خرید اقساطیps5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/16 18:20:15

برای خرید اقساطیps5 دیجیتال با قیمتی عالی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطیps5 دیجیتال


ps5 دیجیتال 

هنگامی که قصد خرید قسطیps5 دیجیتال دارید پرسشی که در ذهن شما شکل می‌گیرد، احتمالا این است که نسخه ps5 دیسک بهتر است یا دیجیتال؟ دو سال پیش شرکت سونی دو نسخه از پلی استیشن را در 11 ژوئن در بازار ارائه کرد. نسخه دیجیتال ps5 با نسخه دیسک تفاوت‌هایی دارد، اما این تفاوت‌ها آنچنان زیاد نیست. ادامه این مقاله اطلاعاتی درباره عوامل موثر روی قیمت کنسول بازی 5 دیجیتال و تفاوت‌های آن با سایر کنسول‌های بازی را برای شما بیان می‌کند. 

حافظه

ps5 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است که با سرعت 3.5 گیگاهرتز در هر هسته کار می‌کند و 16 گیگابایت رم دارد. این دستگاه از نظر فضای ذخیره سازی دارای حافظه SSD سفارشی 825 گیگابایتی است. با داشتن این حافظه دستگاه می‌تواند هنگام بازی، داده‌ها را با سرعت 5.5 گیگابایت بر ثانیه بخواند. تمام این ویژگی‌ها در پی اس فایو دیسک هم وجود دارد و از این لحاظ این دو با هم تفاوتی ندارند.

طرح و مشخصات ظاهری ps5 دیجیتال

قبل از خرید خرید قسطیps5 دیجیتال باید بدانید که ظاهر این دستگاه با ورژن قبلی خود زیاد تفاوت ندارد و فقط از لحاظ ابعاد کمی بزرگتر است. برای کنسول بازی 5 شرکت سونی فقط رنگ سفید را به بازار عرضه کرده است. کنسول بازی 5 دارای سبک نوک بال است و بدنه سفیدی دارد. در کنسول بازی 5 دیسک به دلیل وجود دیسک درایو کمی بدنه ضخیم است. این بزرگی در قسمت پایه کنسول بیشتر به چشم می‌خورد.

نسخه کنسول بازی 5 دیجیتال بر خلاف نسخه کنسول بازی 5 دیسک شیک تر و متقارن تر است. پوسته سفید که منحنی هسته سیاه را پوشانده است، طراحی کنسول را مدرن کرده است. به طور کلی نسخه دیجیتال از نظر بصری بسیار جذاب تر از نسخه دیسک است. تغییراتی در کنترلر کنسول بازی 5 دیجیتال دیده می‌شود، اما چیدمان دکمه‌ها مشابه ورژن قبلی است. شرکت سونی برای راحتی کاربران ارگونومی این دستگاه را طوری تغییر داده است که خریدار هنگام بازی و استفاده طولانی مدت خسته نشود. با خرید اقساطیps5 دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صدا

شرکت سونی در کنار کنسول بازی 5 لوازم جانبی زیادی به بازار عرضه کرد. شرکت سونی در کنار کنسول بازی 5 هدست 3D PLUS را به کاربران توصیه می‌کند. از آنجایی که این دستگاه دارای موتور Tempest است شما می‌توانید با این کنسول نسل جدید صداهای فراگیر را تجربه کنید. اگر از هدست هنگام بازی استفاده کنید، لذت بازی برای شما دو چندان می‌شود. برای خرید اقساطیps5 دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اتصالات

کنسول بازی 5 دیجیتال دیسک ندارد. این بدان معنی است که شما هر بازی که بخواهید نصب کنید نیاز به اینترنت دارید و باید از فروشگاه پلی استیشن بازی را تهیه کنید. شما نمی‌توانید از هیچ دیسک یا کپی رسانه‌ای در نسخه ps5 دیجیتال استفاده کنید.

قیمت ps5 دیجیتال

اگر برای شما ظاهر دستگاه بسیار اهمیت دارد و از شلوغی جعبه‌های بازی خسته شده‌اید کنسول بازی 5 دیجیتال بهترین گزینه برای شما است. نسخه دیجیتال کنسول بازی 5 تقریبا 100 دلار از نسخه دیسک کمتر است و باعث صرفه جویی در پول شما می‌شود. برای خرید اقساطیps5 دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطیps5 دیجیتال در فروشگاه قسطی کلاب

اگر قصد خرید نقدی پلی استیشن 5 دیجیتال دارید باید بدانید که قیمت این دستگاه در بازار ایران از 22 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 31 میلیون تومان می‌رسد. اگر پول خرید کنسول بازی 5 را ندارید اما می‌خواهید که آن را داشته باشید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شما می‌توانید در قسمت بازی و سرگرمی از نحوه خرید اقساطی پلی استیشن 5 آشنا شوید و قیمت کنسول بازی 5 را مشاهده کنید. شما در این سایت علاوه بر لوازم دیجیتال و سرگرمی، لوازم خانگی، لوازم اداری و حتی لوازم آرایشی را تهیه کنید. برای آگاهی از شرایط فروش قسطی این لوازم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps5 با درایو

فروش اقساطی ps5 با درایو
جدیدترین کنسول بازی سونی با نام پلی استیشن 5 روانه بازار شده است. اگر قصد خرید اقساطی ps5 با درایو را دارید به بخش کنسول بازی در دسته...

خرید قسطی ps4 pro ویژه کارمندان

خرید قسطی ps4 pro ویژه کارمندان
پرفروش‌ترین کنسول بازی سونی مدل پلی استیشن 4 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 pro به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...