خرید قسطی آیفون Se2

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:18:12

شرکت اپل در سال 2020 آیفون 9 را رونمایی می کند و طرفداران خود را شگفت زده کرده است. وبسایت قسطی کلاب این شادباش را به مشتری های خود می دهد که به محض روانه شدن آیفون 9 به بازار، طرح خرید قسطی آیفون Se2 را شروع می کند. شما در بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب می توانید این محصول را خریداری کنید. 


خرید قسطی آیفون Se2


شرکت موفق اپل 

زمانی که استیو جابز در سال 2007 شرکت اپل را راه اندازی کرد جز رویاهایش بود که گوشی های آیفون در سرتاسر دنیا پخش شود و بتواند فروش میلیاردی داشته باشد. شرکت اپل بسیار مستقل می باشد. استقلال شرکت اپل به اندازه ای می باشد که حتی برای کاربران خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده است به نام App store  که فقط گوشی های اپل از این طریق می توانند نرم افزار های مد نظر خود را خریداری کنند. 

نکته قابل توجه دیگر در محصولات اپل، سیستم عامل منحصر به فرد است که از اندروید خود را مجزا کرده است و به طور کامل مستقل است. قیمت محصولات اپل همیشه بالاتر از تلفن های همراه موجود در بازار می باشد و این موضوع به دلیل مواد مرغوبی است که در تلفن های همراه اپل استفاده شده است و همچنین به دلیل، کارایی و طراحی فوق العاده محصولات اپل که بسیار شیک و چشم نواز می باشد. 

چه اتفاقی برای آیفون 9 افتاده است؟ 

بعد از رونمایی از آیفون 8 همه مشتری های وفادار شرکت اپل منتظر رونمایی از آیفون 9 بودند که شرکت اپل از آیفون 10 رونمایی کرد. بسیاری از منتقدین این رفتار شرکت اپل را بر پایه بازاریابی و جذب بیشتر مشتری نسبت به آیفون 9 دانستند و تعداد دیگری از منتقدین این رفتار شرکت اپل را به علت رقابت با شرکت سامسونگ می دانستند. در جدیدترین اخباری که از شرکت اپل به دست ما رسیده است، قرار شده در سال 2020 از آیفون 9 رونمایی شود و روانه بازار کند. 

ویژگی های آیفون Se2 

طراحی ظاهری آیفون 9 بسیار شبیه به آیفون 8 است. صحفه نمایشگر 4.7 دارد و از زیبایی و طراحی منحصر به فردی برخوردار است. یکی از ویژگی های جالب در ساخت آیفون 9 کار گذاشتن تراشه A13  است که بسیار قدرتمند بوده و  در گوشی های آیفون 11 نیز از آنها استفاده شده است. حافظه داخلی موجود در آیفون 9 نزدیک به آیفون 11 است که 3 گیگا بایت اعلام شده است. تعداد دوربین های پشت آیفون 9 یک عدد است و قرار شده که از لحاظ اندازه آیفون 9 پلاس بزرگ تر می باشد. 

خرید قسطی آیفون Se2

وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و شما بدون نگرانی، می توانید خرید آنلاین خود را انجام دهید. وبسایت قسطی کلاب بعد از مطلع شدن از تصمیم شرکت اپل برای رو نمایی از آیفون 9، طرح جدیدی را برای مشتری های خود ارائه داده است. طرح خرید قسطی آیفون Se2 به محض وارد شدن به بازار در قسطی کلاب برگزار می شود.

 شما می توانید بعد از رونمایی از آیفون 9 بلافاصله در طرح خرید قسطی آیفون Se2 شرکت کنید و خرید خود را انجام دهید. وبسایت قسطی کلاب برای همه مردم در سرتاسر کشور، خرید اقساطی و نقدی را امکان پذیر کرده است و شما در هر نقطه ای که از ایران هستید، می توانید از طرح خرید قسطی آیفون Se2 بهرمند شوید. شرایط خرید اقساطی در قسطی کلاب به شرح زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند اکتیو سامسونگ

ساعت هوشمند اکتیو سامسونگ
داشتن ساعت هوشمند با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای استایل شما می‌تواند بسیار عالی باشد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند اکتیو ...

خرید قسطی گوشی poco f5 سفته ای

خرید قسطی گوشی poco f5 سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco f5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...