خرید اقساطي poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:40:46

اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطي poco x3 pro از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطي poco x3 pro


آشنایی و شناخت محصول قدرتمند شیائومی گوشی poco x3 pro

اگر شما از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و کالای دیجیتال هستید با شرکت شیائومی و انواع محصولات آن آشنا هستید. این شرکت در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از انواع کالای دیجیتال تولید شده توسط این شرکت گوشی‌های هوشمند هستند. این کالای دیجیتال در تاریخ 22 مارس سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد. در ادامه به معرفی مشخصات و روش‌های خرید قسطي poco x3 pro می‌پردازیم.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این کالای دیجیتال از نوع ips lcd است که دارای کیفیت بسیار مناسب با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ است. صفحه نمایش این گوشی توانایی حداکثر نرخ نوسازی 120 را دارا می باشد که این ویژگی poco x3 pro مورد استقبال بسیاری از کاربران شیائومی قرار گرفت. همچنین صفحه نمایش این کالای دیجیتال دارای روشنایی 450 نیت است که در میان رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است.

اطلاعات اولیه

گوشی poco x3 pro در هنگام عرضه با اندروید 11 و رابط کاربری Miui12.5 مخصوص poco، وارد بازار شد. برای خرید اقساطي poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی ظاهری

وزن گوشی poco x3 pro حدود 215 گرم است. اما با توجه به پردازنده و صفحه نمایشی که در این کالای دیجیتال وجود دارد می‌توان نتیجه گرفت که این وزن برای این کالای دیجیتال بسیار متعادل است. جنس صفحه پشت این کالای دیجیتال از جنس پلاستیک و جنس صفحه نمایشگر آن از شیشه است و از فناوری گوریلا گلس 6 پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که گوریلا گلس 6 می‌تواند از ایجاد خط و خش‌های زیاد بر صفحه نمایش شما جلوگیری کند. برای خرید قسطي poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده گرافیکی و cpu 

این گوشی یکی از سی پی یوهای قدرتمند موجود در بازار است. cpu یا همان پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال توسط شرکت اسنپدراگون ساخته شد. مدل دقیق cpu مرکزی این کالای دیجیتال عبارت است از: Snapdragon 860. این پردازنده دارای هشت هسته است که در اجرای بازی‌های سنگین مانند کالاف دیوتی موبایل می‌تواند عملکرد بسیار خوب و عالی داشته باشد. پردازنده گرافیکی این کالای دیجیتال توسط شرکت آدرنو ساخته شده است. مدل دقیق پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند آن عبارت است از: aderno 640. پس با توجه به پردازنده گرافیکی و cpu مرکزی این گوشی می‌توان گفت که poco x3 pro انتخابی بسیار عالی برای گیمرها می‌باشد. برای خرید اقساطي poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت دوربین poco x3 pro

دوربین این کالای دیجیتال دارای یک لنز 48 مگاپیکسلی واید است که می‌تواند عملکرد متوسطی در عکاسی داشته باشد. این لنز توانایی فوکوس خودکار را نیز دارد. لنز اولترا واید این کالای دیجیتال که دارای کیفیت متوسط 8 مگاپیکسل کیفیت است می تواند 119 درجه را پوشش دهد. لنز ماکرو این گوشی که مورد استقبال بسیاری از کاربران آن قرار گرفته است دارای 2 مگاپیکسل کیفیت است. شما می‌توانید عکس‌های بسیار زیبا و خلاقانه‌ای با دوربین ماکرو poco x3 pro بگیرید و با استفاده از آن لذت ببرید. لنز فیلمبرداری این گوشی می‌تواند با کیفیت 4k فیلمبرداری کند که دارای کیفیت بسیار مناسبی است.

مزایا و شرایط خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال از قسطی کلاب

چنانچه قیمت خرید نقد این کالای دیجیتال برای شما زیاد است می‌توانید اقدام به خرید قسطي poco x3 pro از قسطی کلاب نمایید. این شرکت در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعالیت دارد. در ادامه شرایط خرید اقساطی از این شرکت را برای شما آورده‌ایم.

فروش قسطی طرح پایا

خرید اقساطی تا مبلغ 50 میلیون تومان

خرید اقساطي poco x3 pro با کمترین مدارک ضمانت. ارائه مدارک هویتی و یک فقره چک صیاد بنفش، البته متقاضی باید فاقد چک برگشتی و اقساط معوق باشد.

پرداخت اقساط در 24 ماه یا دو سال

پرداخت اقساط هر دو ماه یکبار با یک فقره چک معتبر که به شرکت تحویل می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی شیائومی note 9s

خرید گوشی شیائومی note 9s
برند شیائومی با قدرت بالا در حال پیشرفت و رقابت با برندهای بزرگ دنیا می‌باشد و بهترین محصولات خود را د رسال 2020 ارائه داده است. برای خرید ...

خرید اقساطی موبایل بلک بری

خرید اقساطی موبایل بلک بری
گوشی بلک بری از امن ترین تلفن های همراه جهان است که اکثر سیاستمداران از جمله باراک اوباما و هیلاری کلینتون ...