خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:03:26

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با چک


صفحه نمایش و طراحی گوشی a23

هنگام خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ طراحی و مدل گوشی بسیار تاثیر گذار است. گوشی a23 یک یک صفحه نمایش بزرگ تقریبا 7 اینچی دارد که یک بریدگی وی شکل در جلو برای دوربین وجود دارد. نمایشگر تقریبا تمام قسمت جلویی گوشی را می‌پوشاند که باعث می‌شود ظاهر گوشی مدرن به نظر برسد. از نظر ظاهری شبیه A33 و A53 است اما معایبی هم دارد، به طور مثال بدنه آن ضد آب نیست.

صفحه نمایش گوشی a23 رزولوشن 2408*1080 پیکسل دارد و کاملا واضح است. کنتراست نسبت به مدل‌های بالاتر ضعیف است. دیدن صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید کمی دشوار است. نرخ تازه سازی صفحه نمایش را می‌توان به صورت اختیاری روی 90 هرتز تنظیم کرد، اما سیستم به صورت پویا نرخ را کنترل نمی‌کند. این گلکسی در رنگ‌های سفید، آبی روشن و مشکی در بازار موجود است.

ماژول دوربین به خاطر لبه‌های خمیده به خوبی در محفظه ادغام می‌شوند و پشتی مات در نظر گرفته شده است تا با کیفیت‌تر به نظر برسد. این طرح برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. در مقایسه با نسل قبلی خود این گلکسی وزن کمتری دارد. صفحه نمایش این گوشی توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و کاملا نشکن می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده گلکسی a23

شرکت سامسونگ داخل گوشی a23 یک پردازنده میان رده آمریکایی کوالکام قرار داده است. برنامه‌های معمولی و عملکرد منو بسیار سریع و روان کار می‌کنند، اما عملکرد گرافیکی ضعیف است و برای برخی از بازی‌ها ممکن است کاربر به مشکل بر بخورد. اندروید 12 برای این گوشی نصب می‌شود. این گوشی می‌تواند به روز رسانی‌ها را دریافت کند. تمام دکمه‌های مهم در منوها در پایین صفحه قرار دارند. برنامه‌های شخص ثالث مانند مایکروسافت آفیس، لینکدین و اسپاتیفای روی این گوشی نصب شده است.

دوربین گوشی a23

اگر قصد خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ دارید بهتر است با ویژگی‌های دوربین این گوشی نیز آشنا شوید. این گلکسی دارای چهار دوربین است. یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و در پایین یک دوربین کمکی برای عمق میدان قرار دارد. در سمت راست بالا یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسل قرار دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بسیار کاربردی است و بقیه دوربین‌ها زیاد کارایی ندارند. دوربین اصلی در طول روزی عکس‌های بسیار خوب و با کیفیتی می‌گیرد و در نور کم نیز عملکرد مناسبی دارد. اما نباید زیاد روی سوژه زوم کرد چرا که کیفیت تصویر پایین می‌آید.

باتری

تمامی مدل‌های سری A گلکسی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شوند. در یک تست نشان داده شده که این سری گلکسی نسبت به سایر بقیه مدل‌ها دوام باتری بیشتری دارد. شارژ باتری بسیار روان انجام می‌شود. پس از 15 دقیقه باتری 15 درصد شارژ می‌شود. شارژ کامل باتری 2 ساعت زمان می‌برد. شارژ بی‌سیم این سری گلکسی ندارد.

راهنمای خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ 

گوشی a23 جزو ارزان‌ترین مدل‌های سامسونگ است و سرعت کار قابل قبولی دارد که استفاده از آن سرگرم کننده می‌باشد. صفحه نمایش بزرگ واضحی دارد. دوربین آن در اکثر موقعیت‌ها دارای کیفیت مناسبی است و به خوبی کار می‌کند. قیمت آن در آگوست 2022 حدود 229 یورو بوده است که در سپتامبر 2022 قیمت به 270 یورو افزایش یافته است.

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

اگر خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ دارید توصیه می‌کنیم برای خرید اقساطی و نقدی این گوشی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش فروش قسطی شرایط خرید سایر کالای دیجیتال را در این سایت مشاهده کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش هدفون وی مودا اقساطی

فروش هدفون وی مودا اقساطی
پاسخ دادن به تماس های تلفن همراه در موقعیت های مختلف به راحتی امکان پذیر نیست، اما با استفاده از طرح فروش هدفون وی مودا اقساطی در وبسایت

خرید گوشی ال جی

خرید گوشی ال جی
برند ال جی جز برترین و محبوب‌ترین کمپانی‌های دنیا می‌باشد که محصولات آن در ایران فروش بالایی دارد. برای خرید اقساطی گوشی ال جی به بخش ...