خرید اقساطی a13 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 19:04:40

اگر تمایل به خرید اقساطی a13 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید اقساطی a13 سامسونگ


گوشی a13 سامسونگ

کمپانی سامسونگ، یک بار دیگر توانست با عرضه مدلی جدید از گوشی‌های سری A برند خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. سامسونگ با معرفی گوشی a13 توانست از طریق مدلی با سخت افزار ارزشمند و در عین حال قیمت مناسب، رقبای خود را به چالش بکشد. کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی بسیار مناسب، صاحب یک گوشی با بهترین و به‌روزترین امکانات شوند. از بارزترین ویژگی‌های این مدل گوشی سامسونگ می‌توان به کیفیت دوربین سلفی، باتری با ظرفیت مناسب، نمایشگر باکیفیت، وجود درگاه هدفون، پخش صدای واضح از اسپیکر و نرم افزارهای جدید اشاره کرد.

با خرید قسطی a13 سامسونگ می توان از نرم افزارهای به‌روز و باتری پرقدرت این گوشی به خوبی استفاده کرد؛ مزایایی که نسبت به قیمت این مدل، بسیار با‌ارزش به نظر می‌رسند. 

اگر قصد خرید اقساطی a13 سامسونگ را دارید، می‌توانید نسبت به خرید این گوشی از بخش کالای دیجیتال سایت ما اقدام نمایید. با خرید این مدل گوشی از سایت ما، از کیفیت بالای این گوشی لذت ببرید.

طراحی بی‌نظیر گوشی a13 سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک گوشی خوش دست و سبک می‌گردید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی a13 سامسونگ است. قاب یکپارچه‌ای که در ساخت این مدل گوشی سامسونگ بکار رفته، آن را تبدیل به یک گوشی خوش دست کرده است؛ بنابراین، دیگر در بلند مدت دست دچار خستگی نمی‌شود. حذف ماژول دوربین، یکی دیگر از نقاط قوت طراحی گوشی a13 می‌باشد. در این مدل، دوربین‌ها در حالتی برآمده قرار نداشته و سطح پشتی گوشی کاملا صاف است. علاوه بر این، شرکت سامسونگ با تعبیه حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور این گوشی، دسترسی سریعتر به فضای گوشی را برای کاربران آسانتر کرده است. 

استفاده از فناوری‌های به‌روز

یکی از مزیت‌های خرید اقساطی a13 سامسونگ استفاده از تکنولوژی‌های جدیدی مانند فناوری گوریلاگلس 5 می‌باشد که به خوبی از نمایشگر محافظت می‌کند. علاوه بر این، اندروید این گوشی 12 بوده و رابط کاربری آن بسیار جدید و به‌روز است. وجود این رابط کاربری، باعث ایجاد یک محیط کاربری روان برای طرفداران این برند شده است.

همچنین، سامسونگ در این مدل گوشی خود از پردازنده اگزینوس 850 استفاده کرده که برای کاربرد روزانه بسیار مناسب و به صرفه می‌باشد. بعلاوه، پردازنده گرافیکی گوشی a13 بسیار پر قدرت بوده و در اجرای برنامه‌های گرافیکی مختلف، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

ظرفیت باتری

با خرید قسطی a13 سامسونگ از باتری قدرتمند این مدل با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت نهایت استفاده را ببرید. همچنین، شارژ سریع 15 واتی این باتری، یکی از دلایل محبوبیت این مدل بین سایر مدل‌های سامسونگ است. با وجود این باتری می‌توان تا دو روز از این گوشی استفاده کرد؛ البته اگر استفاده از گوشی به صورت نرمال باشد. در صورتیکه از گوشی برای تماشای فیلم و یا بازی کردن استفاده شود، مشخصا به شارژ بیشتری نیاز خواهد داشت.

فروش قسطی گوشی‌های برند سامسونگ در سایت قسطی کلاب

اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت با قیمتی مناسب هستید، خرید اقساطی a13 سامسونگ از سایت قسطی کلاب، بهترین گزینه برای شما است. این مدل از گوشی سامسونگ، امکانات فوق‌العاده‌ای از قبیل نمایشگر نسبتا بزرگ، اسپیکر تماس با کیفیت عالی، تراکم پیکسلی مناسب و محافظ گوریلاگلس 5 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرایط خرید اقساطی موبایل سامسونگ برای مشتریان در سایت قسطی کلاب ارائه شده است. شما مشتریان گرامی می‌توانید از طریق مراجعه به این سایت و خرید قسطی و نقدی گوشی‌های موبایل، از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی می بند 7

خرید قسطی می بند 7
اگر علاقه مند به محصولات برند شیائومی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی می بند 7 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی poco x4 gt

خرید قسطی گوشی poco x4 gt
برند شیائومی در تولید گوشی تنوع بالایی دارد. برای خرید قسطی گوشی poco x4 gt به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...