فروش قسطی مانیتور

تاریخ انتشار:
1403/2/31 05:49:54

اگر تمایل به خرید قسطی مانیتور دارید و نیاز به داشتن اطلاعات در مورد یک لپتاپ مناسب، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


فروش قسطی مانیتور


راهنمای خرید مانیتور 

جی پلاس یکی از جدیدترین شرکت های ایرانی است که در زمینه تولید کالای دیجیتال فعالیت می‌کند و کار خود را با ساخت تلویزیون شروع کرده است. حمایت و استقبال مشتریان از این کالا باعث شد تا بتوانند در زمینه تولید و عرضه سایر محصولات خانگی گام بردارند.

مانیتورهای جی پلاس، یکی از محصولات این شرکت می ‌باشد که به شما پیشنهاد می‌دهیم در مورد خرید قسطی مانیتور از این شرکت تردید نکنید. فروشگاه قسطی کلاب امکان خرید قسطی را برای شما فراهم کرده است و شما می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید. 

مانیتورهای جی پلاس در ابعاد 22 اینچی و 24 اینچی به بازار عرضه می‌شوند، این دو مدل در اندازه و سایر ویژگی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. سایز 22 اینچی آن GDM-225JN و 24 اینچی آن GDM-245JN نام دارد. شما می‌توانید در هنگام خرید مانیتور جی پلاس یکی از دو سایز بالا را انتخاب کنید. 

خرید مانیتور به صورت اقساطی دارای یک مزیت بسیار عالی است، که برای محیط‌ های اداری و کاربری مناسب می‌باشند. بازه زمانی پاسخ گویی در این مانیتورها، برابر 5 میلی ثانیه می‌باشد.

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس یک انتخاب بسیار عالی است، زیرا مانیتورهای جی پلاس دارای پورت های VGA، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری می‌باشند که برای ارسال تصویر و صدا مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. پورت‌های VGA و HDMI برای انتقال تصویر، و جک 3.5 میلی‌متری برای ارسال صدا کاربرد دارند. این مانیتورها فاقد باند هستند و برای دریافت صدا نیاز به اتصال اسپیکر دارند. 

امکانات مانیتورهای جی پلاس 

خرید مانیتور جی پلاس به شما این امکان را می‌دهد که از پنل‌های VA و IPS این نمایشگرها بهره ببرید. این دو مدل، از لحاظ چیدمان کریستال‌های مایع با همدیگر متفاوت هستند.

اگر از نوع VA باشد به این معنا است که چینش کریستال‌ها به صورت عمودی و اگر از نوع IPS باشد؛ همچنین چینش کریستال‌ها به صورت افقی است. اگر خرید قسطی را در نظر دارید، بهتر است بدانید که پنل‌های VA شفافیت کمتری نسبت به پنل‌های IPS دارند و برای کاربرانی مناسب می‌باشد که مدت زمان زیادی از مانیتور استفاده می‌کنند و اثرات خستگی چشم در زمان استفاده از آنها کمتر می‌باشد.

مانیتورهای سایز 22 اینچی، دستگاه‌هایی باکیفیت، باریک و شیک هستند که دارای قابلیت‌های کاربردی و مفید زیادی می‌باشند. وزن این مانیتورها 2 کیلوگرم می‌باشند و به آسانی قابل حمل هستند.

پنل‌های نوع IPS دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر پنل‌ها دارند. مدل GDM-225JN مجهز به پنل VA و مدل GDM-245JN دارای پنل نوع IPS می‌باشد و صفحه نمایش هر دوی آنها مات است. 

مزایای خرید قسطی مانیتور

مانیتورهای جی پلاس دارای صفحه نمایش‌هایی، با رزولوشن FHD در ابعاد 1920*1080 پیکسل می‌باشند. خرید قسطی مانیتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با هزینه مقرون به صرفه ای، یکی از این مانیتورهای با کیفیت را صاحب شوید. 

مزایای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 

این مانیتورها قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ می‌باشند، که میزان روشنایی مانیتور مدل GDM-225JN برابر 200 کاندل و مانیتور مدل GDM-245JN برابر 250 کاندل است. میزان سرعت نمایش تصاویر، از دیگر فاکتورهای مهم در زمان خرید مانیتورها است. مانیتورهای جی پلاس، پردازش تصاویر را در 16 میلی ثانیه و با کیفیت 60 هرتز انجام می‌دهند.

کنتراست، ویژگی مهمی برای داشتن تصویری با کیفیت و واضح است. این مهم در مانیتورهایجی پلاس رعایت شده است. پایه‌های مانیتور جی پلاس قابلیت چرخش دارند و 5 تا 15 درجه به آسانی جا به جا می‌شوند. 

اگر تمایل خرید اقساطی مانیتور برای بازی‌های کامپیوتری دارید و به دنبال مانیتورهای VA هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. فروش قسطی مانیتور از مهمترین خدمات فروشگاه قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a11

خرید اقساطی گوشي a11
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و باکیفیت سامسونگ مدل گلکسی A11 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a11 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی A11

خرید قسطی گوشی A11
گوشی a11 سامسونگ دارای کیفیت و قیمت عالی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...