خرید اقساطی موبایل ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:06:56

با افزایش قیمت کالاهای دیجیتال و کاهش قدرت خرید مردم، خرید نقدی گوشی های با کیفیت مانند گوشی های ال جی نیز برای مردم سخت شده است. از این رو قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان خرید قسطی انواع گوشی های ال جی را فراهم کرده است. 

خرید اقساطی موبایل ال جی

اطلاعاتی درباره موبایل ال جی

خرید اینترنتی در سایت قسطی کلاب که میتوانید بدون پیش پرداخت به صورت اقساطی خریداری نمایید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طرح خرید اقساطی موبایل ال جی در سایت قسطی کلاب با شرایط خرید ویژه امکان پذیر شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. همچنین در این مقاله از مزایای ویژه این طرح و شرایط خرید اقساطی گوشی های موبایل ال جی در قسطی کلاب صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

طرح خرید اقساطی موبایل ال جی

همانطور که می دانیم ال جی بدون شک یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای تولید وسایل خانگی و تجهیزات الکترونیکی است. این برند با دارا بودن شعب مختلف در سراسر جهان، محصولات خود را به تمام نقاط جهان صادر می کند. 

ایران نیز علی رغم تحریم های همه جانبه، در سال های اخیر میزبان طیف گسترده ای از لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی این برند بوده است.
محصولات این برند در ایران به دلیل کیفیت بالا با استقبال خوبی مواجه شده است و همین عامل باعث شده است تا ال جی طیف محصولات ارائه شده خود در بازار ایران را روز به روز گسترده تر کند. 

گوشی های موبایل این شرکت با دارا بودن امکانات فوق العاده به خصوص دوربین های قوی برای ثبت لحظات ناب زندگی شما، توانسته اند جایگاه به خصوصی در طول سال های نه چندان طولانی خود در بازار موبایل ایران به دست بیاورند.
در این مقاله یکی از پرفروش ترین گوشی های موبایل عرضه شده در طرح خرید اقساطی موبایل ال جی با شرایط ویژه به شما معرفی می شود و شرایط خرید نقدی و اقساطی آن نیز برای شما مقایسه خواهد شد. 

در این طرح شما قادر خواهید بود این گوشی تلفن همراه را در منعطف ترین شرایط و با کمترین ضمانت ها به صورت اقساطی خرید کنید.

پرفروش ترین پیشنهاد قسطی کلاب برای خرید اقساطی موبایل ال جی

گوشی موبایل ال جی مدل K10 2017 M250E دو سیم‌کارت با توجه به قیمت و شرایط خرید ویژه ای که در سایت قسطی کلاب دارد، یکی از محبوب ترین گوشی ها است. این تلفن همراه دارای مشخصات خاصی است که در ادامه به بخشی از آن ها اشاره شده است:

  • تعداد و نوع سیم کارت: دو سیم کارت در سایز نانو
  • اندازه صفحه نمایش: 5 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: LCD
  • رزولوشن تصویر: 1280 × 720 | HD
  • تراکم پيکسلي: 277 پيکسل بر هر اينچ
  • وزن: 142 گرم
  • حافظه داخلی: 16 گيگابايت
  • RAM: 2 گيگابايت
  • کارت حافظه جانبی: microSD/حداکثر 256 گیگابایت
  • دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
  • دوربین جلو (سلفی): 5 مگاپیکسل
  • شبکه های ارتباطی: 2G،3G،4G
  • باتری: باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر ساعت و غیر قابل تعویض
  • پردازنده: Octa-Core Cortex-A53 CPU+Mali-T860 MP2 GPU

همچنین این گوشی قدرتمند در رده قیمتی خود دارای قابلیت های ویژه ای از جمله قابلیت دریافت تا 10 لمس همزمان، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و قابلیت عکاسی HDR است که از آن یک دوربین بسیار قدرتمند و حرفه ای برای علاقمندان به عکاسی می سازد.
در طرح خرید اقساطی موبایل ال جی شما قادر خواهید بود تا این گوشی را که دارای قیمت نقدی 2 میلیون و 793 هزار تومان است، در اقساط 12 ماهه و به صورت بلند مدت با پرداخت ماهانه 315 هزار تومان و با پیش پرداخت صفر خریداری کنید!

شرایط خرید اقساطی موبایل ال جی در قسطی کلاب

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس

خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس بدون ضامن را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی موبایل M32

خرید اقساطی موبایل M32
سری M سامسونگ بی شک گوشی‌های با صرفه و مقاومی هستند. برای خرید اقساطی موبایل M32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...