خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/1/25 22:22:18

جهت مشاهده خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

اطلاعات خرید لپ تاپ

 خرید اینترنتی در سایت قسطی کلاب با یک کلیک خرید خود را ثبت نمایید و به اسانی میتوانید با یک کلیک خرید کنید.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس با بهترین شرایط برای افراد مختلف انجام می‌شود. ایسوس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده‌ی کامپیوتر و لوازم جانبی در دنیا است که دفتر اصلی آن در کشور تایوان قرار دارد. 

از مهمترین محصولات و تجهیزات تولیدی این شرکت عبارتند از مادربورد، مادربورد سرور، لپ تاپ، کامپیوترهای شخصی، سیستم سرور، نمایشگرهای ال ای دی، کارت ویدیو، کارت ویدیوی سه بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن باند است. 

ایسوس را 4 مهندس کامپیوتر که در شرکت ایسر کار می‌کردند در سال 1990 تاسیس کردند. این شرکت بزرگترین شرکت تولید کننده‌ی مادربورد در دنیا است به طوری که در سال 2009 بیش از 29 درصد کامپیوترهای دنیا از مادربوردهای این شرکت استفاده کردند و درآمد این شرکت در آن سال 21.9 میلیارد دلار و سود آن حدود 522 میلیون دلار شد.

قیمت لپ تاپ ایسوس

با افزایش قیمت ارز، قیمت لپ تاپ‌های ایسوس همانند دیگر تجهیزات و لوازم کامپیوتری وارداتی بسیار افزایش پیدا کرده است. لپ تاپ‌ها و دیگر تجهیزات ایسوس به دلیل کیفیت بالای قطعات به کار رفته در آن از قیمت بالایی برخوردار است. 

البته قیمت لپ تاپ‌های این شرکت با توجه به نوع و مدل‌های مختلف، متفاوت است و هر کدام را می‌توانید با توجه به نیاز خود خریداری نمایید. مثلا لپ تاپ‌های گیم و مخصوص بازی این شرکت قیمت نسبتا بالایی دارد و برای افرادی مناسب است که دوست دارند در طول روز بیشتر وقت خود را برای انجام بازی‌های کامپیوتری صرف کنند و خرید آن برای دانشجویان و دانش آموزان که قصد دارند از لپ تاپ برای انجام کارهای درسی و پروژه‌های دانشگاهی استفاده کنند، مناسب نیست.

 دلایل خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

دلایل خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس همانطور که اشاره شد به دلیل بالا رفتن قیمت آنها است. چرا که لپ تاپ هم یک کالای وارداتی است و با بالا رفتن قیمت ارز این کالا هم افزایش قیمت داشته است. 

راهکار مناسب خرید این کالا، خرید به صورت اقساطی آن است. برای افرادی که به این کالا نیاز دارند و اما به دلیل شرایط سخت اقتصادی توان پرداخت مبلغ آنها به صورت نقدی و یکباره ندارند؛ خرید اقساطی بهترین گزینه است.

مزایای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

مهمترین مزیت خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس این است که با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و اولین قسط ماهیانه، صاحب این کالا خواهید شد. سیستم خرید به صورت قسطی این لپ تاپ‌ها کاملا به صورت سفارشی و انتخابی طراحی شده است. 

هرچند مبلغی برای هر کدام از آنها به عنوان پیش پرداخت به صورت پیش فرض تعیین شده است، اما افراد می‌توانند این مبلغ را افزایش دهند. هر چه مبلغ پیش پرداخت بیشتر باشد، مبلغ قسط ماهانه کمتر می‌شود. 

همچنین برای رفاه حال مشتریان مبلغ این کالا پس از پرداخت تمامی اقساط نزدیک به مبلغ نقدی تعیین شده است. مدت اقساط ماهیانه بیش از 6 ماه در نظر گرفته شده است که افراد می‌توانند مدت و مبلغ این اقساط ماهیانه را خودشان تعیین کنند.

شرایط خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

شرایط خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس شاید با شرایط اقساطی خرید کالاهای دیگر متفاوت باشد. در سیستم خرید اقساطی برای کالاهایی که قیمت بالایی دارند؛ مبلغی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته می‌شود. 

البته این مبلغ به صورت پیش فرض و کف آن تعیین شده است و برای افرادی که مبلغ بیشتری برای پیش پرداخت بپردازند، قیمت و مدت قسط ماهانه آنها کمتر می‌شود. برای برخی از کالاها چون قیمت کمتری دارند؛ مبلغی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته نمی‌شود. 

بنابراین برای خرید قسطی لپ تاپ‌های ایسوس باید ابتدا مبلغی به عنوان پیش پرداخت و سپس اولین قسط ماهیانه‌ی خود را بپردازید. برای رفاه حال مشتریان و خریداران مدت اقساط ماهیانه بیش از 6 ماه در نظر گرفته شده است.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی می‌بند 6

خرید اقساطی می‌بند 6
ساعت هوشمند شیائومی از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی می‌بند 6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی A51

خرید اقساطی گوشی A51
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2020 گوشی A51 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A51 به بخش کالای دیجیتال در ...