فروش اقساطی پلی استیشن 5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:45:37

اگر دنبال یک سرگرمی جذاب و هیجان انگیز در منزل برای خود و خانواده خود هستید، با ما همراه شوید تا شما را با شرایط عالی فروش اقساطی پلی استیشن 5 با چک آشنا کنیم. برای خرید قسطی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی پلی استیشن 5 با چک


PS5 

در صنعت بازی جهانی پلی استیشن 5 کاملا شناخته شده است. پلی استیشن 5 یک بازی ویدئویی می‌باشد. با رونمایی از پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 جای خود را به پلی استیشن 5 داده است. پلی استیشن 5 علاوه بر اینکه بازی‌های اختصاصی برای خود دارد، با به روز رسانی رایگان بعضی از بازی‌های پی اس فور(پلی استیشن 4)، می‌تواند بازی‌های پی اس فور را اجرا کند.

پی اس فایو (پلی استیشن 5) در دو مدل معمولی و دیجیتالی و در رنگ سفید به بازار عرضه شده است. تفاوت مدل دیجیتالی و مدل معمولی، تفاوت در درایو پی اس فورها می‌باشد. در مدل دیجیتالی اجرای بازی‌ها توسط حافظه کنسول می‌باشد. در مدل استاندارد، بازی را می‌توان هم به صورت درایو حافظه و هم به صورت درایو دیسک اجرا کرد. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی های پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 دارای حافظه 825 گیگابایت می‌باشد. با توجه به حافظه ذخیره بالا، باید در انتخاب بازی‌ها دقت کافی را داشته باشید چون حجم بازی‌های پلی استیشن 5 زیاد است و حافظه کنسول بازی به سرعت پر می‌شود.

دیسک درایو و پردازنده پی اس فایو، 8 هسته‌ای و دارای رزولوشن 8k است. پی اس فایو در وزن 4.5 کیلوگرم و در ابعاد 260 × 104 × 390  میلی‌متر می‌باشد. کنسول پلی استیشن 5 دارای پورت USB و شبکه بی‌سیم و بلوتوث است. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده گرافیک پلی استیشن 5، کارت گرافیک رادئون است. به دلیل پردازنده کنسول، کوچکترین جزئیات تصویر و صدا به بهترین شکل پردازش به صفحه نمایش منتقل می‌شود. درایو حافظه پلی استیشن 5، درایو حافظه جامد هم شناخته می‌شود که این حافظه جامد باعث می‌شود بازی سریع‌تر بارگذاری شود. 

درایو حافظه جامد

منظور از حافظه جامد این است که یک تراشه‌ای برای ذخیره سازی داده‌ها به طور دائم وجود دارد. حافظه درایو جامد جایگزین مناسب تری نسبت به درایو دیسک است. حافظه درایو جای فلش عمل می‌کند که نسبت به فلش محکم‌تر است و هم برق کمتری مصرف می‌کند. با خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دسته دوال سنس

هنگام خرید اقساطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب لوازم جانبی پلی استیشن 5، مانند دسته اضافه برای بازی دو نفره، شارژر دسته بازی، هدفون و کیف کنسول را هم می‌توانید تهیه کنید. نام دوال سنس نام دسته بازی پلی استیشن 5 می‌باشد. دسته پلی استیشن 5 دارای حسگر حسی حرکتی می‌باشد که بازی را جذاب‌تر و طبیعی تر جلوه میدهد. روی دسته دکمه بی‌صدا تعبیه شده که با لمس آن می‌توانید میکروفون دسته را بی صدا کنید. دسته‌های بازی پلی استیشن 5 دارای رنگ بندی است که با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را به صورت خرید قسطی سفارش دهید. 

مشخصات سیستمی

قابلیت چند سکویی در کنسول‌های بازی این امکان را به کاربر می‌دهد تا ابتدا، بازی خود را در کنسول بازی اول شروع کند و در کنسول بازی دوم ادامه دهد. پلی استیشن 5 از این قابلیت بهره مند است. 

نحوه خرید نقدی و یا خرید قسطی پلی استیشن 5

برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 می‌توانید هم به صورت مراجعه حضوری و هم غیر حضوری به قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب یک فروشگاه شناخته شده و معتبر در عرضه کنسول بازی مانند پلی استیشن 5 به صورت فروش اقساط می‌باشد. در خرید پلی استیشن 5 از قسطی کلاب می‌توانید به صورت نقدی هم اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر از فروش قسطی انواع پلی استیشن‌ها به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن

خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی

فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی
فروش اقساطی جدید ترین کنسول های بازی با شرایط ویژه در این سایت ممکن شده است. برای اطلاع از شرایط ویژه فروش اقساطی کنسول های بازی و همچنین کسب ...