فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 06:27:03

کنسول بازی سونی روز به روز در حال توسعه است و با گذر زمان توانایی ها و امکانات آن ها بیشتر می‌شود. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو را در بخش بازی سرگرمی آغاز کرده است.

فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو

دنیای جدید سونی 

شرکت سونی یکی از برترین شرکت های تولید کننده کنسول بازی در دنیا می‌باشد و به همین سبب در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. شرکت سونی سالیان زیادی است که به ساخت کنسول های بازی مشغول است و هر چند سال یکبار از کنسول های جدید خود رونمایی می‌کند. 

جدیدترین کنسول بازی که شرکت سونی به بازار عرضه کرد، کنسول بازی ps4 بود که 6 سال پیش آن را طراحی کرده است. در طی این 6 سال دو کنسول بازی دیگر از همین خانواده طراحی کرد که به نام های پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو شناخته می‌شوند.

شرکت سونی در سال 2020 جدیدترین کنسول بازی خود به نام ps5 را به بازار عرضه خواهد کرد. اگر تمایل به خرید پلی استیشن 4 پرو دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا کنیم. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، فروش نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو را با تخفیفات استثنایی آغاز کرده است. 

خانواده ps4 

شرکت سونی بعد از طراحی ps4، دو مدل دیگر را طراحی کرد و ساخت کنسول بازی ps4 را متوقف کرد. کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم دارای ویژگی های مثبتی می‌باشد، ولی با این وجود از فناوری 4K  پشتیبانی نمی‌کند.

به همین منظور شرکت سونی کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو را طراحی کرد و به بازار ارائه داد. کنسول بازی ps4 pro دارای قابلیت اتصال به وای‌فای می‌باشد و از مزیت های فوق العاده ای برخوردار است. 

حافظه کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو، 1 ترابایت می‌باشد و از هیچ نظری کمبود ندارد. به همین سبب فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو در نظر گرفته است. 

کنترلر  DualShock 

دسته بازی کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو DualShock نام دارد و از طراحی ارگونومیک خاصی برخوردار است. کنترلر ps4 دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند قرار گرفتن دکمه‌های کناری Sax برای دسترسی بیشتر گیمرها، وجود فیس پلیت قابل جمع آوری برای تغییر دادن آنالوگ‌ها، قابلیت تغییر دادن ظاهر کنترلر، کنترل صدا به راحتی با کمک کنترلر، تعبیه موتورهای لرزاننده خودکار برای تغییر دادن وزن و مقدار لرزش کنترلر که ویژگی های منحصر به فردی محسوب می‌شود. وبسایت قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو را امکان پذیر کرده است. 

آیا ps4 pro ارزش خریدن دارد؟ 

به طور حتم زمانی که شرکت سونی از کنسول های جدید خود رونمایی کرد، بسیاری از گیمرها و طرفداران، سریع به خرید کنسول های بازی سونی اقدام کردند. در این بین این سوال به ذهن شما خطور می‌کند که بین پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو کدام گزینه را خریداری کنید؟ 

تفاوت قیمت کنسول های بازی ps4 pro  و ps4 slim بسیار زیاد می‌باشد و این تفاوت قیمت نزدیک به دو برابر است. توصیه ما به شما این است که اگر تلویزیون شما از فناوری 4K پشتیبانی نمی‌کند، کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم را خریداری کنید و اگر تلویزیون شما از فناوری 4K پشتیبانی می‌کند، خرید پلی استیشن 4 پرو را در نظر بگیرید. ناگفته نماند که فروش نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. 

فروش نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو در قسطی کلاب آغاز شد! 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای مشتریان بسیاری است. به منظور استقبال بی نظیر مردم از کنسول های بازی سونی، سایت قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو را با شرایط ویژه ای امکان پذیر کرده است. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب با دریافت اعتبار تا سقف 100 میلیون تومان از لیزینگ پارسیان، لیزینگ فراز اندیشان و بای چک است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS4 PRO با سفته

خرید قسطی PS4 PRO با سفته
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی PS4 PRO با سفته به بخش کنسول بازی در دسته...

خرید اقساطی کنسول PS5 با چک

خرید اقساطی کنسول PS5 با چک
کنسول پلی استیشن 5 جز برترین محصولات شرکت سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول PS5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...