خرید قسطی یخچال و فریزر کلور

تاریخ انتشار:
1403/2/27 09:15:12

برند کلور یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر در ایران است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر کلور به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی یخچال و فریزر کلور


مشخصات یخچال فریزر کلور

مجهز شدن به سیستم انجماد سریع، یکی از ویژگی‌های برجسته خرید قسطی یخچال و فریزر کلور را شامل می‌شود. سیستم انجماد سریع، از قابلیت‌های کاربردی یخچال فریزر جهت منجمد کردن مواد غذایی مختلف مانند گوشت و مرغ به شمار می‌رود. برای اعمال این قابلیت یک دکمه مخصوص در ساختار یخچال تعبیه شده است. با زدن این دکمه فضای داخلی دستگاه در کوتاه ترین بازه زمانی سرد و خنک می‌شود. در نتیجه این امر مواد غذایی به صورت سریع و بدون از دست دادن طعم و مزه منجمد می‌شوند.

ساختار و بدنه یخچال فریزرهای برند کلور از ورق خود رنگ لمینت ضد زنگ ساخته شده است. این ویژگی دوام و استحکام دستگاه را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و فرآیندهای شیمیایی به خوبی تضمین می‌کند. همچنین، در فرآیند تولید یخچال فریزر کلور از فوم سیکلو پنتان استفاده شده است. این فوم علاوه بر افزایش طول عمر مفید کمپرسور، مانع از ورود هوای گرم به محفظه داخلی یخچال می‌شود. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر کلور به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

برخورداری از موتور فن BLDC، دیگر ویژگی خرید قسطی یخچال و فریزر کلور را در بر می‌گیرد. موتور فن‌های مدل bldc، به علت سطح صدای پایین و مصرف کم، در ساختار بسیاری از یخچال فریزرهای مدرن و پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نمونه از موتورها، با تنظیم خودکار هوای سرد متناسب با عملکرد یخچال، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق اعمال می‌کنند.

گفتنی است که شرکت کلور در تولید یخچال‌های خود از سیستم عیب یاب هوشمند بهره برده است. این سیستم ایرادات احتمالی دستگاه را به صورت یک کد بر روی نمایشگر دستگاه نمایش می‌دهد. بر این اساس، کاربر پس از اطلاع یافتن از ایراد به وجود آمده، به راحتی می‌تواند نسبت به حل این مشکل اقدام نماید. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر کلور به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر مشخصات یخچال فریزر Clever

تکنولوژی Twin Cooling را می‌توان از ویژگی‌های متمایز یخچال فریزرهای برند کلور قلمداد نمود. در این فناوری غالبا از دو اواپراتور و دو فن مخصوص استفاده می‌گردد. این فرآیند از عبور هوا در محفظه داخلی یخچال فریزر جلوگیری به عمل می‌آورد. این موضوع ضمن حفظ رطوبت بیشتر در محفظه داخلی، انجماد سریع مواد غذایی و حفظ طعم و کیفیت غذاها را به دنبال دارد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر کلور به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم جریان هوای چندگانه، از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی Clever Refrigerator به حساب می‌آید. توزیع جریان هوا به صورت یکپارچه و یکنواخت، در افزایش کیفیت و ماندگاری مواد غذایی موجود در محفظه داخلی یخچال فریزر، نقش بسزایی ایفا می‌نماید. این فرآیند به کمک سیستم جریان هوای چندگانه، به راحتی محقق شده است. این سیستم جریان هوای سرد را به صورت سریع و یکنواخت در تمامی طبقات یخچال توزیع می‌کند. در ضمن، یخچال فریزرهای کلور از فناوری بوگیر نانو بهره می‌برند. این فناوری از جلوگیری بوی بد در فضای داخلی دستگاه جلوگیری به عمل می‌آورد.

در وصف این محصول باید اضافه نمود که یخچال فریزر کلور در ردیف دستگاه‌های بدون برفک یا نو فراست طبقه بندی می‌شود. سیستم نو فراست مانع از ایجاد هرگونه برفک و یخ زدگی در محفظه داخلی فریزر دستگاه می‌شود. کمپرسور قدرتمند، سیستم آنتی باکتریال، زنگ هشدار باز بودن درب و چراغ داخلی LED، مشخصات یخچال فریزر کلور را کامل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی یخچال و فریزر کلور

شایان ذکر است که امکان فروش قسطی یخچال فریزرهای برند کلور، از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، به صورت غیر حضوری فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش و جزئیات این طرح با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند. همچنین، در این فروشگاه امکان خرید نقدی برندهای مختلف لوازم خانگی برای خریداران پیش بینی شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55
سونی برند محبوب و مشهور در دنیا است که بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55 به...

شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا

شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا
برند اسنوا برندی موفق و مشهور در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا به بخش یخچال فریزر در دسته...