خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:03:09

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا متعلق به برند ایسر می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire



لپ تاپ ایسر

افرادی که قصد خرید لپ تاپ با کیفیت خوب و قیمت مناسب را دارند تا انتها همراه ما باشند. لپ تاپ‌های ایسر در انواع مختلفی در کشور وجود دارند و مزیت خرید این برند کیفیت مطلوب و قیمت مناسب آن است. در ادامه درباره مشخصات و خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire بیشتر صحبت می‌کنیم.

مشخصات لپ تاپ ایسر

برند ایسر در سال 1976 در تایوان شروع به فعالیت کرد اما بخش زیادی از سهام این برند توسط کشور چین خریداری شد. شروع فعالیت ایسر با تولید انواع محصولات دیجیتال آغاز شد و این برند امروزه دومین تولید کننده بزرگ کامپیوتر محسوب می‌شود. بخش زیادی از تولیدات لپ تاپ در دنیا توسط این برند انجام می‌شود.

برند ایسر تولید کننده انواع تجهیزات کامپیوتری، سرور، لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی است. مهمترین مزیت لپ تاپ‌های ایسر قیمت مناسب آنها است. در کنار قیمت مناسب کیفیت لپ تاپ‌های تولید شده در این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد. لپتاپ‌های ایسر در مدل‌ها و امکانات مختلف تولید می‌شوند و بسته به نیاز افراد یکی از مدل‌های آن مناسب می‌باشد. خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire یک فرصت استثنایی برای داشتن یک لپ تاپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. 

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های برند ایسر

لپ تاپ Aspire 3 A315-57G-75nCB

این مدل از لپتاپ‌های ایسر جزو گرانترین و پیشرفته‌ترین لپتاپ‌های این مدل محسوب می‌شوند. این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند اینتل core i7 1065g7 پشتیبانی می‌کند. پردازنده لب تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-57G-75 CB مناسب برای اجرای برنامه‌های گرافیکی سنگین بوده و برای اجرای طولانی مدت بهترین عملکرد را دارد. حافظه داخلی این لپ تاپ 256 گیگ SSD است و قابلیت نگهداری فایل‌های سنگین تا 1 ترابایت را دارد. پردازنده گرافیکی Geforce Mx330 با دو گیگ حافظه توانایی اجرای برنامه‌های گرافیکی متوسط را دارد.

لپ تاپ ایسر Acer Swift 3x

این لپ تاپ وزن کمی دارد و برای افرادی که به صورت روزانه لپ تاپ را حمل می‌کنند بهترین گزینه است. لپ تاپ Acer Swift 3x دارای پردازنده نسل یازدهم Core i7 اینتل بوده و قیمت بالایی دارد. پردازنده قدرتمند این لپ تاپ جزوه جدیدترین و بهترین پردازندها است. از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ کارت گرافیک iris xe است. برای خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ تاپ Spin 5-SP513-51-76GL

این مدل از لپ تاپ ایسر دارای صفحه لمسی بوده و از بهترین گزینه‌ها برای مهندسان و طراحان است. لپ تاپ ایسر Spin 5-SP513-51-76GL دارای پردازنده اینتل core i7 7500U است. حافظه SSD آن 512 گیگ بوده و برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی است. خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire مدل Spin 5-SP513-51-76GL یک پیشنهاد ویژه است.

خرید لپ‌تاپ ایسر از وب سایت معتبر قسطی کلاب 

لپ تاپ Acer Swift 3 2020: این مدل از لپتاپ ایسر دارای طراحی قابل حمل و کیفیت بسیار مطلوب است. لپ تاپ Acer Swift 3 2020 در سه مدل با مشخصات متفاوت وارد بازار شده است. در مدل اول پردازنده amd ryzen 5 4000 series وجود دارد و حافظه داخلی آن 256 گیگ بوده و 8 گیگ حافظه رم دارد. 

مدل دوم دارای پردازنده amd ryzen 7 4000 series است و از حافظه داخلی 512 گیگابایتی برخوردار می‌باشد. مدل سوم مجهز به پردازنده amd ryzen 74000 series بوده و علاوه بر حافظه 512 گیگابایتی 16 گیگابایت حافظه رم دارد. لپ تاپ Acer Swift 3 2020 بسیار زیبا و کاربردی است و از کیفیت بالایی هم برخوردار می‌باشد.

نحوه خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire

همان طور که گفتیم شرکت ایسر به تولید لپ‌تاپ‌های مختلف با امکانات و قابلیت‌های متفاوت می‌پردازد. محصولات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند به همین دلیل در سراسر دنیا شناخته شده می‌باشند. برای خرید اینترنتی لپ تاپ ایسر به صورت نقد و اقساط کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شوید. قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال است. خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire یک فرصت عالی برای افرادی است که می‌خواهند یک لپ تاپ با کیفیت داشته باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو
گوشی‌های شیائومی جز برترین محصولات این برند استثنایی هستند. برای خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ

خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ
یکی از گوشی‌های دوستداشتنی سامسونگ مدل a71 است. برای خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...