خرید اقساطی گوشی نوت 8

تاریخ انتشار:
1403/2/18 08:53:28

برند شیائومی پرچم دار کشور چین است و تاکنون شهرت بالایی به دست آورده است. اگر تمایل به خرید پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در سال 2020 دارید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید اقساطی نوت 8 را با تخفیف بالایی انجام دهید.


خرید اقساطی گوشی نوت 8


گوشی شیائومی نوت 8 پرو

می نوت هشت پرو یک طراحی متفاوت دارد. برای مثال، دوربین‌های چهارگانه آن به صورت دو ماژول متفاوت قرار گرفته‌اند. سه دوربین زیر هم و دوربین دیگر به همراه فلاش در کنار این دوربین‌ها در سمت راست قرار گرفته است. 

علاوه بر این، در پایین دوربین یک حسگر اثر انگشت واقع شده است. بدنه دارای لبه‌های خمیده شده است که البته سبب می‌شود که گوشی آسان و خوش دست باشد. همچنین، استایل خاص و شیکی به گوشی داده است. 

شیائومی، بدون هیچ کلمه اضافه‌تری بر روی بدنه با طراحی متفاوتی حک شده است. این گوشی به عنوان یکی از گوشی‌های میان رده شرکت شیائومی شناخته می‌شود. قابلیت خرید قسطی گوشی نوت 8 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

مانند بیشتر گوشی‌ها در قسمت پایین جک 3.5 میلیمتری صدا و پورت usb تایپ‌ سی قرار دارد. همچنین، یک عدد میکروفون و اشعه مادون قرمز در بالا واقع شده است که می‌تواند گوشی هوشمند شما را تبدیل به یک ریموت کنترلی نماید. در قسمت سمت راست، دکمه‌ها فلزی است و در قسمت سمت چپ نیز، درگاه سیم کارت و حافظه از جنس فلز می‎باشد.

این دستگاه ابعادی برابر 161.3 در 76.4 در 8.8 میلیمتر مکعب و وزنی معادل 203 گرم دارد. باتری آن نیز 4500 میلی آمپر ساعت است و شاید به همین دلیل وزن آن کمی زیاد می‌باشد. 

نظر ضخامت 8.8 میلی متر ضخامت دارد که کمی نسبت به گوشی‌های قبلی ضخامتش بالا می‌باشد. با خرید قسطی گوشی نوت 8 متفاوت باشید!

خصوصیات نمایشگر

حاشیه‌های سمت بالا و پایین کم شده و باریک بودن جلوه خاصی را به این مدل بخشیده است. همچنین، در بالای صفحه نمایش یک ال ای دی برای اعلان‌ها قرار گرفته است. اسپیکر مکالمه نیز در بالا وجود دارد.

خصوصیات پردازنده

پردازنده این گوشی یکی از جدیدترین محصولات شرکت مدیاتک است. شرکت مدیاتک سابقه خوبی در پردازشگرهای قدرتمند ندارد و بیشتر پردازنده‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت تولید می‌کند، ولی اکنون، این شرکت ادعا دارد که Helio G90T یکی از بهترین ساخته‌های این شرکت است. 

بنابراین، شیائومی تصمیم گرفته است تا به جای قرار دادن یکی از پردازنده‌های اسنپدراگون از این پردازنده استفاده کند. در کنار این پردازنده هشت هسته‌ای، یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G76MC4 قرار گرفته است که می‌تواند بدون داغ شدن به خوبی پردازش‌های گرافیکی را برایتان اجرا نماید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی سرعت و دقت را مقایسه نمایید!

باتری

باتری قدرتمند این دستگاه 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که به کمک یک شارژر پرسرعت 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید اقساطی گوشی نوت 8 همیشه شارژ باشید!

مکان‌یاب

جی پی اس این دستگاه هوشمند، با اتصال به چهار ماهواره به خوبی عمل می‌کند.

دوربینهای چهارگانه

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، با تکنولوژی کواد بایر کار می‌کند. این تکنولوژی سبب می‌شود تا هر چهار پیکسل با یکدیگر ترکیب شده و یک تصویر 16 مگاپیکسلی، به کاربر ارائه شود. بنابراین، جزئیات، خیره کننده، به نظر می‌رسند.

در کنار این دوربین، سه لنز 8، 2 و 2 مگاپیکسلی قرار دارد که برای ثبت تصاویر فوق عریض، پرتره و اولترا واید مناسب است. همچنین قابلیت فیلم برداری با کیفیت فورکی را دارد به علاوه، یک لرزشگیر دیجیتالی با کیفیت نیز در این گوشی قرار گرفته است. با خرید اقساطی گوشی نوت 8 در فیلمبرداری تجربه‌ای متفاوت داشته باشید!

کیفیت صوتی

اسپیکر مکالمه در این دستگاه به خوبی عمل می‌کند. در این گوشی از دو میکروفون در بالا و پایین دستگاه استفاده شده است که یکی برای مکالمه معمولی و دیگری مخصوص ضبط کردن صدا می‌باشد. البته این دو میکروفون می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.

اقلام همراه

همراه با این دستگاه از یک قاب ژله‌ای، یک شارژر تایپ سی و یک آداپتور شارژ ارائه می‌شود. با خرید اقساطی گوشی نوت 8 یک گوشی عالی تهیه کنید!

خرید شیائومی پرو نوت 8

برای خریدن این اسمارتفون فوق‌العاده به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه خدمات فروش اقساطی کالا ارائه می‌شود. با وجود این اقساط با قیمتی مناسب و شرایط آسان کالاهای دیجیتالی مورد نظرتان را خریداری خواهید کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی نوت 8 با قیمت و کیفیت مناسب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

تبلت اقساطی

تبلت اقساطی
با شرایط اقتصادی فعلی که قیمت ارز نسبت به چند ماه گذشته چندین برابر شده است، خرید کالاهای دیجیتال، مانند تبلت ها برای اغلب مردم سخت شد...

خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6

خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6
اگر تمایل به خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6 دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...