خرید قسطی گوشی honor 7s

تاریخ انتشار:
1403/2/6 15:45:09

برند آنر یکی از بهترین برندهای چینی است که در به تازگی امتیازش را از شرکت هوآوی جدا کرده است. برای خرید اقساطی گوشی honor 7s به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی honor 7s

بررسی گوشی honor 7s

این گوشی به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های روز دنیا محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم تا به معرفی ویژگی‌های این گوشی هوشمند بپردازیم. 

این دستگاه هوشمند در سه رنگ پرفروش آبی، مشکی و طلایی تولید شده است. این گجت در سال 2018 به بازار عرضه شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی honor 7s در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی و معماری

ابعاد این گوشی برابر با 146.5 در 70.9 در 8.3 میلی‌متر مکعب و وزن آن در حدود 142 گرم است، همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک می‌باشد. از اندروید نسخه 8.1 بهره‌مند است و با رابط کاربری EMUI 8.0 عمل می‌کند. البته جنس پلاستیک مورد استفاده در ساخت این گوشی از نوع با کیفیت است.

در سمت راست بدنه دکمه‌های مربوط به تنظیم صدا و همچنین پاور قرار گرفته است. سمت چپ گوشی نیز مکان قرارگیری سیمکارت و کارت حافظه و میکروفون می‌باشد و همچنین، گذرگاه میکرو اس ‌دی دارد. در قسمت بالا نیز، جک صوتی 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. با خرید قسطی گوشی honor 7s نیازهای خود را برطرف سازید!

خصوصیات نمایشگر

این نمایشگر از نوع لمسی خازنی است و یک پنل ال سی دی دارد که قادر است 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. سایز صفحه نمایش 5.45 اینچ می‌باشد و نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 73.8 درصد است. 

رزولوشن موجود در این گجت هوشمند 720 در 1440 پیکسل می‌باشد و نسبت تصویر 18 به 9 است. تراکم پیکسلی آن در حدود 295 پیکسل در هر اینچ می‌باشد.

مشخصات سخت افزاری

این گوشی از یک تراشه مدیاتک با مدل MT6739 بهره‌مند می‌باشد. این پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای است و با فرکانسی برابر 1.5 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی نیز از نوع PowerVR GE8100 می‌باشد. 

به علاوه دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و همچنین می‌توانید با استفاده از درگاه حافظه میکرو اس دی تا 256 گیگابایت فضای اختصاصی نیز به آن اضافه نمایید. با خرید اقساطی گوشی honor 7s محصولی مناسب داشته باشید.

دوربین‌ها

این گوشی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که در کنار یک فلش LED قرار دارد و قادر است با فوکوس خودکار و تشخیص فاز عمل کند. 

همچنین، دارای قابلیت‌های برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، عکاسی پانوراما و عکاسی HDR می‌باشد و با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل فیلم‌برداری می‌‌کند.

دوربین سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED است. این خصوصیات مربوط به نسخه جهانی است، ولی در چین دوربین سلفی، یک دوربین 24 مگاپیکسلی است.

مشخصه‌های صوتی

داشتن جک 3.5 میلی‌متری صدا و لغو کننده‌های نویز صدا که از طریق میکروفون اختصاصی انجام می‌شود، یک تجربه صوتی بی‌نظیر را در این تلفن همراه به وجود می‌آورد. 

ویژگی‌های باتری و حسگرها

این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی دارد که دارای ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت است. این گجت هوشمند دارای حسگرهای مجاورتی و شتاب سنج می‌باشد. با خرید قسطی گوشی honor 7s همیشه پرشارژ باشید.

پشتیبانی و برنامه ویرایش

همچنین قادر است تا فرمت‌های مختلف صوتی، تصویری و عکس را پشتیبانی کند. به علاوه دارای دو ویراستار مخصوص می‌باشد. یکی مرتبط به ویراستاری عکس و فیلم است و دیگری برای ویرایش تمامی اسناد به کار می‌رود.

ارتباطات و تجهیزات

این گوشی دارای ارتباط وای فای به صورت مستقیم و هات اسپات است. همچنین امکان اتصال بلوتوث را نیز برای شما فراهم می‌سازد. مجهز به رادیوی اف ام می‌باشد. دارای جی پی اس است و از یک اتصال USB نیز بهره‌مند است. با خرید قسطی گوشی honor 7s همیشه متصل بمانید!

خرید استثنایی گوشی honor 7s از قسطی کلاب

برای خرید یک گوشی مقرون به صرفه که از ویژگی‌های مطلوبی برخوردار باشد و بتواند نیازهای روزمره شما را به خوبی برطرف کند، می‌توانید این مدل را خریداری نمایید. به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید.

زیرا در این فروشگاه اینترنتی خدماتی برای خرید اقساطی کالاها در نظر گرفته شده است. در این فروشگاه می توانید به راحتی از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی honor 7s از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساط گوشی اپل

خرید اقساط گوشی اپل
برند اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی است. برای خرید اقساط گوشی اپل به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی a51

خرید قسطی a51
پرفروش‌ترین گوشی سال a51 سامسونگ بوده است که با استقبال بسیار بالایی رو به رو شد. به همین سبب خرید اقساطی a51 در بخش کالای ...