قیمت وسایل خانگی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/6 03:43:32



جهت مشاهده شرایط فروش و قیمت وسایل خانگی ال جی به صورت اقساطی به فروشگاه قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.




قیمت وسایل خانگی ال جی


اطلاعاتی درباره لوازم خانگی ال جی

قیمت وسایل خانگی ال جی

محصولات و لوازم خانگی ال جی با بیش از صد ها مدل متنوع در هر گروه از لوازم الکترونیک، بسیار متنوع هستند و نمی توان در یک مقاله تمامی آن ها را بررسی کرد. به همین منظور ما در این مطلب، چند حصول را همراه با قیمت و ویژگی های آن ها به عنوان نمونه بررسی می کنیم.

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 49SJ80000 سایز 49 اینچ: 

این محصول با دارا بودن صفحه نمایش 49 اینچ، LED و تخت و پشتیبانی از کیفیت تصاویر Ultra HD  و  4Kاز بهترین تلویزیون های موجود در بازار فعلی لوازم خانگی ایران است. پردازنده چهار هسته ای، رابط هوشمند WebOS 3.5، گیرنده دیجیتال، وای فای و قابلیت نصب بازی و اپلیکیشن، از دیگر ویژگی ها و مشخصات این محصول است.

 قیمت نقدی این محصول 8 میلیون و 500 هزار تومان است. اما شما می توانید با شرکت در طرح فروش اقساطی قسطی کلاب، این تلویزیون را با پیش پرداخت 2 میلیون و 550 هزار تومانی و اقساط 12 ماهه؛ هر قسط به ارزش 640 هزار تومان خریداری کنید.

  • یخچال و فریزر ال جی مدل BF75:

 یکی دیگر از وسایل خانگی ال جی که با استقبال خوبی مواجه است، این مدل یخچال است. این یخچال با دارا بودن رده مصرف انرژی ++A یکی از کم مصرف ترین یخچال ها است. یخچال و فریزر در قسمت بالایی و پایینی، ظرفیت کل 393 لیتری و یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) از دیگر مشخصات این محصول است.

 قیمت نقدی این یخچال، 8 میلیون و 205 هزار تومان است اما شما می توانید با شرکت در طرح فروش اقساطی وسایل خانگی ال جی، این محصول را با پیش پرداخت 2 میلیون و 460 هزار تومان و اقساط 12 ماهه؛ هر قسط به ارزش 618 هزار تومان از فروشگاه قسطی کلاب خریداری کنید.

  • ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-B124SW ظرفیت 12 کیلوگرم: 

به جرات می توان گفت که در میان وسایل خانگی ال جی، یخچال های این برند جزو برترین و با کیفیت ترین محصولات هستند. این مدل لباسشویی از نوع درب جلو و با سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه است. 

14 برنامه شستشو به صورت پیش فرض، 18 برنامه شستشو به صورت انتخابی، رده مصرف انرژی A+++، برنامه NFC برای دانلود برنامه های شستشو، نمایشگر تمام لمسی، سنسور اندازه گیری وزن لباس، سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Check)، شسشوی سریع در 30 دقیقه، قفل کودک، قابلیت ضد آلرژی و شستشو با بخار از دیگر ویژگی ها و امکانات این مدل لباسشویی است. 

قیمت نقدی این محصول 8 میلیون و 500 هزار تومان است ولی شما می توانید با پیش پرداخت 2 میلیون و 550 هزار تومان و پرداخت ماهیانه 640 هزار تومان به مدت 12 ماه می توانید این محصول را خریداری کنید.  

شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت کامل محصولات سامسونگ با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین ظرفشویی دوو

خرید ماشین ظرفشویی دوو
شرکت دوو الکترونیک یکی از محبوب ترین برندها در دنیا می باشد که در ایران نمایندگی های فراوانی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی دوو ...

خرید مایکروویو سامسونگ اقساطی

 خرید مایکروویو سامسونگ اقساطی
بدون تردید، یکی از برندهای محبوب و پر استفاده در زمینه لوازم خانگی، به ویژه مایکروویو، برند سامسونگ به شمار می رود. به همین جهت، خرید....