خرید اقساطی کنسول بازی PS5

تاریخ انتشار:
1403/2/26 00:43:19

اگر تمایل به کنسول‌های بازی سونی دارید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی کنسول بازی PS5


مشخصات کنسول بازی ps5

امکانات کاربردی، سخت افزار قوی و قدرتمند، دسته Dual Sense و طراحی جذاب، مهم ترین مشخصات خرید قسطی کنسول بازی PS5 را رقم می‌زند. پی اس فایو به عنوان جدیدترین کنسول بازی سونی، از سطح کیفی و قابلیت‌های متمایزی برخوردار می‌باشد. کمپانی سونی در این کنسول تمرکز خود را بر روی کیفیت و رزولوشن دستگاه معطوف ساخته است. بر همین اساس، کنسول بازی پی اس فایو از کیفیت 4k پشتیبانی می‌کند. همچنین، کنسول پی استیشن 5 از قابلیت اجرای بازی‌های کنسول نسل قبلی (Backward Compatibility) نیز پشتیبانی می‌نماید.

کنسول بازی پی اس 5 از طراحی جذاب و منحصر به فردی بهره مند است. بخش‌های کناری کنسول با رنگ سفید پوشش داده شده است. در بخش وسط دستگاه یک قسمت مشکی رنگ به چشم می‌خورد. در هنگام روشن شدن کنسول در اطراف آن نوار باریک آبی رنگی دیده می‌شود. به لطف وجود پردازنده قوی و قدرتمند در این کنسول، سرعت بارگذاری و اجرای بازی‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است. پلی استیشن 5 غالبا با رنگ سفید طراحی و به کاربران بازی‌های رایانه‌ای عرضه می‌گردد.

ویژگی دیگر خرید اقساطی کنسول بازی PS5 به مشخصات سخت افزاری دستگاه مربوط می‌شود. شرکت سونی برای این محصول خود از پردازنده 8 هسته‌ای AMD ZEN 2 با فرکانس پردازشی 3/5 گیگاهرتز بهره برده است. استفاده از پردازنده گرافیکی اختصاصی در این دستگاه، امکان اجرای بازی‌ها را با رزولوشن 4k برای کاربران فراهم آورده است. 

دارای 36 واحد محاسباتی، معماری RDNA2 و قدرت پردازشی 10.28 ترا فلاپس، دیگر مشخصات پردازنده گرافیکی دستگاه را شامل می‌شود. همچنین، کمپانی سونی از یک رم 16 گیگابایت GDDR6 برای حافظه دستگاه استفاده نموده است. برای خرید قسطی کنسول بازی PS5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر مشخصات Playstation 5

شرکت سونی برای نخستین بار در کنسول بازی PS5 از حافظه سریع NVME SDD استفاده برده است. این ویژگی پی اس فایو را در ردیف کنسول‌های بازی قدرتمند قرار داده است. اجرای بازی‌ها به صورت روان و بدون لگ و رزولوشن بالا و بهبودهای گرافیکی، از نقاط قوت کنسول بازی پلی استیشن پنج به شمار می‌رود. در این کنسول غالب بازی‌ها با رزولوشن 4K و فریم ریت 60 بارگذاری و اجرا می‌شوند. این درحالی است که در کنسول نسل قبلی (ps4) بازی‌ها با فریم ریت 30 و رزولوشن 1080 پیکسل اجرا می‌شدند. با خرید اقساطی کنسول بازی PS5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بهره مندی از دسته جدید Dual Sense را می‌توان از امتیازات برجسته فروش قسطی PlayStation 5 به حساب آورد. وزن دسته در مقایسه با نسل‌های قبلی بسیار کمتر شده و بیشتر در قسمت‌های پایینی آن متمرکز شده است. 

عمده بخش‌های دسته دارای پوشش پلاستیکی است. به منظور قرار گرفتن دسته در دست کاربر، بافت مخصوصی برای آن در نظر گرفته شده است. دکمه‌های ضربدر، دایره، مثلث و مربع دسته نیز در همین بافت قرار گرفته است. دکمه‌های دسته به صورت بدون رنگ بوده و در کنار آن تاچ پد قرار دارد. همچنین، دکمه جدیدی مانند خاموش و روشن کردن میکروفون بر روی دسته به چشم می‌خورد. با خرید قسطی کنسول بازی PS5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از دیگر مشخصات کنسول ps5 می‌توان به پشتیبانی از صدای سه بعدی، رابط کاربری خوب و بهینه، وزن 4.5 کیلوگرم، ابعاد 260×104×390 میلیمتر، بلوتوث، درگاه HDMI، دو درگاه USB-A، یک درگاه USB-C و درگاه شبکه، اشاره نمود. 

نحوه خرید اقساطی کنسول بازی PS5 از قسطی کلاب

طرح خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با قیمت مقرون به صرفه، توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند. ناگفته نماند که در این فروشگاه آنلاین امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای متقاضیان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کنسول ps4 اقساطی

خرید کنسول ps4 اقساطی
از مهم ترین ویژگی های فروش کنسول ps4 اقساطی کیفیت مطلوب و پردازش مناسب تصاویر می باشد. بر این اساس، علاوه بر برخورداری از وضوح تصویر ...

خرید قسطی ویولون

خرید قسطی ویولون
از آلات موسیقی پر طرفدار در جهان، ساز ویولون است. بلد بودن یک ساز به داشتن روحیه خوب کمک می کند. شما نیز اگر از ساز ویولون خوشتان آمده با مراجعه ..