خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:11:22

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه آیفون با کاربری عالی مدل se 2022 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022


معرفی ویژه گوشی آیفون se 2022

اگرچه تغییراتی در ساختار و سخت افزار آیفون se 2022 بوجود آمده است؛ اما بزرگترین نقطه ضعف این گوشی، طراحی تکراری و قدیمی آن است. از طرف دیگر، آیفون se 2022 از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بهبود یافته است. همچنین کیفیت دوربین و صفحه نمایش تا حدودی تغییر کرده‌اند (اما همچنان در حد خوب و عالی قرار ندارند). با توجه به شرایط بیان شده؛ اگر قصد خرید قسطی گوشی ایفون se 2022 را دارید؛ وارد سایت قسطی کلاب شوید و این محصول را سفارش دهید.

طراحی تکراری و خسته کننده!

همانطور که گفته شد؛ طراحی این کالای دیجیتال تکراری است و انتقادات زیادی را برای شرکت اپل در پی داشت. قسمت پشت و جلویی گوشی، هر دو از جنس شیشه می‌باشند. اثر انگشت به راحتی بر روی این گوشی قرار می‌گیرد. فریم گوشی نیز از جنس آلومینیوم می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی آیفون se 2022

این کالای دیجیتال در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز موجود می‌باشد. ابعاد این کالای دیجیتال 144 گرمی، 138.4 در 67.3 میلیمتر است و ضخامت این گوشی نیز به 7.3 میلیمتر می‌رسد. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی کوچک، با قیمت مناسب می‌باشید؛ این محصول انتخاب معقولی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون se 2022 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های این کالای دیجیتال

دوربین این کالای دیجیتال تنها از یک لنز بهره می‌برد. این لنز 12 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال می‌باشد. ضریب اف این لنز 1.8 است و به کمک این لنز، می‌توانید عکس‌های خوبی را ثبت کنید. همچنین رنگ‌های موجود در عکس به واقعیت نزدیک هستند. اگر بخواهیم به کیفیت فیلمبرداری این کالای دیجیتال نیز گریزی بزنیم؛ باید بگوییم که این گوشی در بهترین شرایط، می‌تواند تصاویر را با فریم ریت 60 و رزولوشن 4K ضبط کند.

دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 7 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این سنسور به لرزشگیر الکترونیکی مجهز می‌باشد. ضریب اف این ماژول دوربین 2.2 است. فیلمبرداری این لنز نیز در بهترین حالت با وضوح 1080 و فریم ریت 30 انجام می‌شود. با خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022 از قسطی کلاب یگخرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

نمایشگر این کالای دیجیتال، از دیگر نقاط ضعف این گوشی محسوب می‌شود. این گوشی از یک نمایشگر Retina IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر 4.7 اینچی از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر نیز 750 در 1334 پیکسل می‌باشد (تراکم پیکسلی 326). میزان روشنایی نمایشگر، در حالت متوسط، 625 نیت اندازه گیری شده است.

نرم افزار و سخت افزار آیفون se 2022

گوشی اپل se 2022 از سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل، یعنی ios 15.3 (قابل ارتقا به ios 16) بهره می‌برد. چیپ سِت بکار رفته در این کالای دیجیتال نیز از نوع Apple A15 Bionic می‌باشد. این پردازشگر مرکزی، 6 هسته‌ای است و 5 نانومتر نیز ضخامت دارد. علاوه بر این، آیفون se 2022 از یک پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای قدرتمند نیز استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که نوع این پردازنده گرافیکی، Apple GPU می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون se 2022 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رم و حافظه داخلی این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال 4 گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن نیز به سه مدل مختلف (64، 128 و 256 گیگابایت) تقسیم می‌شود.

باتری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2018 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. پایین بودن ظرفیت باتری نیز از دیگر نقاط ضعف آیفون se 2022 محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که این گوشی از فناوری شارژ سریع و همچنین شارژ بی سیم(Qi) نیز پشتیبانی می‌کند. 

آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 را دارید؛ وارد سایت قسطی کلاب بشوید (سایت قسطی کلاب از جمله معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه فروش قسطی اجناس است). وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود پروفایل (حساب کاربری) تشکیل دهید. سپس مرحله اعتبار سنجی را بگذرانید و یکی از دسته بندی‌های موجود در سایت را انتخاب بفرمایید. این نکته را نیز بدانید که نه تنها در سایت قسطی کلاب می‌توانید به خرید اقساطی کالا بپردازید؛ بلکه می‌توانید کالا را به صورت نقدی هم خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی اپل

گوشی اپل
برند اپل یکی از موفق‌ترین و مدرن‌ترین برندهای دنیا است که محصولات شیک و لوکسی را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی اپل به ...

خرید اقساطی گوشی A34

خرید اقساطی گوشی A34
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A34 با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...