فروش اقساطی در digikala

تاریخ انتشار:
1403/2/9 06:08:52

در زندگی پر مشغله امروزی افراد مختلف ترجیح می دهند که خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. اگر شما نیز جزء ان دسته از افراد هستید، برای انجام خرید های نقدی و قسطی خود می توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش اقساطی در digikala

شرایط فروش اقساطی در digikala

Digikala به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که ۷۰ درصد از سهم بازار آنلاین کشور را به خود اختصاص داده است و با رتبه سوم الکسا در کشور یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور را در دست دارد، همواره یکی از اولین انتخاب های افراد مختلف برای خرید اینترنتی بوده است.

فروشگاه اینترنتی digikala که بیش از یک دهه از آغاز فعالیت آن می گذرد، در طول سال های فعالیت خود همواره سعی کرده است که کسب و کار خود را گسترش داده و به حوزه های دیگر نیز وارد شود.

به عنوان مثال digikala در برنامه موبایل فیدیبو سرمایه گذاری کرده است که در رابطه با کتاب و دانلود رایگان و پولی کتاب های مختلف است. همچنین با سرمایه گذاری در دیجی استایل وارد حوزه مد و استایل شده است.

در کل در طول سال های طولانی فعالیت، digikala از فروشگاهی که تنها کالاهای دیجیتال مانند دوربین های دیجیتالی، موبایل و لپتاپ می فروخت به فروشگاهی تبدیل شده است که کاربران حتی می توانند صنایع دستی خود را در آن به فروش برسانند.

امکان خرید خودرو نیز یکی از امکانات جذاب ارائه شده در فروشگاه اینترنتی digikala است؛ در این خرید خودرو به سادگی خرید یک کالای دیجیتال است و پیچیدگی خاصی ندارد.

در کل digikala همواره سعی کرده است که خدماتی متناسب با نیاز کاربران ارائه دهد و تا حد امکان بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. آخرین سرویسی که در راستای مشکلات اقتصادی موجود اعلام شده است، امکان خرید اقساطی از این فروشگاه اینترنتی است.

برای استفاده از طرح فروش اقساطی digikala اولین قدم این است که کاربران اهل شهر تهران و جزء کاربران وفادار دیجی کالا باشند. گفتنی است که این طرح همچنان در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد و هنوز اجرایی نشده است.

برنامه دیجی پی برنامه ای است که از آن برای پیش ثبت نام در طرح فروش اقساطی digikala استفاده می شود.  البته باید توجه داشته باشید که امکان پیش ثبت نام در این طرح در آخرین نسخه دیجی پی ارائه شده است.

به طور کلی اطلاعات زیادی در رابطه با جزئیات شرایط فروش اقساطی digikala اعلام نشده است، تنها چند مورد کلی ذکر شده که عبارتند از: هر کاربر می تواند نهایتاً تا سقف ۱۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد؛ تعداد اقساط در نظر گرفته شده برای هر خرید شش ماه ثابت است. در رابطه با میزان سودی که digikala می خواهد از کاربران دریافت کند، هنوز درصدی اعلام نشده است.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب

شایان ذکر است که پیش از این که دیجی کالا بخواهد مقدمات فروش اقساطی را برای کاربران خود فراهم نماید، فروشگاه های اینترنتی دیگری مانند قسطی کلاب این کار را شروع کرده بودند. قسطی کلاب برای فروش اقساطی خود شرایط ویژه ای را ارائه می دهد و  تمام تلاش خود را می کند که کالاهای موجود را با بهترین شرایط در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و برای خرید های زیر هفت میلیون تومان پیش پرداخت دریافت نمی شود. همچنین کاربران می توانند به دلخواه تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نمایند.

برای اطلاع از جزئیات شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب می تواید به بخش «سوال دارید؟» صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان آن تمام بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S21 fe با چک

خرید قسطی گوشی S21 fe با چک
یکی از گوشی‌های پرفروش و قیمت مناسب برند سامسونگ مدل گلکسی s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S21 fe با چک به بخش موبایل در...

خرید اقساطی A32

خرید اقساطی A32
گلکسی a32 سامسونگ جز برترین مدل‌های سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...