خرید قسطی ps4 pro با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:28:40

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی تاریخ بی شک مدل پی اس فور پرو می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 pro با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps4 pro با چک


کنسول بازی ps4 pro

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی باشید، احتمالا تا به حال نام کنسول بازی ps4 pro را شنیده‌اید. این کنسول بازی جذاب در اواخر سال 2016 توسط کمپانی سونی معرفی گردید. این محصول از زمان عرضه خود در سال 2016 تاکنون، فروش و محبوبیت بسیاری کسب نموده است. کنسول بازی ps4 pro دارای رنگ مشکی بوده و نسبت به نسخه قبلی خود، تغییراتی داشته است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های ظاهری و فنی ps4 pro بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید قسطی ps4 pro را دارید و می‌خواهید با ویژگی‌های این کنسول خاص و تغییرات آن نسبت به نسخه قبلی آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی‌های این کنسول جدید

ps4 pro را می‌توان از کنسول‌های رده بالای کمپانی سونی دانست. این محصول دارای ابعاد 295 × 55 × 327 میلی متر و حدود 3500 گرم وزن می‌باشد. این کنسول در مقایسه با نسخه استاندارد، دارای ابعاد بزرگتری می‌باشد. به صورت کلی ps4 pro دارای 3 پورت USB می‌باشد. که 2 عدد از این پورت‌های در قسمت جلویی دستگاه و یک عدد نیز در بخش پشتی دستگاه تعبیه شده‌اند. پورت پشتی دستگاه مخصوص ps4 pro بوده و در نسخه‌های قبلی وجود نداشته است. یکی دیگر از بهبودهای این نسخه در مقایسه با نسخه قبلی، تولید صدا و حرارت کمتر می‌باشد. به همین دلیل شما می‌توانید حتی بازی‌های سنگین را به صورت روان بر روی این کنسول اجرا نمایید. با خرید اقساطی ps4 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

کنسول بازی ps4 pro

کنسول ps4 pro دارای 8 گیگابایت رم و دیسکی با ظرفیت 1 ترابایت می‌باشد. در ساخت این کنسول بازی جذاب از پردازنده 8 هسته‌ای AMD Jaguar استفاده شده است. برای خرید قسطی ps4 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تصاویر باکیفیت تر در کنسول ps4 pro

از اصلی ترین دلایل محبوبیت ps4 pro نسبت به نسخه‌های قبلی، ارائه تصاویر با کیفیت و 4k می‌باشد. همان گونه که می‌دانید امروزه بیشتر افراد از تلویزیون‌های 4k استفاده می‌کنند. به همین دلیل کنسول‌های بازی که ارائه می‌شوند نیز باید از تکنولوژی 4k پشتیبانی کنند. کنسول ps4 pro از تکنولوژی 4k پشتیبانی می‌کند. به این معنا که می‌تواند تصاویر بازی‌ها را با رزولوشن 4k پردازش و پخش نماید. 

با توجه به اظهارات کمپانی سونی، کنسول بازی ps4 pro می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های افزایش کیفیت تصاویر، تصاویر با رزولوشن پایین تر را نیز به صورت 4k اجرا نماید. به همین دلیل شما می‌توانید به هنگام انجام بازی‌های مختلف تصاویر را باکیفیت بالاتری تماشا کنید و تجربه بهتری را به هنگام بازی کردن داشته باشید. برای خرید اقساطی ps4 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بازی‌های ارائه شده برای این کنسول خاص

بر اساس اعلام شرکت سونی، تمامی بازی‌هایی که بر روی ps4 قابل اجرا بوده‌اند، اکنون بر روی ps4 pro نیز قابل اجرا می‌باشند. همچنین این شرکت اعلام نموده است که تمامی بازی‌هایی که در آینده نیز منتشر خواهند شد، بر روی این نسخه و نسخه قبلی قابل اجرا می‌باشند. به همین دلیل شما می‌توانید از طیف وسیع بازی‌های موجود، بر روی این دستگاه نیز بهره مند شوید. 

خرید قسطی ps4 pro از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی خاص و منحصر به فرد می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید در قسطی کلاب، انواع کالاهای مورد نیاز خود را به صورت نقدی و یا قسطی خریداری نمایید. برای خرید اقساطی ps4 pro می‌توانید به بخش بازی و سرگرمی در وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از شرایط فروش قسطی محصولات مختلف ما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS4 pro

خرید قسطی PS4 pro
کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی PS4 pro به بخش بازی سرگرمی در سایت...

خرید نقدی PlayStation 4

خرید نقدی PlayStation 4
شرکت سونی یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید کننده کنسول بازی در دنیا می‌باشد که بسیار پرطرفدار است. برای خرید نقدی یا اقساطی PlayStation 4...