خرید قسطی a51

تاریخ انتشار:
1403/2/26 10:29:29

پرفروش‌ترین گوشی سال a51 سامسونگ بوده است که با استقبال بسیار بالایی رو به رو شد. به همین سبب خرید اقساطی a51 در بخش کالای دیجیتال، سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.


خرید قسطی a51

بررسی a51

از جمله شاهکارهای این میان رده وجود دوربین چهارگانه، حاشیه‌ای باریک، فیلم‌برداری با کیفیت 4K، سایز بزرگ نمایشگر به همراه پنل Infinity-O می‌باشد. در ادامه با معرفی محصول جدید a51 همراه باشید. 

این اسمارتفون در سال 2019 معرفی، موجود و به بازار عرضه شد. قابلیت خرید اقساطی a51 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات بدنه

ابعاد گوشی برابر با 6.5 اینچ و وزن آن در حدود 172 گرم است. همچنین جنس جلوی گوشی از گوریلا گلس 3 و قسمت پشت و فریم از نوعی از پلاستیک است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های زیبای سفید، مشکی، آبی، صورتی و نقره‌ای تولید شده است.

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش یک صفحه 6.5 اینچی است و از فناوری سوپر امولد بهره‌مند است. صفحه لمسی، خازنی قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده، واقعی و زیبا را به شما نمایش دهد. رزولوشن موجود در این صفحه 1080 در 2400 پیکسل است.

به صورتی که تراکم پیکسلی این گوشی چیزی در حدود 450 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. از نظر ابعاد نیز نسبت نمایشگر به صفحه به بدنه در حدود 87.4 درصد است. 

بر روی صفحه نمایشگر یک لایه محافظ از جنس کرنینگ گوریلا گلس بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است. با خرید قسطی a51 فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید.

مشخصات سخت افزاری

این گوشی از یک تراشه 10 نانومتری به نام اگزینوس 9611 بهره‌مند است. این پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانسی بین 1.7 تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G72 می‌باشد.

همچنین سیستم عامل موجود در این پلتفرم، اندروید 10 است که از رابط کاربری One UI 2.5 استفاده می‌کند. در این گوشی با سه ظرفیت متفاوت رم 4، 6 یا 8 گیگابایت و حافظه 64 یا 128 گیگابایت می‌باشد. همچنین، یک درگاه اختصاصی microSD قرار می‌گیرد. با خرید اقساطی a51 دقت، سرعت و کارایی را تجربه کنید!

دوربین‌های چهارگانه

در این دستگاه از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از نوع واید برخورداریم که دارای قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز می‌باشد. در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی از جنس فوق عریض قرار گرفته است. 

همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی تله فوتو که مخصوص عکاسی ماکرو می‌باشد، به همراه یک دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصاویر قرار گرفته است. همچنین، یک فلش LED نیز قرار دارد. با خرید قسطی a51 هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی کنید.

این دوربین‌ها قادرند تا قابلیت عکاسی HDR و پانوراما داشته باشند. به علاوه از یک لرزشگیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی بهره‌مند است و قادر می‌باشد تا با کیفیتی برابر 1080 پیکسل و سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از نوع گسترده است و با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری می‌کند.

قابلیت‌ها، امکانات و تجهیزات

در این گوشی از حسگرهایی مثل شتاب سنج، اثر انگشت، سنسور مجاورتی، قطب نما و ژیروسکوپ برخوردارید. به علاوه دارای یک جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز بهره مند هستید. به علاوه، می‌تواند به راحتی با وای فای به صورت مستقیم و یا هات اسپات اتصال برقرار کند. 

همچنین، قادر به اتصال بلوتوث می‌باشد. از طرفی دارای یک رادیوی اف‌ام، GPS و NFC است و از یک کانکتور USB نیز برخوردار می‌باشد. با خرید قسطی a51 از امکاناتی فوق‌العاده برخوردار شوید.

باتری قدرتمند

این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کنند که با یک شارژر سریع 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود.

خرید a51 از قسطی کلاب

برای خرید این میان رده قدرتمند می‌توانید به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی کالا در آن بهره‌مند شوید. می‌تواند به یکی از چهار لیزینگ معتبر در سایت استفاده کنید. 

وام بگیرید و چند روز بعد کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی a51 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی 8

خرید قسطی گوشی ردمی 8
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که فروش فوق‌العاده‌ای در کشور چین داشته است و همچنین در کشورهای دیگر نیز محبوبیت....

خرید اقساطی اپل واچ سری 7 با چک

خرید اقساطی اپل واچ سری 7 با چک
برای خرید اقساطی اپل واچ سری 7 با چک می‌توانید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...