خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشي

تاریخ انتشار:
1403/2/22 21:27:55

خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشي از قسطی کلاب موقعیت خوبی است که این وسیله کاربردی را از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر خرید کنید. برای خرید قسطی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشي


معرفی اسپرسوساز مباشی 

همانگونه که می‌دانید این برند لوازم خانگی، اسپرسوسازهای خوبی ارائه می‌دهد که کیفیت و کارایی خوبی دارند. در بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب، فروش قسطی اسپرسوساز مباشی فراهم شده است. این اسپرسو ساز دارای ظاهر زیبا و فانتزی است که به دلیل رنگ بندی‌های جذاب، می‌توانید آن را با سایر وسایل آشپزخانه خود ست نمایید.

اسپرسو ساز مباشی را می‌توان یک قهوه ساز نیمه صنعتی نیز در نظر گرفت که در کافی شاپ‌ها از آن استفاده می‌شود. افرادی که قصد خرید قسطی اسپرسوساز مباشی را دارند باید بدانند که این دستگاه می‌تواند هم اسپرسو و هم کاپوچینو تهیه نماید. چون این اسپرسو ساز با تکنولوژی روز شرکت ژاپنی مباشی تهیه شده است، قهوه‌ها و کاپوچینوهای آن دارای طعم و مزه عالی می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های این اسپرسوساز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

-قدرت بالای موتور
-دارای پیچ مخصوص برای تنظیم بخار
-نشانگر مخصوص برای نمایش درجه حرارت
-دارای مخزن آب بزرگ
-دارای سیستم قطع کننده خودکار
-دارای نازل تولید بخار
-ارائه قهوه‌های غلیظ
-دارای رنگ بندی‌های مختلف 

روند خرید قسطی اسپرسوساز مباشی

با خرید اقساط اسپرسوساز مباشی، شما می‌توانید قهوه سازی داشته باشید که داخل آن یک بویلر و پمپ آب قوی وجود دارد که روی درجه حرارت نوشیدنی شما تاثیر مستقیم و مثبتی دارند.

آشنایی با انواع اسپرسوساز مباشی و ویژگی‌های آنان

افرادی که قصد خرید قسطی اسپرسوساز مباشی دارند باید بدانند که اسپرسوزهای این برند متفاوت بوده و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برخی از پرطرفدارترین مدل‌ها به قرار زیر می‌باشند:

مدل ECM2016

قدرت : 1350 وات
جنس بدنه: استیل و پلاستیک
رنگ: سفید و قرمز
فشار بخار: 20 بار
مخزن آب: 1.25 لیتر

مدل ECM2031

قدرت : 1100 وات
فشار بخار: 20 بار
مخزن آب: 1.5 لیتر

مدل CEM301

قدرت : 1450 وات
فشار بخار: 19 بار
وزن: 3 کیلوگرم
مخزن آب: 600 میلی لیتر

مدل ECM2032

قدرت : 1360 وات
جنس بدنه: استیل و پلاستیک
نازل: 2 عدد
فشار بخار: 20 بار
مخزن آب: 1.2 لیتر

مدل ECM2023

قدرت : 1350 وات
جنس بدنه: استیل و پلاستیک
وزن: 3.5 کیلو گرم
فشار بخار: 20 بار

مدل ECM2026

قدرت : 1450 وات
جنس بدنه: استیل و پلاستیک
وزن: 4 کیلو گرم
فشار بخار: 20 بار
مخزن آب: 1.25 لیتر

در زمان خرید قسطی اسپرسوساز مباشی، لازم است تا نوع کاربرد خود را مشخص نمایید. هم اکنون نمونه‌های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی از اسپرسوساز داخل بازار وجود دارند که از لحاظ قیمت و ویژگی‌ها با هم متفاوت می‌باشند. توصیه می‌شود تا گزینه‌هایی را خریداری نمایید که نظافت آنها آسان بوده و به جهت حفظ امنیت دارای سیستم قطع خودکار باشند. همچنین توجه نمایید که هر اندازه توان موتور دستگاه بیشتر باشد، نوشیدنی ارائه شده کیفیت بالاتری دارد. 

خرید قسطی اسپرسوساز مباشی از سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از سایت های معتبر در ایران می باشد که می توانید انواع لوازم دیجیتالی، کنسول بازی، وسایل خانه و ... را به صورت قسطی یا خرید نقدی از آن تهیه نمایید. برای استفاده از شرایط اقساط طرح های مختلفی وجود دارند که از 50 تا 150 میلیون تومان به شما اعتبار جهت خرید کالا داده می‌شود. برای مطالعه و آشنایی با این طرح‌ها می‌توانید از وب سایت قسطی کلاب گزینه "خرید اقساطی" را از منوی بالای سایت، باز کرده و شرایط را مطالعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی
ماشین‌ های لباسشویی سامسونگ را می توان جزء با کیفیت ترین و کارآمد ترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار نام برد. برای مشاهده و خرید اقساطی انواع...

کیفیت لوازم خانگی بکو

کیفیت لوازم خانگی بکو
محصولات بکو یکی از برترین برندهای کشور ترکیه می باشد که در ایران محبوبیت خاصی دارد. اگر شما نیز علاقه به خرید محصولات بکو دارید به بخش...