خرید اقساطی PS5 ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/9 16:31:25

بهترین کنسول بازی تاکنون در انحصار نام پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی PS5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی PS5 ویژه کارمندان


کنسول جادویی PS5

اگر شما هم به بازی‌های ویدیویی علاقه مند باشید، حتما تا به حال نام PS5 را شنیده‌اید. کنسول بازی PS5 از زمان عرضه خود در سال 2020 تا به حال محبوبیت بسیاری در میان علاقه مندان به بازی‌های ویدیویی پیدا کرده است. دلیل این محبوبیت نیز ویژگی‌های جدید این کنسول بازی قدرتمند می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های فنی PS5 و تفاوت‌های آن با نسل قبلی خود یعنی PS4 بپردازیم. پس اگر شما هم به بازی‌های ویدیویی علاقه مند می‌باشید و قصد خرید قسطی PS5 را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ظاهری PS5 

از نظر ظاهری، PS5 در مقایسه با سایر کنسول‌های بازی موجود در بازار، دارای ابعاد بزرگتر و وزن سنگین تری می‌باشد. این کنسول بازی جذاب دارای 8 سانتی متر عرض، 38.8 سانتی متر طول و 26 سانتی متر عمق است. وزن حدودی دستگاه نیز، 4.5 کیلوگرم می‌باشد. طراحی PS5 به گونه‌ای است که ابعاد بزرگش بر زیبایی ظاهری آن تاثیر منفی نداشته است. به عبارت دیگر، با این که PS5 نسبت به کنسول‌های دیگر دارای ابعاد بزرگتری است، اما طراحی منحنی شکل آن باعث شده است تا این ابعاد بزرگ زیبا به نظر برسند. با خرید اقساطی PS5 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

قدرت پردازشی بسیار بالای PS5

از نظر قدرت پردازشی، PS5 را می‌توان بهترین کنسول موجود در بازار دانست. چرا که PS5 دارای بالاترین قدرت پردازشی در میان تمامی کنسول‌های بازی که تا به امروز ساخته شده‌اند می‌باشد. قدرت پردازشی این کنسول، در مقایسه با PS4 نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته است. به طوری که قدرت پردازشی PS5 تقریبا 5 برابر نسل قبلی خود است. این قدرت پردازشی بالاتر سبب می‌شود تا بازی‌ها با کیفیت و سرعت بیشتری اجرا شوند. لازم به ذکر است که قدرت پردازشی PS5 10.28 ترافلاپس می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر ویژگی های سخت افزاری PS5

کنسول بازی PS5 دارای 16 گیگابایت رم و 825 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی می‌باشد. لازم به ذکر است که فضای ذخیره سازی داخلی این کنسول از نوع حافظه SSD سفارشی سازی شده است. برای پردازنده مرکزی PS5 از یک پردازنده zen2 هشت هسته‌ای با فرکانس متغیر 3.5 گیگاهرتز استفاده شده است. در بخش جلوی این کنسول محبوب یک پورت USB-A و یک پورت USB-C تعبیه شده است. همچنین دو پورت USB-A، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت اترنت و یک پورت برای اتصال کابل برق نیز در قسمت پشت دستگاه قرار داد شده است.

یکی از مشکلاتی که معمولا گیمرها همیشه از آن شکایت دارند، داغ شدن کنسول بازی است. در کنسول PS5 به دليل وجود فن‌های قدرتمند، کنسول داغ نمی‌کند و هموراه عملکرد مطلوبی دارد. کارت گرافیک به کار رفته شده در این کنسول، یک کارت گرافیک RDNA 2 می‌باشد که قابلیت ارائه تصاویر 4k با 120 فریم و تصاویر 8K با 60 فریم را دارد. البته لازم به ذکر است که برای بهره مندی از کیفیت تصویر بالا باید در کنار این کنسول بازی از تلویزیون و یا نمایشگرهای باکیفیت نیز استفاده نمایید. برای خرید اقساطی PS5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بازی‌های موجود برای این کنسول

اکثر بازی‌هایی که بر روی کنسول PS4 قابل اجرا بوده‌اند بر روی کنسول PS5 نیز قابل اجرا می‌باشند. این موضوع می‌تواند به کسانی که بر روی کنسول‌های قدیمی سونی بازی می‌کرده‌اند اجازه دهد تا بازی‌های قدیمی خود را به دستگاه جدید منتقل نمایند. علاوه بر این موضوع، شرکت سونی لیستی از بازی‌های جدیدی که بر روی دستگاه PS5 قابل اجرا می‌باشند را نیز منتشر نموده است. 

بازی‌های PS5

برای خرید قسطی PS5 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب برترین مرجع برای خرید نقدی و قسطی انواع کالاها از جمله ابزارهای بازی و سرگرمی می‌باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط فروش قسطی کنسول بازی و خرید اقساطی PS5 همین امروز به وب سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps4 pro چکی

خرید قسطی ps4 pro چکی
کنسول جذاب سونی با اینکه چند سالی از تولید آن می‌گذرد، همچنان در صدر فروش است. برای خرید قسطی ps4 pro به صورت چکی...

فروش اقساطی کنسول های بازی

فروش اقساطی کنسول های بازی
جهت خرید انواع کنسول های بازی و سرگرمی قسطی کلاب می تواند فروشگاه اینترنتی خوبی باشد، برای.......