خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 16:12:41

خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ خریدی به‌صرفه است که امکان بهره‌مندی از تکنولوژی گوشی‌های درجه اول را با هزینه کمتر فراهم می‌کند. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک


گوشی s21 fe سامسونگ

در جهان اقتصادی امروز خرید اقساطی امکانی مفید و موثر جهت کنترل سرمایه است، از این رو خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ خریدی به‌صرفه و دلچسب محسوب می‌شود. در این مقاله شما را با این نسخه فن ادیشن سامسونگ آشنا خواهیم کرد. 

گوشی  s21 feسامسونگ؛ اقتصادی اما باکیفیت

سامسونگ در کنار پرچم‌داران همیشه پرطرفدارش چند سالی است نسخه‌های ارزان‌تر اما باکیفیت از گوشی‌های درجه اولش را با نام فن ادیشن به بازار عرضه می‌کند. گوشی s21 fe سامسونگ یکی از این گوشی‌های پرطرفدار است که در ژانویه 2021 روانه بازار شد. در دنیای پرسرعت تکنولوژی، گوشی‌های فن ادیشن تجربه استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها را با قیمتی کمتر فراهم می‌کنند تا علاوه بر بهره‌مندی از آخرین امکانات بتوان با پرداخت هزینه کمتر خریدی باکیفیت را تجربه کرد. خرید اقساطی سودمندی این گوشی به‌صرفه را چند برابر می‌کند. 

طراحی و ویژگی‌های ظاهری

گوشی s21 fe سامسونگ کمی از نسل قبلش سبک‌تر است. نمایشگر 4/6 اینچی‌ این کالای دیجیتال تجربه داشتن یک گوشی با وزن و اندازه مناسب را به شما می‌دهد. پنل پشتی این فن ادیشن سامسونگ از جنس پلاستیک و فریم دور گوشی آلومینیومی است که این امکان را فراهم می‌کند تا از این گوشی زیبا بدون قاب محافظ استفاده کنید و از رنگ‌های آن لذت ببرید. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگ‌های زیتونی، یاسی، سفید و خاکستری دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد تا با سلیقه خود تجربه داشتن یک گوشی زیبا وکارا را داشته باشید. دکمه‌های کنترل صدا و پاور در سمت چپ فریم تعبیه شده‌اند. لبه پایین فریم نیز اسپیکر، درگاه USB Type-C، میکروفون مکالمه و درگاه دو سیم کارت نانو را در خود جا داده‌است.  دوربین سلفی در جلو و سه لنز در پشت و به صورت عمودی تعبیه شده که سه کیفیت تصویر را ارائه می‌دهند.s21 fe  مانند نسل قبلش دارای گواهی IP68 است که نشان‌دهنده مقاومت این گوشی ارزشمند در برابر آب و گرد و غبار است. با خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

گوشی s21 fe اسنپدراگون یا اگزینوس؟

فن ادیشن سامسونگ با دو مدل پردازنده به فروش می‌رسد، حال سوال اینجاست، گوشی s21 fe اسنپدراگون یا اگزینوس؟ این پردازنده ها هستند که سرعت گوشی را تعیین می‌کنند. میان این دو پردازنده تفاوت زیادی وجود ندارد. عملکرد اسنپدراگون بهتر است اما در سال‌های گذشته سامسونگ تلاش بسیاری برای ارتقا اگزینوس کرده به‌طوری که در پردازش عکس ها پیشرفت قابل توجهی کرده‌است و دما نیز در این گوشی‌ها پایین‌تر است. نتیجه آنکه هر دو این پردازنده‌ها بسیار باکیفیت هستند، اما اگر گیمر هستید اگزینوس برای شما مناسب‌تر است در‌غیر‌اینصورت اسنپدراگون عملکرد نسبتا بهتری دارد. 

نمایشگر محافظ چشم

نمایشگر گوشی s21 fe اسنپدراگون و اگزینوس سامسونگ با پشتیبانی از استاندارد HDR10+ محتوای HDR را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد. ارتقا نمایشگر از Super AMOLED به Dynamic AMOLED رنگ آبی منتشر شده از صفحه نمایش را به حداقل رسانده و از چشم ها در برابر این پرتو مضر محافظت می‌کند. همه این ویژگی‌ها در کنار خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ، این گوشی را به انتخابی وسوسه‌کننده برای خرید تبدیل می‌کند. 

بررسی دوربین s21 fe ؛ تجربه زوم سه برابری واقعی

سامسونگ دوربین s21 fe  را مشابه مدل قبلی‌اش یعنی s20 fe  طراحی کرده، چرا که با استقبال زیاد کاربران مواجه بوده‌است. دوربین سلفی، 32 مگاپیکسلی و دارای لنز واید است. سه دوربین پشتی با لنز‌های واید 12 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و اولترا‌واید 12 مگاپیکسلی تجربه عکاسی و تصویربرداری با کیفیت‌های متفاوت را در اختیارتان می‌گذارد. فلش LED، HDR خودکار، استبلایزر قوی، قابلیت تصویربرداری تا کیفیت 4K و عکاسی پانوراما از دیگر امکانات این کالای دیجیتال مقرون به‌صرفه است. زوم اپتیکال سه برابری و دیجیتال سی برابری تجربه داشتن دوربینی کارا و باکیفیت را به شما می‌دهد. 

مقایسه گوشی s21 fe با a73

با مقایسه گوشی s21 fe با a73 متوجه می‌شویم s21 fe خوش‌دست‌تر است و در دو بخش از a73 پیشی می‌گیرد، قدرت پردازش و امکانات دوربین. اگر گیمر هستید یا تصویربرداری و عکاسی برای‌تان اهمیت دارد صرف هزینه بیشتر و خرید s21 fe کاملا ارزشمند است. با خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ و عدم پرداخت یکجا خریدی به‌صرفه را تجربه خواهید کرد. 

فروش قسطی؛ معرفی سایت قسطی کلاب

خرید اینترنتی و صرف زمان کمتر یکی از مزایای جهان تکنولوژی است، در این میان، سایت قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی محصولاتش کالای دیجیتال مورد نیازتان را فورا و پیش از پرداخت کامل هزینه اش برای‌تان فراهم می‌کند. تنها کافی است حساب کاربری خود را ایجاد کرده و خرید کنید. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ و کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه کرده تا با خریدی مطمئن و به‌صرفه از دنیای تکنولوژی جا نمانید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی پوکو m3

خرید قسطی گوشی پوکو m3
گوشی‌های جذاب شیائومی با نام POCO به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی پوکو m3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8

خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8
جدیدترین تبلت سامسونگ با نام Galaxy Tab S8 روانه بارار شده است. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای...