قیمت لوازم برقی پاناسونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/3 07:02:59



جهت مشاهده اطلاعات مربوط به قیمت لوازم برقی پاناسونیک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



قیمت لوازم برقی پاناسونیک


اطلاعاتی درباره فروش محصولات پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم برقی در جهان است که اعتبار و آوازه زیادی دارد. این شرکت ژاپنی در سال 1918 توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس شد و امروزه در میان بزرگترین غول های تولید کننده لوازم و ابزار الکترونیک است. 

سایت اداری اصلی این شرکت در شهر اوساکای ژاپن قرار دارد. در این مطلب می خواهیم به بررسی قسمت لوازم برقی پاناسونیک بپردازیم. همچنین چند محصول را به عنوان محصولات نمونه لوازم برقی پاناسونیک به طور جزئی و دقیق تر بررسی می کنیم. 

در پایان معرفی هر محصول نیز شرایط فروش اقساطی محصول مذکور در مجموعه قسطی کلاب مطرح می شود. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

قیمت لوازم برقی پاناسونیک و چند نمونه از محصولات پاناسونیک

محصولات پاناسونیک شامل گروه های مختلفی است. در این گروه محصولات ما در این مطلب، چند محصول را به عنوان نمونه برای شما بررسی می کنیم.

  • تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320: 

یکی از معروف ترین محصولات و لوازم برقی پاناسونیک، تلفن های بی سیم با کیفیت این شرکت است. شاید شما نیز این جمله را شنیده باشید که ژاپنی ها نه با جنگ، بلکه لا تلفن های پاناسونیک خود روی میز رئیس جمهور آمریکا، این کشور را تحت تاثیر قرار داده اند. 

همین جمله خود نشان دهنده میزان کیفیت و قدرت تلفن های پاناسونیک است. این مدل با دارا بودن تعداد یک گوشی بی سیم، دفترچه تلفن، فرکانس 1.9 هرتز، نمایشگر، منشی تلفنی و اسپیکر از با کیفیت ترین انواع تلفن های بی سیم است.

 شما می توانید این محصول را در اقساط 12 ماهه و بدون پیش پرداخت، با ارزش هر قسط به مبلغ 100 هزار تومان از قسطی کلاب خریداری کنید.

  • فکس حرارتی پاناسونیک مدل KX-FT981: 

این محصول با دارا بودن ویژگی هایی همچون سرعت مودم 9.6 Kbps، شماره گیر خودکار و ظرفیت سینی کاغذ 10 برگیف از بهترین انواع فکس در بازار است. قابلیت ارسال فکس به 20 مقصد، پردازشگر تصاویر به منظور کپی و چاپ هر چه بهتر تصاویر، قابلیت نشان دادن شماره تماس گیرنده، قابلیت ذخیره 100 مخاطب،دارای بلند گوی دیجیتال، درگاه به منظور اتصال هدست، استفاده از کاغذ رول حرارتی از دیگر ویژگی های این مدل است. 

شما می توانید این محصول را در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با اقساط 12 ماهه و بدون پیش پرداخت و مبلغ هر قسط 127 هزارتومان به صورت اقساطی خریداری کنید.

  • آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01: این محصول یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین لوازم برقی پاناسونیک است. این مدل آبمیوه گیر پاناسونیک 4.1 کیلوگرم وزن دارد، تک کاره است، دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است، مخزن آب میوه گیری آن 1.5 لیتر گنجایش دارد و دارای مخزن تفاله نیز هست. توان مصرف برق این مدل 800 وات است و دارای قابلیت نازل متحرک با شعاع گردش 120 درجه است. 

این محصول را شما می توانید در فروشگاه ما به صورت اقساطی با 12 قسط؛ هر کدام به ارزش 139 هزار تومان و بدون پیش پرداخت خریداری کنید.

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 49DX650R سایز 49 اینچ: 

پاناسونیک در سال های اخیر همواره در میان پنج برند برتر تولید تلویزیون های هوشمند قرار داشته است. این مدل از تلویزیون های پاناسونیک با صفحه نمایش 49 اینچی LED از نوع تخت از کیفیت تصویر Ultra HD - 4K برخوردار می باشد.

رابط هوشمند Firefox، پردازنده چهار هسته ای، گیرنده دیجیتال، مرورگر اینترنت و اتصال بی سیم از سایر قابلیت های این تلویزیون است. شما می توانید این محصول را با پیش پرداخت 1 میلیون و 700 هزار تومانی و اقساط دوازده ماهه؛ هر قسط به ارزش 425 هزار تومان خریداری کنید.

در بالای مطلب چند محصول معروف از لوازم برقی پاناسونیک معرفی شد. شما می توانید برای اطلاع از سایر محصولات و شرایط فروش اقساطی لوازم برقی پاناسونیک برای هر محصول، با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

شرایط فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا
یکی از مشکلات کنونی بسیاری از زوج های جوان که می خواهند جهیزیه بخرند بالا بودن قیمت لوازم خانگی است در چنین شرایطی بسیاری از مردم به دنبال...

خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ با چک

خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ با چک
اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ با چک را دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...