لوازم برقی سیلور

تاریخ انتشار:
1403/2/16 17:24:14

بی شک زیباترین و مدرن ترین رنگ برای وسایل برقی آشپزخانه، لوازم برقی سیلور است که مانند نگین در خانه شما می درخشد. برای خرید ویژه لوازم برقی سیلور به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


لوازم برقی سیلور


سیلور یا سفید مسئله این است؟ 

خرید لوازم آشپزخانه یکی از سخت ترین خرید ها می باشد که به خصوص خانم هایی که درگیر خرید جهزیه هستند، با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند. بعد از انتخاب برند و مدل لوازم آشپزخانه، نوبت به رنگ می رسد. برای انتخاب رنگ از همه مهم تر سلیقه شما می باشد، زیرا رنگ لوازم برقی به طور کامل سلیقه ای است. اما اگر کاربرد رنگ هم برایتان مهم است، به توضیح مختصری از رنگ ها می پردازیم. 

لوازم برقی سفید 

اگر شما جز اون دسته از افرادی هستید که عاشق رنگ سفید هستید، بهتر است از مزایا و معایب رنگ سفید اطلاعاتی در دست داشته باشید. اولین مزیت رنگ سفید که می توان به آن اشاره کرد، فراوانی این رنگ است. شما از هر برندی و هر وسیله ای که مد نظر دارید می توانید رنگ سفید آن محصول را در بازار به راحتی پیدا کنید. رنگ سفید بسیار پر طرفدار است و اگر آشپزخانه ای با کابیت های تیره دارید می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 یکی دیگر از مزیت های رنگ سفید بزرگ نشان دادن فضای آشپزخانه است. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، با انتخاب رنگ سفید برای لوازم برقی خود آشپزخانه ای دلباز تر و بزرگ تر خواهید داشت. اگر بخواهیم از معایب رنگ سفید توضیحی ارائه دهیم، می توان به زود کثیف شدم این محصولات اشاره کرد، علاوه بر این رنگ سفید یک رنگ تکراری است که همیشه در همه خانه ها بوده است و تنوع خاصی به خانه شما نمی دهد.

 از دیگر معایب مهم رنگ سفید لوازم برقی می توان به زرد شدن آن ها اشاره کرد، اگر لوازم برقی که تهیه می کنید مرغوب نباشد، به مرور زمان به رنگ زرد در می آید و جلوه بسیار بدی پیدا می کند. 

لوازم برقی سیلور 

اگر شما جز افرادی هستید که علاقه زیادی به لوازم برقی سیلور دارید، بهتر است بدانید که امروزه رنگ مردن همه برند ها سیلور می باشد. از مهم ترین مزیت های لوازم برقی سیلور، مدرن بودن است. همه برندهای معتبر دنیا به تازگی همگی رنگ سیلور را انتخاب کرده اند و طراحی های خود را بر پایه رنگ سیلور قرار داده اند. 

از مزیت های دیگر  لوازم برقی سیلور، می توان به چرک تاب نبودن این محصولات نام برد، زیرا خیلی کم کثیفی را نشان می دهند و زیاد نیاز به تمیز کردن ندارند. معایب خاصی را نمی توان به لوازم برقی سیلور نسبت داد، شاید بتوان به قیمت بالای این محصولات اشاره کرد و اگر آشپزخانه کوچکی دارید، باعث می شود که آشپزخانه دلگیری داشته باشید. 

پیشنهاد ویژه 

اگر با خواندن این مقاله تصمیم خود را گرفته اید که چه رنگی را برای لوازم برقی خانه خود انتخاب کنید. یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شما می توانید از وبسایت قسطی کلاب تمامی لوازم آشپزخانه مد نظر خود را به صورت اقساطی یا نقدی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. وبسایت قسطی کلاب در یکی از طرح های ویژه خود، فروش اقساطی و نقدی تمامی لوازم خانگی را مهیا کرده است. فرقی ندارد که در کدام شهری از ایران هستید، کافیست وارد وبسایت قسطی کلاب شوید و کالای مد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از تکمیل فرآیند خرید، کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب به شرح زیر است:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه
با وجود لوازم آشپزخانه، درست کردن مقدمات آشپزی و انجام فرآیند پخت و پز به راحتی و با سرعت بالا صورت می گیرد. در هنگام انتخاب لوازم آشپزخانه...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی

خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی
ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسایل برقی در آشپزخانه می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...