خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:23:34

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس بدون ضامن را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس


گوشی آیفون 13 پرومکس

اپل یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندها در دنیا می‌باشد که در طی دهه‌های اخیر همواره فروش بالایی داشته است. یکی از مدل‌های بسیار پرفروش این برند، گوشی آیفون 13 پرومکس می‌باشد که در حال حاضر آخرین مدل از سری گوشی‌های آیفون به شمار می‌رود. برای خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی APPLE IPHONE 13 PROMAX

این گوشی از نظر سخت افزاری بسیار مجهز ساخته شده و از تمامی جهت‌ها نسبت به مدل‌های قبلی خود به روزتر است. در حال حاضر گوشی آیفون 13 پرومکس آخرین پرچمدار شرکت اپل به شمار می‌رود.

•ساختار بدنه گوشی

وزن گوشی آیفون 13 پرومکس حدود 240 گرم می‌باشد که از این نظر کمی سنگین‌تر از سایر مدل‌ها است. جنس بدنه این گوشی از نوع شیشه و همچنین فلز است که در حال کلی مقاومت نسبتا خوبی در برابر ضربه دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، خاصیت ضد آب بودن آن می‌باشد. این گوشی موبایل برای مدت زمان 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری می‌تواند دوام بیاورد. صفحه نمایش این گوشی در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارد. برای خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

•پردازشگر گوشی آیفون 13 پرومکس

پردازنده تعبیه شده در سیستم سخت افزاری گوشی آیفون 13 پرومکس از نوع Apple A15 Bionic می‌باشد. این پردازنده دارای 6 هسته پردازشی بسیار قوی با توان 64 بیت است. این پردازنده از نظر توان پردازشی وضعیت بسیار خوبی دارد و قادر است بازی‌های روز دنیا را به راحتی اجرا کند.

•ظرفیت RAM گوشی

ظرفیت رم در گوشی تاثیر زیادی در عملکرد و کارایی گوشی دارد. گوشی آیفون 13 پرومکس دارای یک رم با ظرفیت 6 گیگابایت است. این مقدار ظرفیت برای گوشی بسیار مناسب و ایده آل است. برای خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•حافظه داخلی

کمپانی اپل برای این گوشی چندین نوع حافظه داخلی در نظر گرفته که است که از نظر میزان ظرفیت با یکدیگر تفاوت دارند. گوشی آیفون 13 پرومکس دارای 4 نوع ظرفیت حافظه داخلی می‌باشد. در حال حاضر 4 ظرفیت کلی 1 ترابایت، 512 گیگ، 256 گیگ و 128 گیگ برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

•دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی آیفون 13 پرومکس

کیفیت دوربین برای تصویربرداری قطعا از مهم‌ترین معیارها برای هر کاربری به شمار می‌رود. در پشت گوشی آیفون 13 پرومکس 3 عدد ماژول دوربین تعبیه شده که هر یک از آن‌ها کیفیتی معادل 12 مگاپیکسل دارد. کیفیت تصویربرداری این گوشی به حدی خوب است که می‌توان از آن برای عکاسی یا فیلمبرداری نیمه حرفه‌ای هم استفاده کرد. دوربین سلفی گوشی آیفون 13 پرومکس نیز کیفیت 12 مگاپیکسلی دارد. این گوشی برای عکسبرداری و فیلمبرداری قابلیت‌های خوبی دارد، به همین دلیل خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس برای افرادی که علاقه مند به تصویربرداری هستند، پیشنهاد خوبی است.

•صفحه نمایش IPHONE 13 PRO MAX

این گوشی دارای یک نمایشگر از نوع Super Retina XDR OLED است. این نمایشگر سایزی معادل 6.7 اینچ دارد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 2778*1284 پیکسل است. کیفیت نمایشگر تعبیه شده در این گوشی فوق العاده و در هر اینچ آن 457 پیکسل قرار دارد. برای خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

•کاربردهای گوشی آیفون 13 پرومکس

گوشی آیفون 13 پرومکس از هر جهت دارای نقاط مثبت و خوبی است. اگر قصد اجرای بازی‌ها یا برنامه‌های سنگین دارید، پردازشگر این گوشی می‌تواند تمامی نیازهایتان را پاسخ دهد. همچنین این گوشی برای عکس برداری نیز قابلیت‌های خوب و مناسبی دارد. اگر مایل به خرید قسطی یک گوشی موبایل با قابلیت‌ها و امکانات سطح بالا و خوب هستید، خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس پیشنهاد بسیار ایده آل و خوبی است. 

فروش قسطی گوشی اپل

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب در حوزه فروش محصولات مختلف از جمله کالای دیجیتال فعالیت بسیار جدی دارد. اگر به دنبال خرید اقساطی و یا نقدی هستید، قسطی کلاب طرح‌های مختلفی جهت فروش قسطی موبایل به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب نسبت به خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی z flip 4 با چک

خرید قسطی گوشی z flip 4 با چک
اگر به دنبال خرید یک گوشی متفاوت و هوشمند هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی z flip 4 با چک از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید گوشی موبایل سامسونگ اقساطی

خرید گوشی موبایل سامسونگ اقساطی
خرید موبایل سامسونگ قسطی از سایت فروشگاهی قسطی کلاب طرحی ویژه از خدمات سایت قسطی کلاب بوده که امکان خرید موبایل سامسونگ در مدل های مختلف آن....