یخچال فریزر سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/18 22:25:06

برند سامسونگ در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی پیشرو و موفق است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ هستید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


یخچال فریزر سامسونگ

ویژگی یخچال‌های سامسونگ 

سامسونگ یکی از بزرگترین فروشندگان یخچال فریزر در کشورهای متعدد جهان است. یخچال‌های سامسونگ از نظر نگهداری مواد غذایی گرفته تا ویژگی‌های کاربری مورد پسند افراد است. 

یخچال فریزرهای سامسونگ توانایی فوق‌العاده‌ای در حفظ خواص شیر، پنیر و سبزیجات دارند. دسترسی به داخل یخچال را به بهترین شیوه ممکن می‌سازند و با توجه به نیاز و بودجه افراد، مدل‌های مختلفی دارند. 

یخچال فریزرهای سامسونگ از فناوری تولید پیشرفته و نوآورانه برخوردارند. خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ را در قسطی کلاب انجام دهید. 

طبقه‌بندی 

یخچال‌های سامسونگ در چهار دسته بندی اصلی یخچال فریزرهای ساید یا کناری، یخچال فریزرهای در فرانسوی، یخچال فریزرهای چهار درب فلکس و یخچال فریزرهای چهار درب فرانسوی طبقه بندی می‌شوند. 

هر کدام از این دسته‌ها سبک، عملکرد و ویژگی‌های متفاوتی دارند. با خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ از غذاهای سالم و پرانرژی بهره‌مند شوید! 

مدل ساید بای ساید یا کناری سامسونگ 

این مدل‌ به طور معمول، دارای عرض ۳۶ اینچ می‌باشد. از نظر ظاهری مناسب هستند. با فضای بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر، طراحی شده‌اند تا فضای یخچال شما را منظم‌تر کنند و غذاهایتان را سالم‌تر نگه دارند. 

روی درب سمت فریز آن‌ها محفظه آب سرد و یخ اتوماتیک وجود دارد. طراحی درب قابل دسترس نیز، بر روی بدنه یخچال آن‌ها وجود دارد. استیل آن‌ها ضد زنگ است و رنگ‌های متنوعی دارند. درب‌ها، در دو نسخه سنتی و دوریندور درب ساخته می‌شود. 

مدل یخچال فریزر فرانسوی 

دارای رنگ استیل ضد زنگ و سایر رنگ‌های دیگر می‌باشند. در یک مدل صفحه لمسی دارد. این یخچال‌ها در ۱۰ سال گذشته بسیار محبوب بودند. از نسبت بالای یخچال نسبت به فریزر، برخوردارند. با خرید یخچال فریزر سامسونگ صاحب یکی از بهترین‌ها شوید! 

یخچال فریزرهای چهار درب فرانسوی

یخچال فریزرهای چهاردرب فرانسوی عرض ۳۳ اینچی دارند. فضای آن‌ها به اندازه کافی مناسب است. دارای مدل‌های دارای یخ بر روی درب هستند. استیل ضد زنگ دارند و در سایر رنگ‌ها نیز موجود می‌باشند.

در بعضی از مدل‌ها دارای فن‌آوری دسترسی آسان یا آب خانگی می‌باشند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ بر لبانتان لبخند بیاورید! 

یخچال فریزر چهار دربی فلکس سامسونگ 

بعضی از مدل‌ها دارای محفظه آب و یخ برای بر روی درب می‌باشد. دارای دسترسی آسان خانواده هستند. در استیل ضد زنگ و سایر رنگ‌ها موجود می‌باشد. با خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشید. 

تنوع انتخاب 

در میان چهار سبک انتخاب، گزینه‌های بسیار زیادی مانند مدل‌های دارای درب داخل درب، دسترسی آسان یا هاب خانوادگی یا صفحه لمسی در سبک‌های مختلف وجود دارد. 

فناوری درب داخل درب 

این نوآوری به شما کمک می‌کند که پس از بستن درب باز هم با آن کار کنید، بدون اینکه هوای داخل از بین برود و مجبور شود تا برای جبران حرارت از بیرون هوا را وارد کند.

به علاوه جلوگیری از نوسانات دما در حفظ مواد غذایی داخل یخچال نیز کمک می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر سامسونگ محصولی خلاقانه را به خانه بیاورید! 

قفسه های نمایشی و سیستم‌های خنک‌کننده 

کمک می‌کند تا چیزهایی که اولویت بالاتری دارند را در قسمت‌هایی که دسترسی آسان‌تری دارند، قرار دهید. قسمت داخلی از جنس استیل است. این ویژگی به خنک کننده فلزی معروف است.

فناوری فلکس نیز کمک می‌کند تا در یخچال‌های چهار درب از سیستم دوقلو و کمپرسورهای منحصر به فرد استفاده شود. کمپرسورهای دوتایی و اپراتورهای سه‌گانه تمامی قابلیت‌ها را بالاتر می‌برد. از طرفی سیستم حفظ رطوبت و بو نیز به مزیت‌های این یخچال‌ها می‌افزاید. 

یخچال فریزر سامسونگ 

با تهیه کالاهای مورد نیاز خود از قسطی کلاب تجربه خریدی آسان و بدون نگرانی را داشته باشید. یخچال فریزر سامسونگ خود را قسطی کلاب خریداری نمایید. 

این فروشگاه برتر اینترنتی توانسته است تا رضایت مشتریان را در خصوص خرید اقساطی کالا و لوازم خانگی تا حد زیادی به دست آورد. همین حالا نسبت به خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ

لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ
شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های دیجیتال در دنیا است. این شرکت در سال 1987 توسط بی یونگ چول در کره جنوبی ساخته شد. در قدرت و گستردگی این شرکت ...

خرید تلویزیون پاناسونیک

خرید تلویزیون پاناسونیک
شرکت پاناسونیک در سال های اخیر جز پر فروش ترین برندهای دنیا شده است. برای خرید تلویزیون پاناسونیک به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه ....