خرید قسطی گوشي s20 fe سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 21:16:42

گوشی جذاب و پرفروش s20 fe سامسونگ از کیفیت و کارایی خاصی برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ


گوشی s20 fe سامسونگ

این گوشی یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که می‌تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کند. این گوشی از پردازنده نسبتا خوب، دوربین با کیفیت، نرم افزار کاربردی بهره می‌برد. در واقع اگر به یک گوشی باکیفیت و قدرتمند نیاز دارید؛ فرصت خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ را از دست ندهید. در ادامه این گوشی را به صورت کامل بررسی می‌کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید. 

طراحی و ابعاد

طراحی این کالای دیجیتال بسیار خیره کننده است. پشت گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد. مات بودن قسمت پشتی، جذابیت خاصی به گوشی افزوده است؛ اما توجه داشته باشید که همواره جای اثر انگشت بر روی آن (پشت گوشی) باقی می‌ماند. همچنین توجه داشته باشید که بخش جلویی سامسونگ s20 fe از جنس شیشه گوریلا گلس 3 می‌باشد.

این کالای دیجیتال 190 گرم وزن دارد. همچنین ابعاد این گوشی عبارتند از: 159.8 در 74.5 میلی متر. ضخامت این گوشی نیز 8.4 میلی متر است. همانطور که مشاهده می‌کنید؛ در مقایسه با دیگر گوشی‌ها، سامسونگ s20 fe نسبتا ضخیم است. از طرف دیگر این گوشی دارای تنوع رنگی خوبی (5 رنگ مختلف) نیز می‌باشد.

دوربین این کالای دیجیتال

لنز واید سامسونگ s20 fe، 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. عکس‌های ثبت شده توسط این لنز، از شارپنس و کُنتراست خوبی برخوردار می‌باشند. لنز اولترا واید این گوشی نیز از یک حسگر 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این لنز می‌تواند 123 درجه از فضای اطراف را پوشش دهد. دوربین تله فوتو این گوشی هم 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و میتواند بزرگنمایی 3 برابری اپتیکال را نیز در اختیار شما قرار دهد. برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به سیت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش

این کالای دیجیتال از یک نمایشگر super AMOLED بی نظیر بهره می‌برد. این نمایشگر 6.5 اینچی از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد(تراکم پیکسلی این نمایشگر 405 می‌باشد). صفحه نمایش این گوشی بی نظیر است.

فیلمبرداری این کالای دیجیتال

گوشی سامسونگ s20 fe در مطلوب ترین حالت ممکن، میتواند با کیفیت 4K و 60 fps تصاویر را ضبط کند.

دوربین سلفی این کالای دیجیتال

دوربین سلفی این کالای دیجیتال از یک حسگر 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی نیز به فوکوس خودکار مجهز است و ضریب اِف این لنز 2.0 می‌باشد. همچنین این سنسور می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 4K و 60 fps ضبط کند (کیفیت فیلمبرداری). برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

سامسونگ s20 fe از سیستم عامل اندروید 10(قابل ارتقا به اندروید 12) و one UI 2.5 بهره می‌برد. تراشه موجود در این کالای دیجیتال نیز از نوع اگزینوس 990 می‌باشد. این پردازنده نقاط ضعف بسیاری دارد. در واقع بعد از یک مدت کار کردن با گوشی (اجرای برنامه و بازی‌های سنگین)، درجه حرارت پردازنده افزایش می‌یابد و عملکرد آن نیز افت می‌کند. از طرف دیگر، این کالای دیجیتال از پردازشگر گرافیکی قدرتمند Mail-G77 MP11 بهره می‌برد.

رم و حافظه داخلی

رم این کالای دیجیتال به دو مدل 6 و 8 گیگابایت تقسیم می‌شود. تنوع حافظه داخلی این گوشی نیز در دو مدل مختلف (128 و 256 گیگابایت) خلاصه می‌شود. برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری

باتری این کالای دیجیتال 4500 میلی آمپر ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

نحوه خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ  

اگر قصد خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ را دارید؛ همین الان وارد سایت قسطی کلاب شوید. همانطور که می‌دانید؛ سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کالاهای مختلف فعال است. پس از ورود به سایت، حساب کاربری خود را تکمیل کنید و مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی، شما می‌توانید کالا را به صورت نقدی نیز خریداری فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور جی پلاس

خرید قسطی مانیتور جی پلاس
برند جی پلاس با وجود تبلیغات و کیفیت استثنایی که دارد به سرعت در ایران و خاورمیانه شناخته شد و امروزه با رونمایی از مانیتورهای جدید توجه ....

مانیتور دل

مانیتور دل
مانیتور دل جز برترین مانیتورهای دنیا می‌باشد که دارای تنوع بالایی برای هر کاربری است. برای خرید اقساطی مانیتور دل به بخش کالای دیجیتال....