خرید قسطی گوشی s23 اولترا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:31:45

برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی s23 اولترا با چک


صفحه نمایش و طراحی

گوشی s23 اولترا گوشی هوشمند جدیدی است که شیشه‌های گوریلا گلس ویکتوس 2 قوی در جلو و پشت دارد. این ویژگی باعث شده است کمتر خراش روی گوشی ایجاد شود. از لحاظ طراحی لنزها شبیه اس 22 اولترا هستند. مدل اس 23 در چهار رنگ موجود است. مشکی، اسطوخودوس، کرم و سبز زیتونی رنگ‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در این گوشی لبه‌ها کمی ظریف‌تر به نظر می‌رسند. با خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

حلقه‌های اطراف دوربین کمی ضخیم تر شده است. وضوح صفحه نمایش این گوشی هوشمند سامسونگ 2340 در 1080 پیکسل و با ppi 425 است که باعث شده است صفحه نمایش به اندازه کافی واضح باشد. نرخ تازه سازی صفحه نمایش بالای 120 هرتز است و باعث بهتر دیده شدن صفحه نمایش در روزهای آفتابی می‌شود. 

پردازنده گوشی s23 اولترا

اگر قصد خرید اقساطی گوشی s23 اولترا را دارید، باید بدانید که پردازنده گوشی s23 اولترا در مقایسه با پردازنده‌های سری قبل قوی‌تر شده است و کاملا جدید و انحصاری می‌باشد. نسبت به گلکسی اس 22 گوشی اس 23 اولترا 31 درصد برنامه‌ها را سریع‌تر اجرا می‌کند و گرافیک هنگام اجرا برنامه‌ها بهتر شده است. کوالکام در حال ساخت یک نسخه با کلاک بالاتر از این پردازنده است و احتمالا این پردازنده سریع‌ترین پردازنده در حال حاضر در تلفن‌های هوشمند اندرویدی می‌باشد. نسخه جدید رابط کاربری One UI 5.1 و اندروید 13 روی این گوشی نصب شده است. سامسونگ به مدت چهار سال ضمانت به روز رسانی به مشتریانش می‌دهد و احتمالا تا اندروید 18 این گوشی به روز رسانی‌ها را دریافت می‌کند.

ظرفیت باتری گوشی s23 اولترا

در مقایسه گلکسی اس 22 دوام باتری گوشی s23 اولترا بیشتر است. یکی از دلایلی که گوشی s23 اولترا دوام باتری بالایی دارد این است که با وجود صفحه نمایش بزرگ دارای فناوری LTPO است. این فناوری می‌تواند فرکانس تصویر را تا 1 هرتز کاهش دهد و باعث می‌شود در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود. بیشترین زمان لازم برای شارژ شدن گوشی s23 اولترا 90 دقیقه است. همچنین گوشی اس 23 اولترا از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های گوشی s23 اولترا 

گوشی s23 اولترا بهترین دوربین‌ها را دارد. دوربین اصلی گوشی 200 مگاپیکسل است. دوربین نسل قبلی 108 مگاپیکسل بود که نسبت به اس 22 اولترا پیشرفت زیادی داشته است. کیفیت عکس به طور قابل توجهی از سایر تلفن‌ها بیشتر است و وضوح بالایی دارد. داشتن سنسور بزرگ برای کیفیت عکس در نور کم مفید است. عکس‌هایی که در شب با استفاده از حالت شب گرفته می‌شوند، بسیار واضح‌تر از عکس‌های اس 22 اولترا هستند. دوربین زوم اپتیکال 10 برابری گوشی s23 اولترا آن را به همه کاره ترین دوربین موجود در بازار تبدیل کرده است. با زوم دیجیتال می‌توانید بدون اینکه وضوح عکس تغییر پیدا کند از سوژه عکسبرداری کنید. برای خرید اقساطی گوشی s23 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین سلفی 12 مگاپیکسل است. ویژگی HDR باعث می‌شود به جای روشن شدن بیشتر نواحی تار و سایه‌ها، این بخش‌ها روشنایی متعادل داشته باشند. علاوه بر سرعت 30 فریم در ثانیه یک گزینه جدید 60 فریم در ثانیه برای فیلم‌های سلفی وجود دارد. با این ویژگی می‌توان فیلم‌های سلفی بهتری را ضبط کرد. لرزشگیر اپتیکال تصویر باعث کاهش لرزش دوربین در حین فیلم برداری می‌شود و تقریبا در فیلم هیچ لرزشی ثبت نمی‌شود.

راهنمای خرید قسطی گوشی s23 اولترا

اگر قصد خرید اقساطی گوشی s23 اولترا دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی این کالا و سایر کالای دیجیتال مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر این که فروش قسطی کالاها، مشتری می‌تواند به صورت نقدی کالاهایی که مد نظرش است را خریداری کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند اپل

خرید ساعت هوشمند اپل
ساعت هوشمند اپل یکی از لوکس ترین محصولات بازار در ایران می باشد که دارای محبوبیت ویژه ای است. اگر تمایل به خرید ساعت هوشمند اپل دارید...

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌باشد. شما می‌توانید با مطالعه بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب شرایط فروش ...