خرید اقساطی چای ساز تولیپس

تاریخ انتشار:
1403/1/31 00:27:40

اگر تمایل به خرید اقساطی چای ساز تولیپس با قیمتی باورنکردنی دارید، به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی چای ساز تولیپس

چای ساز تولیپس

از دیرباز، چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در بین ما ایرانیان بوده و کتری و قوری جز لوازم ضروری آشپزخانه محسوب می‌شدند. اخیرا، با تولید چای سازهای مختلف، آماده سازی این نوشیدنی زمان کمتری برده و لذت نوشیدن یک چای گرم را برای ما دوچندان می‌کند.

شرکت تولیپس نیز یکی از ده‌ها شرکتی است که با تولید چای سازهای خود، راه خود را به آشپزخانه‌های ایرانیان باز کرده است. شرکت تولیپس، مدل‌های مختلفی از چای ساز را روانه بازار لوازم خانگی کرده است. این مدل‌ها، با کارکرد عالی و ظاهر متفاوت تولید می‌شوند. در برخی مدل‌ها، قوری روی کتری قرار گرفته و در مدل‌های دیگر، کتری و قوری در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

با خرید اقساطی چای ساز تولیپس می‌توانید از طراحی‌های متفاوتی که در چینش کتری و قوری، برای فضاهای مختلف در نظر گرفته شده، استفاده کنید. مشتریان می‌توانند با توجه به فضای در دسترس، یکی از مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنند. 

می‌توانید با مراجعه به بخش لوازم خانگی سایت ما، نسبت به  خرید قسطی چای ساز تولیپس اقدام نمایید. بدنه تمام استیل کتری این چای ساز، شما را از خریدی با کیفیت مطمئن می‌کند.

دکوراسیونی زیبا با خرید چای ساز تولیپس

ظاهر زیبای این چای ساز، باعث جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شما می‌‎شود. همچنین، با خرید اقساطی چای ساز تولیپس از توان مصرفی 2000 واتی این چای ساز بهره مند شده و از کیفیت ساخت آن مطمئن باشید. کتری این چای ساز از جنس استیل ضدزنگ بوده و قوری نیز از شیشه مرغوب ساخته شده است. همچنین، ظرفیت کتری و قوری در مدل‌های مختلف این برند، متفاوت است.

با خرید قسطی چای ساز تولیپس می‌توانید پس از گذشت مدتی از آماده سازی چای نیز، همچنان این نوشیدنی را گرم بنوشید؛ زیرا این چای ساز مجهز به یک کفی گرم نگهدار است و چای را تا مدت‌ها گرم نگه می‌دارد. علاوه بر این، وجود صافی تفاله گیر در قوری چای ساز تولیپس، از دیگر مزایای این چای ساز محسوب می‌شود. این تفاله گیر از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد.

از دیگر مشخصات چای ساز تولیپس باید به پنل لمسی آن اشاره کرد که امکان راه اندازی و خاموش کردن این چای ساز از طریق همین پنل میسر می‌شود. طول سیم در این چای ساز یک متر بوده و محلی مخصوص برای نگهداری این کابل وجود دارد. بعلاوه، کتری و قوری این چای ساز دارای قابلیت چرخش 360 درجه بوده و دسترسی را برای کاربر دشوار نمی‌کند. برای خرید اقساطی چای ساز تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین، در شرایطی که گرمای زیادی ایجاد شود، ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود. در این شرایط، سیستم قطع کن خودکار چای ساز تولیپس، با قطع کردن جریان برق، مانع از ایجاد گرمای بیش از حد می‌شود. علاوه بر این نوع سیستم، چای ساز تولیپس به سیستم قطع کن خودکار اتمام آب نیز مجهز می‌باشد. به عبارت دیگر، اگر مقدار آب موجود در کتری از مقدار مشخصی کمتر باشد، سیستم قطع شده تا به کتری آسیب وارد نشود. 

فروش قسطی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب

اگر شرایط خرید نقدی چای ساز را ندارید، با خرید قسطی چای ساز تولیپس از سایت قسطی کلاب، می توانید صاحب یک چای ساز باکیفیت و قیمت مناسب شوید. این چای ساز با مجهز بودن به سیستم قطع کن خودکار، مانع از آسیب دستگاه در گرمای زیاد می‌شود. برای اطلاع از شرایط فروش قسطی لوازم خانگی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شما می‌توانید از مدل‌های مختلف چای ساز تولیپس دیدن فرمایید و با انتخاب مدل مورد نظر خود، خریدی مطمئن با بهترین شرایط اقساطی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیپد پرو 2021

خرید اقساطی آیپد پرو 2021
آیپد پرو 2021 جدیترین تبلت برند اپل می‌باشد. برای خرید اقساطی آیپد پرو 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی s22 اولترا

خرید اقساطی گوشی s22 اولترا
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام s22 ultra روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...