خرید اقساطی موبایل هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 10:35:09

در شرایط فعلی طرح فروش اقساطی گوشی های هوآوی فرصت خوبی است که همه کاربران بتوانند از پس هزینه های سنگین خرید گوشی های موبایل بر بیایند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان خرید قسطی انواع گوشی های هوآوی را به کاربران خود داده است. 

خرید اقساطی موبایل هوآوی


خرید اقساطی موبایل هوآوی؛ طرحی برای راحتی شما

خرید اقساطی موبایل هوآوی طرحی است که توسط فروشگاه معتبر قسطی کلاب برای راحتی هر چه بیشتر شما مصرف کنندگان ارائه شده است. این روزها وضعیت بازار لوازم خانگی و الکترونیکی بسیار پیچیده شده و افزایش شدید قیمت ‌های محصولات در کنار کمیاب و بعضا نایاب شدن آنها باعث شده است که خیلی از افراد در خریدن لوازمی نظیر گوشی موبایل با مشکل مواجه شوند. 

سایت قسطی کلاب، با افتخار این امکان را برای شهروندان عزیز تهرانی و کرجی فراهم کرده است که بتوانند با صرف کمترین انرژی و هزینه، محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با شرایط و مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی موبایل هوآوی، با ویژگی های این شرکت و پر فروش ترین محصول آن نیز آشنا شوید.

قسطی کلاب، همراه شما

شرکت هوآوی پس حضور در عرصه‌ی رقابت بازار تلفن همراه، معادلات شرکت های بزرگ نظیر سامسونگ و اپل را به کلی دچار تغییر کرد. این شرکت توانست با تولید گوشی های با کیفیت و ارزان تر نسبت به رقبا، توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. 

این روزها دیگر کسی به کیفیت این برند چینی شک ندارد و به محصولات آن به عنوان گزینه ای قابل رقابت با بهترین شرکت‌ ها نگریسته می‌شود.

با این وجود همان طور که پیش از این اشاره شد، اتفاقاتی که منجر به بی ثباتی بازار ارز و کم ارزش شدن ریال شد، دست به دست هم دادند تا قیمت گوشی‌های موبایل به یک باره بیش از دو برابر شده و خریدن آنها تقریبا غیر ممکن گردد. از طرفی دیگر فروش قسطی انواع کالا ها نیز نیاز به بازاری مطمئن و پر رونق دارد که همین امر باعث شده است بسیاری از فروشندگان قید فروش قسطی محصولات خود را بزنند.

فروشگاه قسطی کلاب تمام تلاش خود را کرده است که به عنوان یکی از مراکز معتبر و فعال در عرصه‌ی خرید و فروش اینترنتی کالا، امکان خرید اقساطی موبایل هوآوی را برای شما مصرف کنندگان عزیز فراهم آورد و به نیاز و درخواست بازار پاسخی درخور بدهد.

 زندگی در عصر اینترنت و دستگاه‌های هوشمند بدون گوشی تلفن همراه هوشمند بسیار سخت است و قسطی کلاب به دنبال این است که افراد مختلف بتوانند با شرایط مناسبی که در طرح خرید اقساطی موبایل هوآوی فراهم شده است هر چه زودتر صاحب موبایل شوند.

ما به شما خرید اقساطی موبایل هوآوی را پیشنهاد می‌کنیم

خرید و فروش اقساطی محصولات مختلف مسئله‌ی جدیدی نیست و افراد زیادی علاقه مندند که وسایل مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خرید نمایند. یکی از مزایای خرید اقساطی موبایل هوآوی، این است که می‌توانید در ابتدا بدون پرداخت هرگونه پیش پرداخت، گوشی موبایل خود را در اختیار داشته باشید. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.طرح خرید اقساطی موبایل هوآوی؛ پرفروش ترین گوشی هوآوی در قسطی کلاب کدام است؟

گوشی آنر 9 لایت هوآوی که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است در طرح خرید اقساطی موبایل هوآوی در سایت قسطی کلاب توانسته است عنوان پرفروش ترین محصول این شرکت را به خود اختصاص دهد. این گوشی مجموعه ای از ویژگی های فوق العاده را با شیوه‌ای هنرمندانه در خود جمع آوری کرده است. ویژگی هایی همچون:

  • صفحه‌ی نمایشگر 5.65 اینچی با 2160*1080 پیکسل، ۱۶ میلیون رنگ و قابلیت لمس خازنی
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰
  • ۴ گیگابایت رم hisilicon kirin 659
  • وزن ۱۴۹ گرم به دلیل قاب پشت شیشه‌ای و فریم پلاستیکی
  • سیستم عامل اندروید ۸ با پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای
  • حافظه داخلی تا ۶۴ گیگابایت و امکان افزایش تا ۲۵۶ گیگابایت به وسیله‌ی حافظه‌ی میکرو اس دی
  • باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت
  • حسگر اثر انگشت و فیس آنلاک

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیپدپرو 2021

خرید اقساطی آیپدپرو 2021
یکی از بهترین تبلت‌های دنیا بی شک از برند معتبر اپل است. برای خرید اقساطی آیپدپرو 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی A52 S

خرید قسطی گوشی A52 S
یکی از گوشی‌های پرفروش و استثنایی سامسونگ مدل a52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52 S به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...