خرید اقساطی گوشی a52

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:22:02

جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ با نام A52 روانه بازار شده است و با رنگبندی پاستیلی که دارد توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی گوشی a52 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a52


معرفی گوشی سامسونگ گلکسی a52

گوشی‌های سامسونگ در کنار آیفون از محبوب‌ترین برندهای گوشی در سراسر جهان به شمار می‌روند. البته در سال‌های اخیر برندهای چینی همچون Huawei و Xiaomi توانسته‌اند بخشی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند. گوشی سامسونگ گلکسی a52 که به تازگی معرفی و عرضه شده است می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های اندروید در سال 2021 باشد. 

با این حال، قیمت این گوشی مناسب است و خرید نقدی یا اقساطی گوشی a52 در ایران میسر است. گوشی سامسونگ Galaxy A52 در اوایل سال 1400 برای اولین بار معرفی و عرضه شد و همزمان در ایران نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفت. در ادامه به بررسی کامل مشخصات این محصول جدید سامسونگ و خرید اقساطی گوشی a52 می‌پردازیم. 

مشخصات کامل گوشی سامسونگ Galaxy A52

گوشی گلکسی a52 در ابعاد 15.99 سانتی متر در 7.51 سانتی متر تولید شده، همچنین ضخامت آن نیز 8.4 میلی متر و وزن این گوشی نیز 189 گرم است. این گوشی تا یک متر و به مدت حدود نیم ساعت در برابر آب مقاوم می‌باشد و مقاوم به گرد و خاک است.

اندازه صفحه نمایش Super AmoLED آن 6.5 اینچ است و رزولوشن نمایشگر آن 2400 در 1080 پیکسل می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a52 با شرایط عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این گوشی در دو نوع تک سیم کارته و دو سیم کارته موجود است و از سیم کارت سایز نانو پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این گوشی، اندروید 11 نسخه One UI 3.1 است. 

پردازنده مرکزی آن 8 هسته‌ای و تراشه آن نیز Qualcomm SM7125 و Snapdragon 720G 8 نانومتری است. پردازنده گرافیکی گوشی گلکسی A52 نیز Adreno 618 است. درگاه حافظه این گوشی microSDXC بوده و حافظه داخلی آن در انواع 128 و 256 گیگابایت با رم 4، 6 و 8 گیگابایت موجود است. برای خرید اقساطی گوشی a52 با قیمتی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی سامسونگ Galaxy a52 در رنگ های مختلف 

دوربین اصلی این گوشی دارای 3 لنز 64 و 12 و 5 مگاپیکسلی است که لنز 64 مگاپیکسلی دارای لرزش گیر و فوکوس خودکار می‌باشد. دوربین این گوشی دارای Flash LED، HDR و پانوراما است.

فیلم برداری دوربین اصلی نیز دارای لرزشگیر است. دوربین سلفی گوشی Galaxy A52 32 مگاپیکسلی می‌باشد. اسپیکر این گوشی سامسونگ استریو و دارای جک 3.5 میلی متری است. از خصوصیات دیگر این گوشی مربوط به باتری آن است که 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و قابل تعویض نیست. باتری آن در 30 دقیقه حدود 50% شارژ می‌شود. با خرید قسطی گوشی a52 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شبکه‌های این گوشی نیز LTE، HSPA و GSM هستند. همچنین دارای بلوتوث و NFC است. این گوشی در مدل هایی با پشتیبانی 4G و 5G موجود است. از قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت، قطب نما و شتاب سنج اشاره کرد، همچنین دارای دستیار صوتی است. 

خرید اقساطی گوشی a52

در پایان نیز لازم به ذکر است که این مدل از گوشی سامسونگ گلکسی در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش و آبی عرضه شده است. سیستم صوتی مدل a52 از مهمترین مزایای این گوشی می‌باشد و در کل با توجه به عملکرد بسیار خوب خود، در این مدت کم توانسته نظر کاربران را جلب کند. 

خوب است بدانید که مدل مشابه این گوشی یعنی سامسونگ گلکسی a51 پرفروش‌ترین گوشی در دنیا در سال 2020 بوده است و مدل a52 نیز پتانسیل فروشی مشابه را در سال 2021 دارد. برای خرید قسطی گوشی a52 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی موبایل در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب علاوه بر فروش نقدی انواع کالای دیجیتال، امکان خرید اقساطی موبایل و خرید قسطی گوشی سامسونگ را نیز فراهم آورده است. همچنین شما می‌توانید نسبت به خرید اقساطی گوشی a52 در انواع مدل‌های ذکر شده و در همه رنگ‌‎ها اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی و فوق‌العاده را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی Poco m3 pro

خرید قسطی Poco m3 pro
برند پوکو یکی از زیرشاخه‌های برند شیائومی است. برای خرید قسطی Poco m3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی لپ تاپ لنوو چکی

خرید قسطی لپ تاپ لنوو چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی لپ تاپ لنوو چکی با شرایطی عالی به بخش لپ تاپ لنوو در دسته بندی کالای دیجیتال ...