خرید قسطی ps5 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:21:38

اگر به دنبال خرید قسطی ps5 با قیمتی عالی هستید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی ps5 چکی


مقدمه

قرن حاضر، عصر بازی سرگرمی و فعالیت‌های کم تحرک است. با توجه به شرایط محیطی، خانه‌های کوچک و حجم بالای مشغله‌ی افراد در طول روز، اکثر مردم ترجیح می‌دهند تا اوقات فراغتشان را به انجام سرگرمی‌های کم تحرک و پر هیجان بگذرانند. از همین رو علاقه به استفاده از کنسول‌های بازی هر روز بیشتر می‌شود. با توجه به قیمت روز افزون دلار و پایین آمدن قدرت خرید مردم، خرید قسطی ps5 جایگزین خرید نقدی این محصول شده است. در این مقاله به بررسی شرایط خرید اقساطی ps5 می‌پردازیم.

پلی استیشن 5 چیست؟

پلی استیشن 5 یا به اختصار ps5 جدیدترین کنسول بازی خانگی سونی است. این محصول در سال 2020 روانه بازار شده و در حال حاضر خرید قسطی ps5 یکی از پر سرچ ترین عبارات ایرانیان در گوگل است. پلی استیشن 5 با قابلیت‌های ویژه خود توانست به سرعت به یکی از پرطرفدارترین محصولات سونی بدل شود. از جمله‌ی ویژگی‌های خاص ps5 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•Cpu 8-هسته ای‌ام‌دی، زن 2 با فرکانس متغیر 3.5 گیگاهرتز
•سازگاری با تمام بازی‌های سری 4
•حافظه رم 16 گیگابایت 256 بیتی GDDR6
•پلی استیشن 5 به WiFi 6 و Bluetooth 5.1 مجهز است.
•گرافیک سفارشی‌ شده ای‌ام‌دی آر.دی.ان. ای 2 با فرکانس متغیر 2.23 گیگاهرتز 

عملکرد فوق‌العاده و سرعت لود بالای دستگاه در ps5 نسبت به مدل‌های مشابه قبلی بسیار چشم‌گیر است. همچنین قابلیت خنک کنندگی این دستگاه هنگام استفاده‌های طولانی مدت بسیار افزایش یافته است. علت سایز بزرگ تر این دستگاه نسبت به پلی استیشن 4 نیز سایز خنک‌کننده آن است. از دیگر تغییرات مهم پلی استیشن 5 می‌توان به ظاهر شکیل دستگاه و کاربر پسندتر شدن دسته‌ها اشاره کرد. این دستگاه هم به صورت ایستاده و هم به صورت افقی قابل استفاده است و تغییری در نحوه عملکرد آن ایجاد نمی‌شود. اگر قصد خرید اقساطی ps5 را دارید باید بدانید که این دستگاه به طور رسمی فقط در رنگ سفید عرضه شده و رنگ مشکی آن نسخه غیر اورجینال این محصول است.

از جمله سوال‌های پرتکرار افراد هنگام خرید ps5 تفاوت میان مدل‌های مختلف آن است. پلی استیشن 5 در دو مدل معمولی و دیجیتال به بازار عرضه شده است. مدل معمولی پلی استیشن 5 قابلیت پشتیبانی از cd را دارد. بنابراین شما می‌توانید بازی‌های فیزیکی را نیز با آن بازی کنید. اما هنگام خرید ps5 به این نکته توجه کنید که مدل دیجیتال این دستگاه تنها از بازی‌های دیجیتالی پشتیبانی کرده و باید این بازی‌ها را خریده و بر روی آن نصب کنید. 

خرید قسطی ps5

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، با توجه به افزایش قیمت دلار قیمت پلی استیشن 5 نیز بسیار افزایش یافته است. از همین رو اکثر مردم توان خرید این کنسول بازی دوست داشتنی را ندارند و اقدام به خرید اقساطی ps5 می‌نمایند. کنسول بازی قسطی مزایا و معایب خود را دارد. از جمله مزایای آن می‌توان به امکان خرید سریع‌تر و عدم پرداخت یک‌جا اشاره کرد. اما معایبی نیز دارد از جمله:

•بسیاری از فروشندگان مبلغ زیادی را به عنوان سود اقساط به قیمت اضافه می‌کنند.
•متاسفانه برخی فروشندگان سود جو دستگاه‌های تقلبی را در فروش اقساطی به مشتری می‌فروشند.
•بسیاری از فروشگاه‌ها الزام به ارائه‌ ضامن و سفته دارند.
•برخی از فروشگاه‌های معتبر ترجیح می‌دهند به جای فروش قسطی پلی استیشن 5، محصولات خود را به صورت نقدی بفروشند.

از همین رو و بنابر دلایل گفته شده، انتخاب یک فروشنده‌ی خوب برای خرید قسطی پلی استیشن 5 آسان نیست. 

خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین است که اقدام به فروش قسطی انواع لوازم الکترونیک و دیجیتال، کنسول‌های بازی سرگرمی و لوازم خانگی می‌نماید. اگر قصد خرید قسطی پلی استیشن 5 را دارید، قسطی کلاب بهترین گزینه برای شماست. برای خرید کنسول بازی قسطی و سایر لوازم الکترونیکی از این فروشگاه آنلاین، شما می‌توانید از سه طرح مختلف لیزینگ پارسیان، بایچک و پایا استفاده کرده که هر کدام مزایای ویژه خود را دارند. تحویل سریع و تضمین سلامت کالاها از مزایای ویژه‌ی خرید از قسطی کلاب است. خرید اقساطی کالاهای دیجیتال از این سایت علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها به شما کمک می‌کند که از بین صدها مدل موجود بر روی سایت بهترین و با کیفیت ترین را انتخاب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی ps4

خرید قسطی کنسول بازی ps4
با توجه به تغییر سبک زندگی در دنیای ماشینی و رو به رو رشد امروزی و هم چنین تحولات شگفت انگیزی.....

خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن

خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن
دوربین‌ها جز ابزارهای دوست داشتنی و همیشگی عکاسان می‌باشند و بسیار کاربردی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی دوربین ...