خرید قسطی گلکسی بادز پرو سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 22:20:06

یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم دنیای دیجیتال متعلق به برند سامسونگ است. برای خرید قسطی گلکسی بادز پرو سامسونگ به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی بادز پرو سامسونگ


ویژگی‌های برجسته گلکسی بادز پرو سامسونگ

گلکسی بادز پرو از هدفون‌های تو گوشی (In ear) باکیفیت و جدید شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این مدل هدفون همزمان با گوشی هوشمند سری گلکسی S21 به بازارهای جهانی ارائه گردید. برخورداری از قابلیت حذف صدای محیط، این محصول را به یک رقیب جدی و پرقدرت برای هدفون‌های از نوع بی‌سیم تبدیل نموده است. بهره‌مندی از حسگرهای متعدد، کنترل های لمسی، شمایل کاربردی و شارژدهی مناسب، از نقاط قوت خرید قسطی گلکسی بادز پرو سامسونگ تلقی می‌گردد.  

یکی از مشخصات مهم خرید اقساطی گلکسی بادز پرو سامسونگ به زبان طراحی منحصر به فرد این محصول مربوط می‌شود. این هدفون با زبان طراحی لوبیا شکل تولید و در اختیار خریداران و متقاضیان قرار گرفته است. در ساختار هدفون یک دریچه مخصوص، جهت کاهش فشار هوای داخل گوش تعبیه شده است. جعبه شارژ این هدفون In ear به صورت کوچک و کاربردی طراحی شده است. این ویژگی امکان قرار دادن شارژر در کیف یا جیب را به راحتی محقق ساخته است. بر روی شارژر هدفون دو چراغ با رنگ های سبز، زرد و قرمز قرار گرفته است. میزان شارژ دستگاه توسط این سه چراغ نشان داده می‌شود.

کیفیت صدای بالا و برخورداری از امکانات زیاد را می‌توان از دیگر مشخصات خرید قسطی گلکسی بادز پرو سامسونگ دانست. عملکرد سطح بیرونی هدفون Galaxy buds pro به صورت لمسی صورت می‌گیرد. کاربر می‌تواند با یک بار ضربه اقدام به پخش یا توقف موسیقی نماید. همچنین، با اعمال دو ضربه قطعه بعدی موسیقی و با سه ضربه، موسیقی قبلی مجدد پخش می‌گردد. ضمنا، این مدل هدفون برند سامسونگ از سیستم عامل‌های IOS و اندروید پشتیبانی می‌کند. 

سایر ویژگی‌های Samsung Galaxy Buds Pro Wireless Headphones

برخورداری از چندین حالت پخش موسیقی (اکولایزر)، از دیگر مشخصات خرید اقساطی گلکسی بادز پرو سامسونگ قلمداد می‌گردد. حالت اکولایزر پویا، از بهترین حالت‌های پخش موسیقی این هدفون می‌باشد. حالت پویا، برای استفاده‌های روزمره، بدون خارج شدن وسعت صدا از حالت اصلی خود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالت Dynamic، زمینه مناسب برای انتخاب بهترین حالت اکولایزر را به صورت خودکار برای پخش موسیقی فراهم می‌آورد. تعویض خودکار بین منبع پخش صدا، از قابلیت‌های جذاب گلکسی بادز پرو به حساب می‌آید. با فعال سازی این قابلیت، کاربر به راحتی می‌تواند منبع صدا را بدون بروز مشکلی تعویض نماید.

قابلیت حذف صدا از نقاط قوت هدفون Samsung Galaxy Buds pro بی‌سیم به شمار می‌رود. این ویژگی در محیط‌های دارای صداهای آزاردهنده، تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. با فعال سازی حالت Ambient Sound، قابلیت حذف صداهای محیط برای کاربران امکان پذیر می‌گردد. در ضمن، این هدفون دارای قابلیت تشخیص صدا می‌باشد. با اعمال این قابلیت، هنگام حرف زدن کاربر، هدفون به صورت خودکار بر روی حالت Ambient sound قرار می‌گیرد. باتری دستگاه در صورت فعال بودن قابلیت حذف صدای محیط، توانایی پخش موسیقی در حدود 5 ساعت را دارد.

ساخته شده مطابق با استاندارد IPX7 (مقاومت در برابر رطوبت و آب)، کاربردی و خوش ساخت، قابلیت Spatial Audio (صدای 360 درجه)، بلوتوث، رنگ بندی متنوع (بنفش/نقره ای/مشکی) و بلندگوی دوگانه، دیگر ویژگی‌های خرید قسطی گلکسی بادز پرو سامسونگ را رقم می‌زند. 

نحوه خرید اقساطی گلکسی بادز پرو سامسونگ

طرح فروش قسطی هدفون های سری گلکسی بادز پرو برند سامسونگ، توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت Ghesticlub.com، در جریان جزئیات، شرایط و ضوابط این طرح قرار گیرند. علاوه بر این، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، خرید نقدی کالای دیجیتال، برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با ارز دیجیتال
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با ارز دیجیتال دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته
خرید قسطی گوشی s21 fe علاوه‌بر آن‌که یکی از بهترین فن‌ادیشن‌های برند سامسونگ را در اختیار‌تان می‌گذارد، از پرداخت یکجای هزینه نیز خلاص‌تان...