خرید اقساطی poco f3 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 03:32:31

اگر به دنبال خرید یک گوشی باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی poco f3 با چک از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطی poco f3 با چک


گوشی poco f3

گوشی پوکو f3 یکی از با کیفیت‌ترین و زیباترین گوشی‌های شرکت شیائومی محسوب می‌شود. این گوشی میان رده و باکیفیت که توانسته است رضایت مصرف کنندگان را جلب کند؛ از سخت افزار و نرم افزار قدرتمندی بهره می‌برد. همچنین این گوشی از طراحی بسیار زیبایی نیز بهره مند می‌باشد. اگر قصد خرید قسطی poco f3 را دارید؛ تا ادامه همراه ما باشید تا این گوشی را با یکدیگر بررسی کنیم. 

طراحی این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال در بازارهای بین المللی 350 یورو قیمت گذاری شده است. طراحی پوکو poco f3 بسیار زیبا و چشم نواز است. همچنین توجه داشته باشید که رنگ بندی (سفید، مشکی، آبی، نقره‌ای) این کالای دیجیتال نیز از تنوع خوبی برخوردار می‌باشد.

ابعاد این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از ابعاد 163.7 در 76.4 میلیمتری بهره می‌برد. ضخامت این گوشی نیز به 7.8 میلیمتر می‌رسد. همچنین توجه داشته باشید که این گوشی 196 گرم وزن دارد. برای خرید اقساطی poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش گوشی شیائومی poco f3

این کالای دیجیتال از یک نمایشگر AMOLED، 120 هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر 6.67 اینچی، وضوح تصویر 1080 در 2400 را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این نمایشگر از استانداردهای HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. نسبت این صفحه نمایش به بدنه 85.9 درصد است و تراکم پیکسلی آن نیز به 395 می‌رسد. همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی، به 1300 نیت می‌رسد. نمایشگر این کالای دیجیتال بسیار باکیفیت و مطلوب می‌باشد.

دوربین این کالای دیجیتال

لنز واید این گوشی 48 مگاپیکسل کیفیت دارد. لنز اولترا واید پوکو f3 نیز از یک حسگر 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند 119 درجه از محیط اطراف را پوشش دهد. همچنین کیفیت دوربین ماکرو در این گوشی به 2 مگاپیکسل می‌رسد.

کیفیت فیلمبرداری گوشی پوکو f3

این کالای دیجیتال در بهترین ترین حالت می‌تواند با وضوح 4K و فری ریت 30 تصاویر را ثبت کند.

دوربین سلفی

دوربین سلفی این کالای دیجیتال از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین این ماژول توانایی ضبط تصاویر با وضوح 1080 و فریم ریت 30 را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

نرم افزار این کالای دیجیتال از نوع اندروید 11 و miui 12 می‌باشد. تراشه این کالای دیجیتال نیز از نوع Snapdragon 670 5G می‌باشد که به راحتی می‌تواند اطلاعات را بخواند و آنها را در کمترین زمان، پردازش کند. پردازنده گرافیکی این گوشی هوشمند نیز از نوع Adreno 650 می‌باشد.

حافظه داخلی و رم این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از نظر حافظه داخلی و همچنین میزان رم، از تنوع نسبتا خوبی بهره می‌برد. رم این گوشی به دو مدل 6 و 8 گیگابایت تقسیم می‌شود. همچنین این گوشی از نظر حافظه داخلی به دو مدل 128 گیگابایت و 256 گیگابایت تقسیم می‌شود. برای خرید قسطی poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری

باتری گوشی poco f3 که از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد؛ 4520 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. همچنین توجه داشته باشید که باتری این گوشی حداکثر از توان ورودی 33 واتی پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی poco f3 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

نحوه خرید قسطی poco f3 شیائومی

اگر قصد خرید اقساطی poco f3 را دارید؛ به سایت معتبر و مطمئن قسطی کلاب (همانطور که می‌دانید قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی اجناس مختلف فعالیت دارد و برای شما مشتریان عزیز موقعیت بی‌نظیری را رقم زده است) رجوع کنید. بعد از مراجعه به سایت، حساب کاربری خود را کامل کنید. مراحل اعتبارسنجی را به درستی تکمیل کنید. بعد از آن، وارد دسته بندی‌های سایت شوید و محصول مدنظر خود را بررسی و خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که شما علاوه بر خرید اقساطی، می‌توانید کالای مدنظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ دل با سفته

خرید قسطی لپ تاپ دل با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ دل با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ دل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ

خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ
اگر به دنبال خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ با شرایطی بی نظیر هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال ...