مرکز خرید اینترنتی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 16:33:10

در این مقاله می خواهیم بهترین مرکز خرید اینترنتی در ایران را به شما معرفی کنیم. وبسایت قسطی کلاب معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که شما می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.


مرکز خرید اینترنتی

تاریخچه خرید 

شاید نزدیک به 100 سال است که خرید به این شکلی که امروزه وجود دارد، درآمده است. در زمان های گذشته چون کاغذی به اسم پول وجود نداشت، مردم برای رفع نیاز های خود و به اصطلاح خرید کردن مجبور بودند، مبادله کالا به کالا انجام دهند و این امر به صورتی انجام می شد که یک فردی که کشاورز بود، محصول خود را با فردی که نساج بود تعویض می کرد. 

بعد از اختراع پول خرید شکل دیگری به خود گرفت و در مقابل پرداخت پول یک کالا گرفته می شد. با پیشرفت تکنولوژی بانک ها تاسیس شدند و خدماتی مثل چک و کارت های عابر بانک بوجود آمدند و روز به روز خرید کردن آسان تر و هیجان انگیز تر شد. با تازگی حتی ارز دیجیتالی به اسم بیتکوین نیز روانه بازار شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. 

سبک یک خرید مدرن 

امروزه به علت شاغل بودن اکثر افراد جامعه عم از زن و مرد، دیگر فرصت کافی برای خرید وجود ندارد، بخصوص با گسترش فروشگاه ها در سرتاسر کشور و تنوع بسیار زیاد کالاها، بسیار سخت است که بتوانید تک به تک به فروشگاه ها مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

شاید شما در تهران باشید و قصد خرید از یک فروشگاه در اصفهان را داشته باشید، به طور قطع آسان نیست که فقط برای یک خرید ساده این همه مسافت را طی کنید و برگردید. با پیشرفت تکنولوزی و فراگیر شدن اینترنت، فروشندگان شروع به فروش اینترنتی کردند که هر فردی بتواند خرید خودش را بدون محدودیت مکانی انجام دهد و از خرید خود لدت ببرد. 

مزایای خرید اینترنتی 

یکی از مزیت های خرید از فروشگاه های اینترنتی نداشتن محدودیت در زمان است. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید وارد مرکز خرید اینترنتی شوید و خرید خود را ثبت کنید در حالی که در منزل هستید از یک فروشگاه در شهر دیگر  خرید می کنید و درب منزل تحویل می گیرید. از مزایای دیگر خرید آنلاین می توان به امکان مقایسه و تحلیل محصولات با هم نام برد به صورتی که شما به راحتی می توانید کالای مد نظر خود را تحلیل کنید و نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر خودتان را مشاهده کنید. 

معایب خرید اینترنتی 

از معایب خرید از فروشگاه های آنلاین نامعتبر می توان به کلاهبرداری اینترنتی و خرید جنس نا مرغوب نام برد. در هنگام خرید آنلاین بسیار باید دقت عمل داشته باشید،  مرکز خرید اینترنتی را انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد و از معتبر بورن آن مطمئن شوید. همیشه سعی کنید یک کارت بانکی مخصوص خرید اینترنتی داشته باشید و فقط در هنگام خرید آنلاین، شارژ پولی کارت خود را انجام دهید. اگر این موارد ساده را رعایت کنید، هیچگاه فریب کلاهبرداری اینترنتی را نخواهید خورد و همیشه یک خرید آنلاین موفق خواهید داشت. 

معرفی بهترین مرکز خرید اینترنتی در ایران 

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین مرکز خرید اینترنتی در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما می توانید با شرایط خاص و استثنایی یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید. وبسایت قسطی کلاب یک مرکز خرید اینترنتی قسطی است که شما به صورت اقساطی و نقدی می توانید کالای مد نظر خود را خریداری کنید و در هر کجای ایران که هستید، خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید. شرایط خرید اقساطی از وبسایت قسطی کلاب به صورت زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی 11t pro

خرید قسطی گوشی 11t pro
اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه با امکانات عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گلکسی واچ5

خرید اقساطی گلکسی واچ5
اگر به دنبال یک ساعت هوشمند منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گلکسی واچ5 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...