فروش قسطی دوربین نیکون

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:10:20

دوربین نیکون یکی از بهترین دوربین‌های دیجیتالی دنیا است که دارای طرفداران بسیاری می‌باشد. برای خرید اقساطی دوربین نیکون به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی دوربین نیکون


دوربین دیجیتال نیکون مدل D7500

دوربین نیکون دارای یک صفحه نمایش 3.2 اینچی است که به صورت لمسی عمل می‌کند. همچنین، دارای طراحی چرخشی می‌باشد و قادر خواهید بود تا در زوایای مختلف عكاسی نمایید.

به علاوه از یک منظره یاب نوری به نام پنتاپریسم استفاده می‌كند كه یک پوشش صد در صدی دارد و از بزرگنمایی 0.94 برابری بهره می‌برد. این بزرگنمایی برای شرایط متفاوت نوری مناسب است.

بدنه نیز از جنس فیبر كربن مونوكوگ كه سبک و با دوام می‌باشد، ساخته شده است. یک گریپ بادوام نیز وجود دارد كه به آسانی در دست قرار می‌گیرد. 

همچنین، لنزهای زوم و تله فوتو به انجام عكاسی مناسب كمک می‌كنند. قابلیت خرید اقساطی دوربین نیکون در قسطی كلاب فراهم شده است.

بدنه این دوربین در مقابل شرایط متفاوت آب و هوایی به خوبی عمل می‌كند و كیفیت بالا و مقاومی دارد. از نظر شاتر نیز برای استفاده دراز مدت از 150000 شات استفاده شده است. 

از دیگر مزایای این دوربین وجود یک فلاش پاپ آپ بی‌نظیر می‌باشد. این فلاش برای محیط‌های كم نور بسیار مناسب است. به علاوه كفشک موجود در دوربین نیز با استفاده از قابلیت تنظیم سرعت روشنایی، و بهره‌گیری از كنترلر از راه دور WR-R10 تا سه گروه مختلف SB-5000 Speedlights را از طریق رادیو تریگر كنترل می‌كند. 

به علاوه یک باتری مناسب لیتیوم یونی قابل شارژ EN-EL15a وجود دارد كه تا حدود هر شات كه با هر بار شارژ كامل 950 می‌شود. با خرید قسطی دوربین نیکون یک دوربین ایده‌ال و حرفه‌ای داشته باشید!

در این دوربین، از یک سیستم تشخیص هوشمند به نام ماتریكس مترینگ رنگ سه بعدی برخورداریم كه با استفاده از یک حسگر 180k و سیستم RGB عمل می‌كند. 

در این دستگاه، تمامی موارد مهم مانند كنتراست، روشنایی، فاصله تا هدف سوژه، حالت و رنگ صفحه و موارد دیگر توسط این سیستم چک می‌شود و بهترین وایت بالانس رندر می‌شود. با خرید قسطی دوربین نیکون در نور هم عكاسی فوق‌العاده می‌شود!

در این دوربین، در حالت فشرده 12 و 14 بیتی با فرمت RAW NEF عكاسی می‌شود. به علاوه با استفاده از قابلیت نوردهی اتو كه بركتینگ نام دارد، می‌توانید تا 9 فریم با گام‌های متفاوت 3.1 و یا 2.1 مرحله، بین هر فریم نوردهی كنید. نوردهی فعال سه بعدی نیز به دیده شدن سایه روشن‌ها و جزئیات بیشتر در عكس‌های با كنتراست بالا كمک می‌كند.

به علاوه وجود پردازشگر اكسپید 5 نیز سبب می‌شود تا بر روی تصاویر، كنترل زیادی داشته باشید. علاوه بر این قابلیت ایزوی خودكار به شما این امكان را می‌دهد تا بتوانید سرعت شاتر را كم كنید و لرزش دوربین را كنترل نمایید و یا سرعت شاتر را زیاد كنید تا بر روی تصاویر بیشترین كنترل را در نویز داشته باشید. 

همچنین، كنترل خودكار حساسیت نیز قابلیت انتخاب كم‌ترین سرعت شاتر كه لرزش دوربین نیز كنترل می‌شود، می‌دهد. به علاوه، می‌توانید پس از آن قادرید تا به صورت خودكار ایزو را تنظیم نمایید و یا بیشترین سطح حساسیت را در نویز تنظیم كنید. با خرید اقساطی دوربین نیکون مانند یک هنرمند پرآوازه عكاسی كنید!

یكی از قابلیت‌های این دوربین، كنترل نقطه تعادل رنگ سفید می‌باشد. به علاوه، كنترل نقطه‌ای در حالت زنده نیز، بسیار آسان شده است و با انتخاب نقطه‌ای سفید در فریم، انجام می‌شود. 

به علاوه قادر هستید تا از ده حالت مختلف نوردهی استفاده نمایید و عكس‌ها را یا به صورت جداگانه و یا به صورت تكی در خروجی دریافت كنید. وجود پورت MC-DC2 نیز به شما قابلیت اتصال سایر لوازم جانبی مانند ریموت شاتر را می‌دهد. با خرید قسطی دوربین نیکون یک دوربین كامل و استثنایی داشته باشید!

دوربین عکاسی نیکون

برای خرید این دوربین فوق العاده می‌توانید به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی کالا در این فروشگاه بهره مند شوید. همچنین، می‌تواند به یکی از چهار لیزینگ معتبر در سایت مراجعه کنید، وام بگیرید و چند روز بعد کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی دوربین نیکون از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی PS5

فروش اقساطی PS5
کنسول بازی جدید سونی با نام پلی استیشن 5 در سال 2021 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی PS5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...

ps5

ps5
به تازگی کمپانی سونی از جدیدترین کنسول بازی خود رونمایی کرده است و به زودی خرید نقدی یا اقساطی ps5 در بخش بازی سرگرمی، وبسایت قسطی...