودکار را دارد‌. از نکته‌های جالب درباره این دوربین باید بگوییم که امکان زوم دو برابری بدون افت هیچگونه کیفیتی را دارد. در ضمن دوربین دوم این گوشی نیز از نوع فوق عریض با کیفیت 12 مگاپیکسل است. دوربین سلفی نیز از نوع ۱۲ مگاپیکسلی بوده و قابلیت‌های چشمگیری را دارد.

خرید قسطی گوشی آیفون 15 قسطی کلاب

در این مقاله، شما را با مشخصات گوشی آیفون 15 آشنا کردیم. این گوشی از جمله انواع کالای دیجیتال پرمیوم محسوب می‌شود و قیمت بالایی دارد. این امر خرید اقساطی گوشی آیفون 15 را بسیار توجیه پذیر می‌کند. در صورتی که شما هم قصد دارید تا به خرید اقساطی این گوشی اقدام نمایید، یکی از بهترین مکان‌ها برای این کار فروشگاه قسطی کلاب است. فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین کشور است که در طول چندین سال گذشته بسیاری از افراد را با فروش قسطی به جای فروش نقدی محصولات اپل، صاحب این کالای دیجیتال کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

جدیدترین مدل گوشی سامسونگ

جدیدترین مدل گوشی سامسونگ
همانطور که بر همگان آشکار است شرکت سامسونگ از شاخص های مختلفی برای تولید گوشی های هوشمند خود استفاده می کند از جمله نکات مهم در تولید گوشی های هوشمند

خرید اقساطی nova 8

خرید اقساطی nova 8
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند هوآوی مدل نوا 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی nova 8 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...